 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nina1989 Novopridruženi
Pridružen/-a: 6. mar 09, pet, 18:18 Sporočila: 2 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: petek, 06.03.2009, 20:51 Naslov sporočila: miselni vzorci - anketa |
|
|
Sem študentka SRP in pri Didaktiki s kolegicama pripravljamo seminar na temo Miselni vzorci, vloga učitelja pri učenu učenja.Na vas se obračams prošnjo oz. z zelo kratko anketo.
Zanima me, ali uporabljate pri svojem delu miselni vzorce in zakaj (ne)?
Vaši odgovori bodo pripomogli k vpogledu, kakšno je dejansko stanje v učilnicah.
Lep pozdrav, N. |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: sobota, 07.03.2009, 9:10 Naslov sporočila: |
|
|
Uporabljam. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: sobota, 07.03.2009, 14:05 Naslov sporočila: |
|
|
Sem uporabljala.
Pri frontalni razlagi oz. pogovoru in hkratnemu zapisu na tablo - lažja ponovitev, večja preglednost. Učenci so dobili že natisnjene ustrezne vzorce. _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Hberglez Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 11. nov 08, tor, 20:03 Sporočila: 14 Kraj: MARIBOR
|
Objavljeno: nedelja, 08.03.2009, 1:52 Naslov sporočila: |
|
|
Uporabljam.
Je ena izmed strategij učenja, ki jo lahko uporabijo tudi najmlajši učenci - prvošolci. _________________ NE GLEJ, KDO GOVORI, TEMVEČ POSLUŠAJ, KAJ GOVORI. |
|
Nazaj na vrh |
|
mpisk Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. feb 09, tor, 7:49 Sporočila: 29 Kraj: TOLMIN
|
Objavljeno: nedelja, 08.03.2009, 19:02 Naslov sporočila: |
|
|
Uporabljam.
Ne vedno in povsod, zelo premišljeno, pogosto pri SLO - načrt za govorni nastop, obnova, ..., SPO pri posameznih vsebinah, tudi pri MAT za nekatere vsebine.
Se pa vedno potrudim da ugotovim, v koliko mojim učencem ta stil ustreza. Nekateri učenci namreč takega načina ne prenašajo najbolje, zato je takim potrebno ponuditi še kaj drugega ali pa jim pomagati, da se nanje navadijo in jih znajo uporabiti.
LP
Marija _________________ pisk.marija |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.03.2009, 5:16 Naslov sporočila: |
|
|
Uporabljam, kjer se le da!
Če si ga napravi sam iz učne snovi v učbeniku, si olajša ponavljanje.
Uporabljamo tudi barve in enostavne risbe v miselnem vzorcu. Zapis učne snovi je pogosto v tej obliki.
Pomembno je tudi, da jih znajo ubesediti.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.03.2009, 8:02 Naslov sporočila: |
|
|
Sem bila tako kratka, zdaj pa dopolnjujem. No, pravzaprav nimam napisati česa novega, saj so že kolegice povedale - predvsem je odvisno, ali je vsebina, ki jo obravnavam, primerna za to. In kot je rekla jablana, pomembno je ubesedenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
asaje1 zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 12. dec 06, tor, 13:10 Sporočila: 120
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.03.2009, 16:48 Naslov sporočila: |
|
|
Izdelavo in uporabo miselnih vzorcev uporabljam. Zakaj? Miselni vzorci imajo številne prednosti pred zapiski v linearni obliki.
1. središče ali glavna misel je določena in takoj vidna
2.zveze med ključnimi pojmi so takoj ugotovljive, ker uporabljamo barve, dodajamo sličice
3.priklic in ponovitev je ob miselnem vzorcu učinkoviteljša in hitrejša
4. učeneci pri tem bolj sodelujejo
4.narava sestave dopušča tudi preprosto dopisovanje, brez prečrtavanja
Tako kot predhodnice sem tudi jaz mnenja, da je sestavo in branje le-teh potrebno učence naučiti. Ker jih uporabljamo, le-to znajo.
Lp, Andreja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|