 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sonchi Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29 Sporočila: 22
|
Objavljeno: ponedeljek, 12.02.2007, 19:35 Naslov sporočila: dnevna priprava pri matematiki |
|
|
sem študentka in imam nastop pri matematiki....
tema nastopa so št. do 10000 in imam uvodno uro
Mi lahko kdo pomaga s kakšno pripravo ali pa s kakšnim pametnim nasvetom, kako uro izpeljati...
hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
Jana Potočnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37 Sporočila: 69 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: ponedeljek, 12.02.2007, 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Oj!
Nimam sicer nobene priprave, se pa spomnim nekaj idej, kaj bi lahko delala. Pred tablo pokličeš 6 učencev, potrebuješ ogralno kocko. Učenci potem sestavljajo števila, tako, da prvi "vrže" enice, drugi desetice... vse do šestega, ki vrže stotisočico. tako napišete število in ga preberete na glas. To lahko delate tudi v skupinah.
Drugo dejavnost najdeš na tej strani, mislim, da je avtor Nataša. Gre za odlično igro domine, kjer učenci prepoznavajo števila do milijona. Zraven so zelo natančna navodila.
Uporabiš lahko tudi pozicijsko računalo, če ga imajo na šoli.
Mogoče lahko izvedete tudi urejanje števil po velikosti. Kaj takega bi lahko vključila tudi v učni list.
Upam, da ti bo kaj koristilo. Veliko uspeha.
Jana |
|
Nazaj na vrh |
|
sonchi Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29 Sporočila: 22
|
Objavljeno: torek, 13.02.2007, 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za nasvet, vendar imam še vedno problem...
ta igra z metanjem kocke je sicer super ideja, ker pa imam uvodno uro učenci začno komaj spoznavati št. do 10000, tako da obravnavamo le stotice in desettisočico
profesorica mi je svetovala da naj čim več naredim na konkretnem predstavljanju, da si bodo otroci znala predstavljati koliko je pravzaprav 10000, učenci so do sedaj spoznali le št. do 1000
LP
Sonja |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sreda, 14.02.2007, 18:09 Naslov sporočila: |
|
|
Če delaš po učbeniku Svet matematičnih čudes 4 DZS, imaš v priročniku napisan predlog. če ga nimaš, ti jaz prepišem (je ena stran A4).
Sicer pa jaz naredim drugače in najbrž ni primerno za nastop in za eno učno uro:(ker imajo slabo predstavo tako velikih števil):
razdelim jim (povečan) milimetrski papir.
Preštejemo kvadratke ( 100 majhnih v enem cm), označimo stotico. Potem dodajamo novo stotico itd. do 10 000 in enkrat kasneje do 100 000.
Potem iščemo števila, zaporedja, za 1 večje število, za 10 večje, za 100 večje, za tisoč večje ... vse na naši razpredelnici. (Učenec poišče število- kvadratek in na njem drži svinčnik, dokler ne pogledam, če je prav.)
Nato delamo vzporedno s pozicijskim računalom in tabelo številskih enot.
Vadimo zapis števil, branje, razvrščanje po velikosti .....
Učenci tudi zapisujejo število, ki ga eden določi, potem to število povečamo za 1, za 10 .... in zapišemo novo število.
Zastavljamo uganke: katero število ima 7 stotic 3 desetice, 0 enic ...
Sestavljamo števila iz naključno izbranih kartončkov s števili.... najprej v tabeli nato samostojno.
Učencem je potrebno kar nekaj časa, da dojamejo velikost števil, da so v vsaki stotici odnosi med števili povsod enaki..... |
|
Nazaj na vrh |
|
Jana Potočnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37 Sporočila: 69 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: sreda, 14.02.2007, 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
Oj!
Res dobra ideja jablana. Se strinjam, da morajo učenci najprej osvojiti koliko je 1000000 - tudi mi imamo včasih težave. Samo problem je, ker vsega tega ne moreš uresničiti v eni uri, kolikor traja nastop. Te ure so vedno prekratke, sploh, če imaš veliko idej.
LP
Jana |
|
Nazaj na vrh |
|
sonchi Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29 Sporočila: 22
|
Objavljeno: sobota, 17.02.2007, 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
še eno vprašanje oz. prošnjo imam....
a mi lahko napišete konkretne primere iz življenja česa je 10000 oz. manj, da si bodo otroci, ko jim poveva te primere znali predstavljati, koliko je pravzaprav 10000.
hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
kitekat zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 31. jul 06, pon, 18:40 Sporočila: 102 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: sobota, 17.02.2007, 20:09 Naslov sporočila: |
|
|
Sonchi, predlagam, da se podaš v knjižnico na pef in si sposodiš vse obstoječe učbenike in priročnike. V uro vključi dejavnosti, ki se ti zdijo najbolj zanimive in koristne (raje manj kot več), lahko pa sestaviš še kakšen učni list - osnova so seveda zopet lahko obstoječi delovni zvezki.
Običajno se dobro obnese ura, ki ima na začetku kakšno res zanimivo motivacijo (a pazi, da ne bo predolga), nato kratko in jedrnato razlago nove snovi (že vnaprej pripravi npr. prikaz št. 10 000 na listih, da bodo učenci to samo prilepili v zvezek in ne boš zgubljala časa z zamudnim pisanjem na tablo, učenci pa v zvezke), za konec pa pripravi npr. delo po skupinah (lahko različne naloge) ali pa 5 nalog po postajah (vsaka naslednja naj bo težja, rešitve pripravi na drugem koncu razreda, da bodo učenci lahko sami preverili, ali so rešili pravilno). Pozanimaj se, katero gradivo uporabljajo - domačo nalogo jim lahko daš kar iz delovnega zvezka. _________________ See ya |
|
Nazaj na vrh |
|
Andrej Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. okt 06, tor, 12:39 Sporočila: 14
|
Objavljeno: nedelja, 18.02.2007, 0:52 Naslov sporočila: štiriperesna deteljica |
|
|
Pred časom sem nekje prebral, da je verjetnost, da na travniku utrgaš deteljico in je ta štiriperesna 1 proti 10000. Večina otrok iz lastnih izkušenj ve kako težko je najti štiriperesno deteljico.
10000 dni je malo manj kot 27 let in pol.
Kateri slovenski kraji imajo približno 10000 prebivalcev? _________________ -- Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
sonchi Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 12. feb 07, pon, 19:29 Sporočila: 22
|
Objavljeno: nedelja, 18.02.2007, 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
res super ideje
hvala za pomoč, če pa se še kdo kaj spomni pa mi naj še kar napiše, nastop mam v sredo, tak da še lahko kaj spremenim....
LP
SOnja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|