 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Tejka S. Novopridruženi
Pridružen/-a: 21. mar 08, pet, 10:00 Sporočila: 1
|
Objavljeno: petek, 21.03.2008, 10:42 Naslov sporočila: NUJNO rabim pomoč: učna priprava BONTON |
|
|
Lepo pozdravljeni!
Lepo bi prosila,če bi mi lahko kdo poslal ali svetoval, kako naj pripravim učno pripravo z naslovom BONTON, saj imam prvi nastop in ne najdem nobenih pametnih podatkov.
Zanima me še, kaj mi svetujete, kako naj popestrim učno uro, da bo vse bolj potekalo na sproščen način. Kakšne igrice, delovni listi?
Najlepše se vsem zahvaljujem!
Tejka |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: petek, 21.03.2008, 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
Imaš zelo prijetno temo, ki ima nešteto možnosti. Izhajaj iz vsakodnevnega življenja otrok. Morda naj oni igrajo odrasle osebe, ti pa bodi otrok. Situacij lahko zaigraš veliko, oni pa naj povedo, kaj je prav in kaj ne. To bo zabavno, nato pa lahko razgradiš podrobno. Materiala na to temo je dovolj (literatura v vsaki knjižnici).
Primeri neprimernega obnašanja, ki ga bodo učenci gotovo prepoznali:
pridi na obisk brez pozdrava, prerini se v sobo, ne odstopi sedeža na avtobusu, ne prosi za pijačo, vrivaj se v vrsto, itd. Tisto, kar počenjo vsak dan! Navadno se nasmejijo, čeprav bi pravzaprav morali imeti slabo vest.
Jaz sem opazila še eno stvar, morda samo pri populaciji, ki sem jo dolga leta učila: stisk pri rokovanju. Smo se morali učiti dati roko, jo primerno stisniti in pogledati v oči. Ker dotedaj je bilo vse mlahavo in s pogledom v tla... _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: petek, 21.03.2008, 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
super tema. Mi smo to obravnavali prejšnji teden in ura je krasno uspela... Zadeve smo se lotili takole
Za domačo nalogo sem dala učencem poiskati definicijo besede BONTON ter jih spodbudila, da na domačih knjižnih policah ali v šolski knjižnici poiščejo bonton za otroke ter knjige prinesejo v šolo.
Uro sem pričela tako, da sem na sredino table napisala BONTON in učenci so besedo pojasnili (DN): pravila vedenja, ki veljajo v družbi, kar sem dopisala pod naslov in Vse skupaj smo "spravili v oblaček. Oni so storili isto v svojih zvezkih in sicer smo uporabili sredino kar dveh strani (A 3 format). Skupaj smo ugotovili, zakaj so taka pravila sploh potrebna .
Nato sem iz njega potegnila 6 črt in na vsako zapisala eno situacijo: pri jedi, pri telefoniranju, na kulturni prireditvi, v trgovini, na avtobusu, pri pogovarjanju. Učenci so se razdelili v 6 skupin in vsaka je imela 10 minut časa, da je napisala vse, kar so učenci vedeli ali našli v prinešeni literaturi, o vedenju v dani situaciji. Preostanek ure je bil namenjen poročanju skupin: vsaka skupina je pojasnila "svoj del" pravil, kar smo sproti beležili v miselni vzorec na tabli in na tak način so učenci učili drug drugega. Učenci so pri delu uživali in neverjetno dobro izluščili najpomembnejša pravila za vsako od danih situacij.
Pravzaprav človek kar težko verjame, kako zelo dobro učenci poznajo pravila vedenja. Le zakaj jih bolj ne upoštevajo
Prav lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|