 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Žarnica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 5. jun 06, pon, 20:57 Sporočila: 15
|
Objavljeno: petek, 25.08.2006, 12:25 Naslov sporočila: Prve ure po urniku |
|
|
Zanima me, kako so zasnovane prve ure. Je to samo urejanje zvezkov, učbenikov ali je to ponavljanje ali obravnava učne snovi?
Za vse, ki boste učili v četrtem razredu, prosim, svetujte.
Kako sploh izgleda urejanje zvezkov?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: petek, 25.08.2006, 12:55 Naslov sporočila: |
|
|
Sama sem običajno otrokom predstavila nove predmete, pregledali smo učbenike, se pogovorili o zvezkih in zahtevah, ki jih imam pri posameznem predmetu, pri matematiki pa kar začeli - seveda skozi igro, nič resnejšega. Ponovili smo snov lanskega leta.
Vsem sem povedala, kaj se bomo učili, tako da imajo približne predstave (kolikor jih četrtošolci pač lahko imajo). |
|
Nazaj na vrh |
|
Žarnica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 5. jun 06, pon, 20:57 Sporočila: 15
|
Objavljeno: petek, 25.08.2006, 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Draga PeaceBabe.
Ali lahko bolj podrobno poveš, na kakšen način si predstavila učbenike (kako podrobno ste šli skozi), kaj na primer ste zapisali v zvezke in kakšne zahteve si na primer podala pri posameznih predmetih.
Hvala in LP |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sobota, 26.08.2006, 10:05 Naslov sporočila: |
|
|
Vzemiva npr. NIT.
Mi imamo učbenik od rokusa. Na začetku vsakega učbenika imaš zmeraj predstavitev ali učbenika ali avtorjev... Se pač naslanjam na to. Seveda ne v podrobnosti. Povem, kaj pomeni kateri znak v knjigi, pustim, da prelistajo učbenik, pogledamo nekaj sličic, nato pa mi oni povedo, kaj jih prvi trenutek pritegne.
Potem se pogovorimo o domačih nalogah - pri vsaki uri se pogovarjamo, zakaj so potrebne... Sama jim povem, da ne bom huda in jih ne bom kregala, če nalog ne bodo delali, ker meni s tem ne bodo škodili, pač pa sebi, saj si bodo snov manj zapomnili in se bodo potem morali veliko več učit. Opozorim jih tudi, da vpišem v DZ ali zvezek, da domača naloga ni bila opravljena, da so starši takoj obveščeni o tem.
Pri naravoslovju jim omenim, da bomo občasno hodili tudi ven, pri tem pa opazovali okolje. Otroci bodo prinašali nekatere stvari ali živali. Lani so npr. prinesli v šolo mucke, pa črve, mokrice, pajke, mravlje... Dobili bodo lončke za opazovanje, v katere bodo nalovili te živali. Otroci so v tem blazno uživali...
In na koncu povem, da bodo morali imeti urejene zvezke, ker to odraža njihov odnos do dela in se bo to upoštevalo pri zaključni oceni. Opozorim jih, da bom zvezke občasno pobrala in jih pregledala. Sledi pogovor o tem, zakaj je dobro, če v zvezek po učni uri kaj narišejo ali pa nalepijo... Vse deluje tako, da otroci MENI povedo, zakaj tako, ne pa jaz njim.
Če ostane še kaj časa, začnejo urejati naslovnico, če pa ne, je pa to njihova prva domača naloga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|