Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
dnevna priprava pri matematiki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sonchi
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29
Sporočila: 22

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 12.02.2007, 19:35    Naslov sporočila: dnevna priprava pri matematiki Odgovori s citatom

sem študentka in imam nastop pri matematiki.... Nasmeh
tema nastopa so št. do 10000 in imam uvodno uro
Mi lahko kdo pomaga s kakšno pripravo ali pa s kakšnim pametnim nasvetom, kako uro izpeljati... Rolling Eyes
hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jana Potočnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37
Sporočila: 69
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 12.02.2007, 20:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oj!

Nimam sicer nobene priprave, se pa spomnim nekaj idej, kaj bi lahko delala. Pred tablo pokličeš 6 učencev, potrebuješ ogralno kocko. Učenci potem sestavljajo števila, tako, da prvi "vrže" enice, drugi desetice... vse do šestega, ki vrže stotisočico. tako napišete število in ga preberete na glas. To lahko delate tudi v skupinah.
Drugo dejavnost najdeš na tej strani, mislim, da je avtor Nataša. Gre za odlično igro domine, kjer učenci prepoznavajo števila do milijona. Zraven so zelo natančna navodila.
Uporabiš lahko tudi pozicijsko računalo, če ga imajo na šoli.
Mogoče lahko izvedete tudi urejanje števil po velikosti. Kaj takega bi lahko vključila tudi v učni list.
Upam, da ti bo kaj koristilo. Veliko uspeha.

Jana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
sonchi
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29
Sporočila: 22

SporočiloObjavljeno: torek, 13.02.2007, 19:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala za nasvet, vendar imam še vedno problem...
ta igra z metanjem kocke je sicer super ideja, ker pa imam uvodno uro učenci začno komaj spoznavati št. do 10000, tako da obravnavamo le stotice in desettisočico
profesorica mi je svetovala da naj čim več naredim na konkretnem predstavljanju, da si bodo otroci znala predstavljati koliko je pravzaprav 10000, učenci so do sedaj spoznali le št. do 1000

LP
Sonja
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sreda, 14.02.2007, 18:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če delaš po učbeniku Svet matematičnih čudes 4 DZS, imaš v priročniku napisan predlog. če ga nimaš, ti jaz prepišem (je ena stran A4).

Sicer pa jaz naredim drugače in najbrž ni primerno za nastop in za eno učno uro:(ker imajo slabo predstavo tako velikih števil):
razdelim jim (povečan) milimetrski papir.
Preštejemo kvadratke ( 100 majhnih v enem cm), označimo stotico. Potem dodajamo novo stotico itd. do 10 000 in enkrat kasneje do 100 000.
Potem iščemo števila, zaporedja, za 1 večje število, za 10 večje, za 100 večje, za tisoč večje ... vse na naši razpredelnici. (Učenec poišče število- kvadratek in na njem drži svinčnik, dokler ne pogledam, če je prav.)
Nato delamo vzporedno s pozicijskim računalom in tabelo številskih enot.
Vadimo zapis števil, branje, razvrščanje po velikosti .....
Učenci tudi zapisujejo število, ki ga eden določi, potem to število povečamo za 1, za 10 .... in zapišemo novo število.
Zastavljamo uganke: katero število ima 7 stotic 3 desetice, 0 enic ...
Sestavljamo števila iz naključno izbranih kartončkov s števili.... najprej v tabeli nato samostojno.

Učencem je potrebno kar nekaj časa, da dojamejo velikost števil, da so v vsaki stotici odnosi med števili povsod enaki.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jana Potočnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37
Sporočila: 69
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: sreda, 14.02.2007, 19:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oj!

Res dobra ideja jablana. Se strinjam, da morajo učenci najprej osvojiti koliko je 1000000 - tudi mi imamo včasih težave. Samo problem je, ker vsega tega ne moreš uresničiti v eni uri, kolikor traja nastop. Te ure so vedno prekratke, sploh, če imaš veliko idej.

LP

Jana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
sonchi
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29
Sporočila: 22

SporočiloObjavljeno: sobota, 17.02.2007, 11:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

še eno vprašanje oz. prošnjo imam.... Nasmeh
a mi lahko napišete konkretne primere iz življenja česa je 10000 oz. manj, da si bodo otroci, ko jim poveva te primere znali predstavljati, koliko je pravzaprav 10000.

hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kitekat
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. jul 06, pon, 18:40
Sporočila: 102
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: sobota, 17.02.2007, 20:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sonchi, predlagam, da se podaš v knjižnico na pef in si sposodiš vse obstoječe učbenike in priročnike. V uro vključi dejavnosti, ki se ti zdijo najbolj zanimive in koristne (raje manj kot več), lahko pa sestaviš še kakšen učni list - osnova so seveda zopet lahko obstoječi delovni zvezki.

Običajno se dobro obnese ura, ki ima na začetku kakšno res zanimivo motivacijo (a pazi, da ne bo predolga), nato kratko in jedrnato razlago nove snovi (že vnaprej pripravi npr. prikaz št. 10 000 na listih, da bodo učenci to samo prilepili v zvezek in ne boš zgubljala časa z zamudnim pisanjem na tablo, učenci pa v zvezke), za konec pa pripravi npr. delo po skupinah (lahko različne naloge) ali pa 5 nalog po postajah (vsaka naslednja naj bo težja, rešitve pripravi na drugem koncu razreda, da bodo učenci lahko sami preverili, ali so rešili pravilno). Pozanimaj se, katero gradivo uporabljajo - domačo nalogo jim lahko daš kar iz delovnega zvezka.
_________________
See ya
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Andrej
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. okt 06, tor, 12:39
Sporočila: 14

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.02.2007, 0:52    Naslov sporočila: štiriperesna deteljica Odgovori s citatom

Pred časom sem nekje prebral, da je verjetnost, da na travniku utrgaš deteljico in je ta štiriperesna 1 proti 10000. Večina otrok iz lastnih izkušenj ve kako težko je najti štiriperesno deteljico.

10000 dni je malo manj kot 27 let in pol.

Kateri slovenski kraji imajo približno 10000 prebivalcev?
_________________
-- Andrej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sonchi
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29
Sporočila: 22

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.02.2007, 15:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

res super ideje Razz
hvala za pomoč, če pa se še kdo kaj spomni pa mi naj še kar napiše, nastop mam v sredo, tak da še lahko kaj spremenim....

LP

SOnja
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics