 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
karmenmegi Novopridruženi
Pridružen/-a: 8. jan 09, čet, 18:18 Sporočila: 1 Kraj: vipava
|
Objavljeno: četrtek, 22.01.2009, 21:56 Naslov sporočila: pomoč pri razumevanju vprašanaj iz testa pri glasbi 4.r |
|
|
v testu iz glasbene vzgoje v 4.r je naslednje vprašanje:
VSAK TON IMA SVOJE IME-SOLMIZACIJSKI ZLOG:________________.
Sedaj me zanima,kako bi vi odgovorili na to vprašanje,glede na to, da je v drugem delu vprašanja uporabljena ednina?Učenec je napisal samo en zlog vendar je bil odgovor upoštevan kot delen.Osebno mislim,da je imel prav.  |
|
Nazaj na vrh |
|
zofka Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 26. maj 08, pon, 14:08 Sporočila: 29 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: petek, 23.01.2009, 5:27 Naslov sporočila: |
|
|
Nerodna stvar. Slovenci imamo tako lep jezik, pa ga ne znamo uporabljati. Res je, da bi morala uporabiti množino, pa še navodilo (npr.: Imenuj jih.) Upam, da zaradi tega otrok vseeno zna našteti solmizacijske zloge, ki jih bo uporabljal še dobre pol leta, nato bo spoznal pa imena C, D,... Gotovo bi se lahko kregala o tem do onemoglosti. Upam, da manjkajoče točke niso vplivale na oceno. Če pa so, opozori učitelja, da bo prihodnjič bolje. |
|
Nazaj na vrh |
|
pauline Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17 Sporočila: 74 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: sreda, 28.01.2009, 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
Takšnih in podobnih primerov je še več, a tudi učitelji, sploh če so na začetku svojega življenskega poklica, se še učijo.
Primer v 2.r. matematike, kjer so učenci morali prepoznavati, ločevati in prešteti pravokotnike od kvadratov na neki kompleksni sliki (npr. vlak z lokomotivo). In se je zgodilo,da je bil nek pravokotnik s tako majhno razliko med stranicama, da sem sama doma morala v roke vzeti ravnilo in preveriti.
Zaradi enega samega lika je bila tako naloga le polovično pravilna. Tako,da smo učiteljico opozorili na nekoliko zavajujoč lik, z otrokom pa se pogovorili, kako se v takšnih primerih lotiti naloge. Pa tudi učiteljica jim je povedala kako naj s svinčnikom preveijo dolžino stranic.
In vsi smo se nekaj naučili.
Takšne in drugačne "nezgode" lahko le uporabimo, da otroka naučimo zagovarjati svoje rešitve pred učiteljem. A na spoštljiv in miren način. Argumentirano. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|