 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LONCA Novopridruženi
Pridružen/-a: 5. feb 08, tor, 13:49 Sporočila: 3
|
Objavljeno: sreda, 06.02.2008, 18:38 Naslov sporočila: Ocenjevanje pri matematiki za 5. razred |
|
|
Prosim, če mi lahko kdo od učiteljev svetuje glede mojega problema.
V 5. razredu je moj otrok pisal test iz matematike. Pri besedilni nalogi, ki je bila ovrednotena na 11 točk, mu je učiteljica, čeprav je bila naloga brezhibno in pravilno rešena, odštela 3 točke, ker si ni podčrtoval podatkov v samem besedilu naloge ( podatke, ki bi mu služili za izračun naloge ). Naloga ni zahtevala podčrtovanja in očitno je otrok vedel katere podatke mora uporabiti, saj je znal izračunati nalogo. Ali učiteljica lahko odbija točke,zaradi tega ?
Moram pa še povedati, da si pri nobeni besedilni nalogi otrok ni podčrtoval podatkov, pa tam ni odbijala točk.Zaradi tega je bil moj otrok oškodovan za eno oceno.
Pa še to ! Ali lahko ućiteljica vpiše oceno v redovalnico, čeprav testa nisem podpisala, ker se s tem ne strinjam? _________________ LEO POZDRAV! |
|
Nazaj na vrh |
|
sisi25 Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 6. avg 07, pon, 9:31 Sporočila: 38
|
Objavljeno: sreda, 06.02.2008, 21:37 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Sem začetnica, pa morda še ne vem vsega, imam pa svoje mnenje. Učiteljica vpiše oceno v trenutku, ko so učenci z njo seznanijo. Lahko pa se na oceno pritožite, možnost je, samo ne priporočam, se mi zdi, da se iz tega ne more kaj veliko dobrega izcimit. Pomembno je učenčevo znanje, ocena ni vedno merilo. Učitelji še to posebej dobro vemo. Moje mnenje: pogovor, vendar z umirjenim tonom. Prepir in razburjenje zaradi ocene po navadi stvari še samo poslabša. Tudi učitelji smo ljudje, ki se zmotimo, lahko da je prišlo le do napake.
Vsekakor pa se mi zdi rahlo neprimernoo za podčrtovanje podatkov dodeliti točke, in to kar tri (moje mnenje), morda pa bi drugače sodila, če bi nalogo videla. Poleg tega je tudi nesmiselno pri vsaki nalogi dodeliti točke za podčrtane podatke. To je tako, kot če bi pri nareku učenec pri vsakem malem pisanem i pozabil na piko in bi zato vedno dobil odbitek pol točke. Četudi je ostalo vse pravopisno pravilno, bi bila zaradi manjakajočih pik na i ocena bistveno nižja. |
|
Nazaj na vrh |
|
LONCA Novopridruženi
Pridružen/-a: 5. feb 08, tor, 13:49 Sporočila: 3
|
Objavljeno: četrtek, 07.02.2008, 7:34 Naslov sporočila: |
|
|
Se zahvaljujem za to mnenje. Mene moti samo to, da v navodilih naloge ni bilo omenjeno, da je treba podatke podčrtavat, tako da tudi otroci taga niso vedeli
( ne samo moj ), samo en otrok v razredu je podčrtaval podatke. Učiteljica se sedaj zgovarja, da jim je pred testom to povedala, samo da so vsi otroci to preslišali je malo smešno. Moj otrok pravi, da ni bilo nobenih ustnih navodil pred začetkom raševanja naloge. Jaz še vedno mislim, če je test v pisni obliki mora učiteljica točno napisati kaj naj v tej nalogi počnejo ( npr. izračunaj naslednje račune, ali preberi besedilno nalogo ter izračunaj, ali pa PODČRTAVAJ PODATKE ZA IZRAČUN NALOGE...).
Namesto, da bi bila učiteljica vesela, da so otroci dokaj zahtevno nalogo pravino
rešili in jih za to "nagradila" z vsemi točkami, jih na tak način " kaznuje ".
