 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Taya Novopridruženi
Pridružen/-a: 25. sep 06, pon, 19:30 Sporočila: 1
|
Objavljeno: sreda, 27.09.2006, 9:56 Naslov sporočila: individualna učna pomoč |
|
|
Pozdravljeni!
Mene pa zanima, če je na forumu kdo, ki poučuje kot učitelj individualne in skupinske strokovne pomoči na OŠ. Sem začetnica in za vas bi imela nekaj vprašanj:
- Kaj je moja naloga (poleg poučevanja otrok in izdelave IP)
- Moram jaz sklicevati sestanke?
- kdo mora biti na sestankih prisoten (npr, da je učenec v 5. razredu in ima 4 ure pomoči tedensko - ni predpisano na katerem področju) - ali mora biti na sestankih celoten razredni učiteljski zbor?
Najlepša hvala za vaše odgovore!
Taya |
|
Nazaj na vrh |
|
ursha Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 4. okt 05, tor, 17:57 Sporočila: 7
|
Objavljeno: sreda, 27.09.2006, 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena. Jaz sicer nimam individualne pomoči, sem pa razredničarka dvema učencema z odločbo. Pri nas ravnatelj imenuje strokovno skupino sodelavcev in določi vodjo (ponavadi razrednik) in vodja je tisti, ki sklicuje sestanke in vodi dokumentacijo ter vse, kar spada zraven. |
|
Nazaj na vrh |
|
ŠPELA Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 19. sep 06, tor, 19:45 Sporočila: 11 Kraj: Šmartno
|
Objavljeno: sreda, 27.09.2006, 17:50 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
Jaz sem specialni pedagog in delam kot učitelj za individualno in skupinsko pomoč na osnovni šoli.
Glavna naloga učitelja za individualno pomoč je najprej izdelava IP-ja za otroka, nato pa izvajanje pomoči v razredu ali izven njega (kot piše v odločbi). Poleg tega je potrebno sodelovanje z učitelji, starši ter drugimi institucijami (Svetovalni center, MHO,...).
Ravnatelj res imenuje strokovno skupino, katere vodja je razrednik. Tako naj bi on skliceval sestanke. Lahko pa je tudi učitelj za individualno pomoč (ali kdo drug) tisti, ki izrazi željo po timskem sestanku (če se pojavijo pri otroku težave). Pri nas (za razliko od prejšnjeg odgovora) učitelj za individualno pomoč vodi vso dokumentacijo v zvezi z otrokom s posebnimi potrebami.
Na setanki naj bi bili prisotni vsi, ki so v strokovni skupini. To so ponavadi učitelji tistih področji, kjer ima otrok težave. Poleg njih pa naj bi bil na teh sestankih še učitelj za individualno pomoč. svetovalni delavec ter tudi starši (čeprav oni ni nujno da so vedno prisotni).
Upam, da bo tole kaj v pomoč...
ŠPELA |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sreda, 27.09.2006, 19:11 Naslov sporočila: |
|
|
Še jaz bom pristavila svoj lonček z vprašanji:
ali moram pisati posebne priprave, če sem določena, da učencu s PP nudim dodatno strokovno pomoč? Kaj bi naj takšna priprava zajemala? Zdi se mi namreč zelo težko, da karkoli napišem, če niti ne vem vnaprej, kaj bomo pri uri, kjer pomagam, delali. |
|
Nazaj na vrh |
|
ŠPELA Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 19. sep 06, tor, 19:45 Sporočila: 11 Kraj: Šmartno
|
Objavljeno: sreda, 27.09.2006, 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
Jaz za svoje delo ne pišem priprav vnaprej, ker imam podobne težave kot ti (ponavadi ne vem točno, kaj bodo delali pri uri).
Sama si vodim nekakšen dnevnik, v katerega za vsakega učenca zapišem kaj sem delala (vsebina), cilje ter analizo. Analiza se mi zdi pri vsem tem najbolj pomembna - za lažje ugotavljanje otrokovega napredka. Ta dnevnik sem si oblikovala po svoje, ker obrazca za to ni.
Po mojih informacijah (po besedah nekega inšpektorja) nam za učno pomoč ni potrebna priprava na delo. Najbolj pomemben je program za otroka (IP) ter analiza dela.
SPELA |
|
Nazaj na vrh |
|
sabinasakelsek Novopridruženi
Pridružen/-a: 11. sep 06, pon, 15:11 Sporočila: 1
|
Objavljeno: ponedeljek, 04.12.2006, 23:46 Naslov sporočila: |
|
|
Če smo že pri tej temi - IP..... Zanima me, kakšno je kaj vaše mnenje o teh odločbah..... Jaz sem absolutno proti. Kajti šole, s prilagojenimi programi ne morejo odpreti letnika, ker vsi starši tlačijo otroke s težavami v "normalne" osnovne šole. In tukaj se ubogi otrok muči, da dobi neko dvojko, ki je na koncu "šenkana", kar pa ni fer do tistih, ki se res trudijo. In zaradi tega pride do zbadanja in norčevanja. In ti otroci si ne morejo niti razviti neke osebnosti in na koncu se zgodi to, da ne marajo več v šolo... In s tem se bremeni učenca, po vrhu pa še en kup učiteljev......
Ne vem.... to je mnoje mnenje - taki otroci se mi smilijo, ker res ni fer - ne do njih, ne do nas.... Zanima pa me še vaše mnenje... mogoče se motim....
Hvala že vnaprej.
Sabina |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|