 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 24.08.2006, 8:57 Naslov sporočila: Individualiziran program |
|
|
Lep pozdrav!
Letos bom poučevala enega učenca s posebnimi potrebami in se tega že res veselim, ker mi bo to velik izziv. To področje me je zmeraj zanimalo, letos se je pa ravnatelj odločil, da me določi za njegovo individualno pomoč. Lani sem se prijavila na seminar za individualno poučevanje učencev s PP, pa nisem bila izbrana, torej bom letos vržena v vodo.
Zdaj pa me zanima, ali moram za njega narediti kakšen individualiziran program za tega otroka? Kako to izgleda? Malo me je strah, ker ne vem, kako to poteka, predstavljam si, da podobno kot dopolnilni pouk. |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 24.08.2006, 8:59 Naslov sporočila: |
|
|
Pozabila sem dodat, da gre za učenca v 4. razredu devetletke. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 24.08.2006, 10:04 Naslov sporočila: |
|
|
Kdo pa je organiziral seminar? Mogoče bi poskusila pri njih, če so ti pripravljeni pomagati vsaj z gradivom za seminar ali pa da ti dajo naslov kakšne šole, od koder so imeli slušatelje, pa potem tam poskušaš najti kontakt.
AMpak tole so bolj jalovi poskusi pomoči. Vsekakor ti želim veliko uspeha in da ti bo delo v veselje! _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Smejka Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 27. jul 06, čet, 11:12 Sporočila: 14 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: četrtek, 24.08.2006, 12:40 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena!
Kot si dejala, je delo z otroki s PP resnično velik izziv.
Na naši šoli smo to delo opravljali skupaj z mobilno defektologinjo. Ona je tudi imala pripravljene obrazce (baje so od šole do šole različni) za individualizirani program. Vanj smo (tudi socialna delavka) vpisali določene podatke, ti kot učitelj pa si zapisal kriterije oziroma cilje, katere boš z IP poskušal doseči.
Glede na odločbo si si pripravil tudi program dela in ga nato bolj ali manj uspešno izvajal.
Delo je potekalo z različnimi učnimi listi, zelo pa so uživali ob raznih programih, nalogah na računalnikih.
Imam sicer naš obrazec za IP, a ti predlagam, da se pozanimaš na šoli, kakšnega imajo v praksi. In se potem še slišiva.
LP _________________ Dan brez smeha je izgubljen!
Smejka |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 24.08.2006, 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
Smejka, a je to mogoče enak obrazec, kot za delo z nadarjenimi učenci?
Jaz pa sem mislila, da bom morala delat nekaj podobnega kot letni učni načrt za ID...
No, bomo videli, kako bo šlo. Res se že veslim te izkušnje, čeprav vem, da bo težko. Ampak koliko poznam oba učenca, mislim, da se bomo dobro razumeli. |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 24.08.2006, 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
Skupaj s specialno pedagoginjo in razrednničarko boste naredili načrt, potem pa so tudi sprotne konzultacije.
Vse bo v redu, kar zaupaj si - vam.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: četrtek, 21.09.2006, 20:40 Naslov sporočila: Re: Individualiziran program |
|
|
Pozdravljena!
Sama sem se tega seminarja udelezila pred dvema letoma in moram priznati, da se mi je zdel prav zanimiv in koristen za moje delo. Ze dve leti sodelujem z ucenci, ki imajo posebne potrebe, in moram reci, da je to zanimivo delo ...
Kar se individualiziranih programov tice ... pri nas delo opravi defektologinja, sami dodamo minimalne standarde znanja in to je to.
Zelim uspesno delo.
lp
m
PeaceBabe je napisal/a: | Lep pozdrav!
Letos bom poučevala enega učenca s posebnimi potrebami in se tega že res veselim, ker mi bo to velik izziv. To področje me je zmeraj zanimalo, letos se je pa ravnatelj odločil, da me določi za njegovo individualno pomoč. Lani sem se prijavila na seminar za individualno poučevanje učencev s PP, pa nisem bila izbrana, torej bom letos vržena v vodo.
Zdaj pa me zanima, ali moram za njega narediti kakšen individualiziran program za tega otroka? Kako to izgleda? Malo me je strah, ker ne vem, kako to poteka, predstavljam si, da podobno kot dopolnilni pouk. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
ŠPELA Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 19. sep 06, tor, 19:45 Sporočila: 11 Kraj: Šmartno
|
Objavljeno: četrtek, 21.09.2006, 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena!
Sama sem specilani pedagog, zato vem, kaj je potrebno narediti za učenca z odločbo.
Za vsakega učenca je treba v roku 30 dni po izdaji odločbe narediti individualizirani program (razen, če ta otrok že ima odločbo in individualiziran program). Vsaka šola ima svoj obrazec za individualizirani program (IP), ker ni predpisanega.
