 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
student Novopridruženi
Pridružen/-a: 15. maj 08, čet, 11:26 Sporočila: 2
|
Objavljeno: četrtek, 15.05.2008, 12:03 Naslov sporočila: pomoč-naravoslovje |
|
|
Pozdravljeni,
sem študent 3. letnika razrednega pouka. V začetku junija imam nastop pri naravoslovju (5. r) na temo Hrana za ljudi (poljedelstvo, živinoreja, umetno-naravno okolje, človek nabiralec/lovec ...). Da pa se z učenci nebi samo pogovarjali ob slikah in učbeniku me zanima, če ima kdo kakšno idejo, kako bi lahko izpeljal to uro, da bi bila za učence zanimiva, kakšne konkretne dejavnosti bi jim lahko pripravil ...
Vem, da imaste veliko izkušenj in bi bil zelo vesel, če bi jih delili z mano
Hvala.
student |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 15.05.2008, 16:36 Naslov sporočila: |
|
|
POdobno temo je že vprašala neka kolegica, pa tega ne najdem več. Škoda, je bilo kar nekaj primernih odgovorov.
Morda bi začel s tem, kaj je mama skuhala za večerjo prejšnji dan, kaj je za to potrebovala, kako je do tega prišla, kako je prišlo v trgovino, kaj je pridelala na vrtu itd...
Če imaš možnost dobiti kakšne slike, pa jih lahko razporejate glede na vrsto izvora - rastline, živali - kaj jemo kar direktno, kaj surovo, kaj kuhano, kaj so postranski proizvodi, od sokov do paštet.
Slike lahko urejamo na različne načine, po tematiki. Morda izziv: kaj moramo kuhati? Kaj lahko jemo surovo? Kaj lahko pridelamo sami (začimbe na okenski polici ali vrtiček) in kaj moramo kupiti ...
Lahko prineseš nekaj plodov, pa jih razporejate po skupinah - kje je kaj pridelano itd
Mislim, da je možnosti nešteto, predvsem se ne boj biti inventiven. Zamisli si osnovo pot, potem pa bo zadeva zlahka stekla, če bošp otroke zainteresiral. pa pri hrani je to relativno lahko Ali jo imajo na moč radi ali pa jo sovražijo  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
student Novopridruženi
Pridružen/-a: 15. maj 08, čet, 11:26 Sporočila: 2
|
Objavljeno: ponedeljek, 19.05.2008, 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Škoda, da tega nimate več shranjenega...
Cilji so pa tile:
- ugotovijo manjšo pestrost življenja na obdelovalnih površinah kot v prosti naravi,
primerjajo poližaj človeka v prehranjevalnih verigah, če je lovec oz. nabiralec oz. poljedelec in živinorejec
študiral sem, če bi v uvodu začel z nekimi trditvami (npr. kulturnih rastlin ni vzgojil človek, polje je naravno okolje ...drži/ne drži), odgovore bi sproti pisal na tablo ... Mogoče bi v osrednjem delu delali po skupinah (poljedelstvo, živinoreja ...). Na koncu pa bi skozi trditve (iz uvoda) šli še enkrat, da bi videl, kaj so novega spoznali... Osrednji del bi moral verjetno biti bolj problemski ...
Rabim še kakšno idejo za osrednji del.
Hvala
Študent |
|
Nazaj na vrh |
|
Kaja zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18 Sporočila: 225 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: ponedeljek, 19.05.2008, 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Mi v gozdu z gozdarji naredimo verigo (krog, primemo se za roke) in ko se veriga strga, imamo razlago, kaj se zgodi v naravi, če bi se del prehranjevalne verige preprosto pretrgal. Z otroki to zgleda prav luštno.
Lp od KJ _________________ Lp od Kaje |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: torek, 20.05.2008, 7:07 Naslov sporočila: |
|
|
student je napisal/a: |
Cilji so pa tile:
- ugotovijo manjšo pestrost življenja na obdelovalnih površinah kot v prosti naravi,
primerjajo poližaj človeka v prehranjevalnih verigah, če je lovec oz. nabiralec oz. poljedelec in živinorejec
študiral sem, če bi v uvodu začel z nekimi trditvami (npr. kulturnih rastlin ni vzgojil človek, polje je naravno okolje ...drži/ne drži), odgovore bi sproti pisal na tablo ... |
Moje skromno mnenje o postavljanju trditev: če izhajaš iz tega, da o tem še nič ne vedo, boš sicer postavil vprašanje a boš tudi sam odgovoril nanj. Če bodo že sodelovali, bodo v glavnem ugibali.
Kako ugotavljati raznolikost in pestrost ... Če ni priložnosti za ogled, morda primerjava slik (v skupinskem delu) učenci si ogledujejo slike in ugotavljajo razlike (ne povemo, kaj hočemo). Našli bodo veliko razlik, od velikosti slike ( ) do tistih ugotovitev, ki jih želimo.
Kar se tiče kulturnih rastlin, morda bi bilo bolje izhajati iz same besede, naj skušajo ugotoviti, kaj to pomeni - iz lastnih izkušenj o kulturi. Najbrž bo nekaj smešnih izjav, ampak jih bo vsaj pritegnilo in boš laže "podtaknil" tisto, kar želiš. _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|