Kot ste omenili, da je pomembno otrokovo znanje, mislim,da podčrtavanje podatkov ni izkaz nekaga znanja. Zanima me ali je tisti otrok, ki je podčrtaval podatke, naloge pa ni pravilno izračunal, pokazal večje znanje kot moj in večina drugih ?
Lep pozdrav in hvala za odgovor! _________________ LEO POZDRAV! |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 07.02.2008, 9:57 Naslov sporočila: |
|
|
LONCA je napisal/a: | Se zahvaljujem za to mnenje. Mene moti samo to, da v navodilih naloge ni bilo omenjeno, da je treba podatke podčrtavat, tako da tudi otroci taga niso vedeli
( ne samo moj ), samo en otrok v razredu je podčrtaval podatke. Učiteljica se sedaj zgovarja, da jim je pred testom to povedala, samo da so vsi otroci to preslišali je malo smešno. Moj otrok pravi, da ni bilo nobenih ustnih navodil pred začetkom raševanja naloge. Jaz še vedno mislim, če je test v pisni obliki mora učiteljica točno napisati kaj naj v tej nalogi počnejo ( npr. izračunaj naslednje račune, ali preberi besedilno nalogo ter izračunaj, ali pa PODČRTAVAJ PODATKE ZA IZRAČUN NALOGE...).
Namesto, da bi bila učiteljica vesela, da so otroci dokaj zahtevno nalogo pravino
rešili in jih za to "nagradila" z vsemi točkami, jih na tak način " kaznuje ".
Kot ste omenili, da je pomembno otrokovo znanje, mislim,da podčrtavanje podatkov ni izkaz nekaga znanja. Zanima me ali je tisti otrok, ki je podčrtaval podatke, naloge pa ni pravilno izračunal, pokazal večje znanje kot moj in večina drugih ?
Lep pozdrav in hvala za odgovor! |
Naj še jaz pristavim svoje mnenje:
vsekakor drži vse napisano zgoraj! (moj vtis: morda je učiteljica še mlada?). Zdaj ne gre toliko za reševanje tega konkretnega problema, saj je to že minilo in ena ocena gor ali dol ni tako bistveno. Važen je pristop k problemu. Ti veš, da imaš prav in da se je zgodila trapasta krivica. Morda ve tudi učiteljica, vendar tega ne zmore ali noče priznati. To je človeško - žrtev pa je navadno otrok.
Zato predlagam, da greš k učiteljici in ji spravljivo predlagaš, da začneta vse skupaj od začetka. Upajmo, da bo sprejela. Nato ji s svojega stališča predstavi, kako sprejemaš takšno oceno - mirno in kot SVOJ problem, ne njen. Če problem predstavimo tako, da se nikomur ni treba braniti, je rešitev dosti bolj enostavna.
Upam, da ti bo uspelo (če drugega ne, da boš z učiteljico imela normalne odnose in da se ne bosta bali druga druge). _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
LONCA Novopridruženi
Pridružen/-a: 5. feb 08, tor, 13:49 Sporočila: 3
|
Objavljeno: četrtek, 07.02.2008, 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala tudi za tvoje mnenje!
Danes sem že bila na govorilnih urah in sva se z učiteljico vse lepo zmenile.
Jaz sem povedala svoje mnenje , ona svoje in niti ni zanikala, da imam prav. Vendar sva se dogovorile, da ne bova delale iz muhe slona in da bo pač naslednjič poskušala biti bolj dosledna pri navodilih za reševanje.
Vesela sem, da je učiteljica bila zelo prijazna in je bila pripravljena poslušati moje mnenje in tudi jaz sem šla domov zadovoljna.
Lep pozdrav ! _________________ LEO POZDRAV! |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: petek, 08.02.2008, 9:09 Naslov sporočila: |
|
|
Oh, krasno!
Ko bi se še veliko takih problemov rešilo tako enostavno! Ampak za to sta vedno potrebna dva (dve )! _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|