Sestava IP-ja ni prepuščena samo eni osebi (defektologu ali specialnemu pedagogu), ampak je zanj zadolžena in dogovorna strokovna skupina, ki jo imenuje ravnatelj. V tej strokovni skupini so: razrednik, učitelji, ki poučujejo tega učenca, specialni pedagog, svetovalni delavec in starši.
V programu je ponavadi globalna ocena otroka in njegovega funkcioniranja, njegova močna področja in težave, cilji za delo, prilagoditve ter minimalni cilji za razred, katerega obiskuje...
No, upam, da sem bila dovolj jasna.
Ce so pa še kakšna vprašanja, pa z besedo na dan...
ŠPELA |
|
Nazaj na vrh |
|
piko Novopridruženi
Pridružen/-a: 19. apr 07, čet, 14:24 Sporočila: 4
|
Objavljeno: petek, 20.04.2007, 13:52 Naslov sporočila: ? |
|
|
Pozdravljeni!
Res malo pozno pa vseeno
Res bi rada vedela kako to gre,če moj otrok(2.razred)dobi odločbo.Otrok ima diagnozo hiperaktivnost z motnjo pozornosti.Smo v postopku pridobivanja odločbe.Je pa zelo nadarjen.Lahko dobi dodatne ure(snov obvlada)in obravnavo kot nadarjenega učenca istočasno?Kaj se dela na šolah z nadarjenimi učenci?Takega odgovora sploh konkretnega nisem nikjer zasledila.Se mi zdi,da na tem področju vse megleno,nedorečeno.....
lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sobota, 21.04.2007, 6:54 Naslov sporočila: |
|
|
Dobro jutro!
S takšnim primerom, kot je vaš sin, imam tudi sama letos izkušnje. Izredno ima razvito logično razmišljanje, matematika mu gre zelo dobro, vendar pa se pojavljajo težave na področju branja in razumevanja.
Zato smo v individualiziranem programu, o katerem sem spraševala v začetku leta, tudi določili, na katerem področju izpostavljam težavnost in na katerem ne.
Mislim pa, da učenci, ki imajo odločbo kot o otroku s PP, ne dobijo še ene odločbe, da so nadarjeni. Upam, da zdaj ne brcam v temo, tako mi je rekla letos naša pedagoginja, saj so dejansko nadarjeni otroci tudi otroci s PP in se jim napiše individualiziran program. Tako da mislim, da se bo pač v njegovem IP zapisalo njegova močna in šibka področja, ki jih bodo razvijali.
Prosim, popravite me, če se motim.
Še za vse ostale, ki boste imeli podoben problem, kot jaz na začetku leta, zaradi katerega sem odprla temo: IP res ni noben bavbav. Sestavili sva ga skupaj s specialno pedagoginjo, v njem pa sva določili, da ima otrok pravico do podaljšanega pisnega preverjanega znanja, pravico do dodatne pomoči pri preverjanju znanja - branje nalog na glas in ostale druge zadeve.) Res pa je, da sem si veliko pomagala z IP-ji, ki so ga zapisale moje predhodnice. |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sobota, 21.04.2007, 7:04 Naslov sporočila: |
|
|
Šele zdaj sem videla, da je vaš otrok v drugem razredu. Nadarjene otroke predlaga razrednik konec tretjega razreda, preverjajo pa ga v četrtem razredu.
Ne želim biti nesramna, res ne, toda pojavlja se mi vprašanje, ali je vaš otrok res nadarjen, ali se le vam tako zdi? Ker namreč starši smo prevečkrat prepričani, da je naš otrok nadarjen, potem pa dejansko testi dokažejo drugače. |
|
Nazaj na vrh |
|
piko Novopridruženi
Pridružen/-a: 19. apr 07, čet, 14:24 Sporočila: 4
|
Objavljeno: ponedeljek, 23.04.2007, 7:54 Naslov sporočila: odgovor |
|
|
Da,tudi sama sem sumila .Potem pa so ga testirali psiholog v zd in na Svetovalnem centru.Ima visok iq .
Me zanima kak program bi bil primeren zanj?Kot vem naj bi bilI tudi starši seznanjeni z ip.Sama vem da mu ne leži grafomotorika,težko sledi navodilom..Na kaj naj bom pozorna?
hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
ovcica Novopridruženi

Pridružen/-a: 5. apr 07, čet, 15:16 Sporočila: 4
|
Objavljeno: sobota, 28.04.2007, 11:07 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Seveda imate kot starš pravico sodelovati pri oblikovanju individualiziranega programa za vašega otroka. Najbolje je, da se, ko bo otrok dobil odločbo oglasite pri specialnem pedagogu. Z njim se pogovorite in mu / ji povejte čim več o vašem otroku, tako o njegovih močnih kot šibkih področjih. Po vsem, kar ste napisali sklepam, da bo potrebno z otrokom delati veliko vaj za izboljšanje pozornosti in koncentracije ter za sledenje navodilom.
Lep pozdrav! _________________ lep pozdrav in uživajte v življenju |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|