 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Metty Novopridruženi
Pridružen/-a: 19. dec 06, tor, 1:52 Sporočila: 3
|
Objavljeno: sreda, 30.01.2008, 16:35 Naslov sporočila: Kemija-soljenje cest |
|
|
Pozdravljeni...
kot študentka pedagoške fakultete, smer kemija&biologija, se ukvarjam s projektom, kako v oš uvesti pojem antifriz. Do sedaj mislim, da se ta tema (znižanje zmrzišča) ni ravno podrobno obravnavala, če sploh ali se pač motim??
Zanima me, kako bi lahko najbolj enostavno izvedla poskus s soljo in vodo in pri tem učencem podala kar se da nazorno razlago. Seveda bi povezala ta poskus z vsakdanjim življenjem, s soljenjem cest.
Razmišljala sem, da bi potem to dogajanje predstavila tudi na sub-mikroskopski ravni s pomočjo animacije. Pa bi vas prosila, če mi lahko podate svoje mnenje, kaj se dogaja na mikroskopski ravni med temi delci, da ne pride do zmrzovanja...
Slišala sem namreč za različne razlage...pa bi rada uporabila pri svoji predstavitvi najbolj relevantno kar se da...
Koligativne lastnosti, znižanje zmrzišča, antifrizne snovi...v kateri del učnega načrta in v kateri razred bi vi to temo uvrstili??
Najlepša hvala za vaša mnenja že v naprej in lep pozdrav od bodoče učiteljice!
Metka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|