Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
pomoč pri razumevanju vprašanaj iz testa pri glasbi 4.r
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
karmenmegi
Novopridruženi


Pridružen/-a: 8. jan 09, čet, 18:18
Sporočila: 1
Kraj: vipava

SporočiloObjavljeno: četrtek, 22.01.2009, 21:56    Naslov sporočila: pomoč pri razumevanju vprašanaj iz testa pri glasbi 4.r Odgovori s citatom

v testu iz glasbene vzgoje v 4.r je naslednje vprašanje:
VSAK TON IMA SVOJE IME-SOLMIZACIJSKI ZLOG:________________.
Sedaj me zanima,kako bi vi odgovorili na to vprašanje,glede na to, da je v drugem delu vprašanja uporabljena ednina?Učenec je napisal samo en zlog vendar je bil odgovor upoštevan kot delen.Osebno mislim,da je imel prav. Question Question Question Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zofka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 26. maj 08, pon, 14:08
Sporočila: 29
Kraj: Primorska

SporočiloObjavljeno: petek, 23.01.2009, 5:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nerodna stvar. Slovenci imamo tako lep jezik, pa ga ne znamo uporabljati. Rolling Eyes Res je, da bi morala uporabiti množino, pa še navodilo (npr.: Imenuj jih.) Upam, da zaradi tega otrok vseeno zna našteti solmizacijske zloge, ki jih bo uporabljal še dobre pol leta, nato bo spoznal pa imena C, D,... Gotovo bi se lahko kregala o tem do onemoglosti. Upam, da manjkajoče točke niso vplivale na oceno. Če pa so, opozori učitelja, da bo prihodnjič bolje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.01.2009, 16:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Takšnih in podobnih primerov je še več, a tudi učitelji, sploh če so na začetku svojega življenskega poklica, se še učijo. Wink

Primer v 2.r. matematike, kjer so učenci morali prepoznavati, ločevati in prešteti pravokotnike od kvadratov na neki kompleksni sliki (npr. vlak z lokomotivo). In se je zgodilo,da je bil nek pravokotnik s tako majhno razliko med stranicama, da sem sama doma morala v roke vzeti ravnilo in preveriti.
Zaradi enega samega lika je bila tako naloga le polovično pravilna. Tako,da smo učiteljico opozorili na nekoliko zavajujoč lik, z otrokom pa se pogovorili, kako se v takšnih primerih lotiti naloge. Pa tudi učiteljica jim je povedala kako naj s svinčnikom preveijo dolžino stranic.
In vsi smo se nekaj naučili. Zelo srečen

Takšne in drugačne "nezgode" lahko le uporabimo, da otroka naučimo zagovarjati svoje rešitve pred učiteljem. A na spoštljiv in miren način. Argumentirano.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics