 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kalimero Novopridruženi
Pridružen/-a: 25. jan 08, pet, 21:56 Sporočila: 1
|
Objavljeno: sobota, 26.01.2008, 14:06 Naslov sporočila: SUT |
|
|
Pozdravljeni!
Sem učiteljica 1. razreda. V razredu imam dečka, pri katerem ne uspem odkriti izvora njegovih težav in zato se obračam na vas.
Deček ima velike težave pri razumevanju navodil oz. pri pogovoru. Deček me gleda in posluša oz. se na očesnem kontaktu vidi, da se trudi s poslušanjem, vendar ne ve nič. Ne zna ponoviti navodil, niti zadnjega stavka. Ravno tako s poslušanjem ne sledi svojim sošolcem, ne ve kdaj je na vrsti in kaj je njegovo vprašanje. Vse stvari dela z zamikom - glede na ostale sošolce oz. po dodatnih navodilih. Pri delu v skupini je neuspešen, ker ne more slediti ostalim in si ne upa sodelovati, ker ne ve kako. Težave ima tudi pri samem izražanju, odgovori so enobesedni.
Sicer pa je pri samostojnem delu (grafomotorične vaje, ilustracije) natančen in vztrajen - ko ve, kaj mora delati. Tudi z motoriko nima težav.
Deček ima sicer trenutne "prebliske", ko vse ve in zna, vendar jih je čedalje manj.
Najprej smo posumili, da mogoče slabše sliši, vendar je v mirnem okolju razumel tudi tišje povedano vprašanje. Kljub temu pa ga bodo starši odpeljali na pregled sluha.
Samo kot primer: dala sem mu robček, ga postavila zraven koša za smeti in mu dala navodila - obriši si nos in robček odvrzi v koš za smeti. Ker je obstal ob košu za smeti, sem ga čez nekaj časa vprašala, kaj je bilo navodilo. Odgovoril mi je, da ne sme plezati po mizah. Poleg tega pa je umazan robček še vedno držal v rokah.
Prosila bi vas, za mnenje o težavah in kam naj se obrnem, da bi težave čimprej poskusili vsaj omiliti če ne že odpraviti.
Oziroma katero literaturo mi priporočate.
Najlepša hvala za odgovor.
Irena |
|
Nazaj na vrh |
|
skumavc Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 23. nov 06, čet, 20:46 Sporočila: 5 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: torek, 29.01.2008, 19:26 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Kot ste opisali, je precej težko razbrati, kaj bi lahko bilo bistvo težav, vendar vse kaže na težave jezikovnega področja. Je učenec mogoče priseljenec, pa ne razume slovenskih pojmov? Kako je z njegovim izražanjem? Kot lahko razbreme iz vašega opisa, nima težav niti na področju motorike, izvedbenih spretnosti, niti na področju pozornosti in koncentracije.
Za diagnostiko otrokovih težav bi priporočal, da najprej stopite v stik s specialnim pedagogom na vaši šoli (oz. na kateri od sosednjih, če ga vi nimate) in poskušate narediti teste razumevanja jezika, tudi obisk v Svetovalnem centru bi marsikaj razjasnil. V primeru, da gre za motnje jezika, lahko nekaj informacij najdete v priročniku "Motnje v razvoju jezika, branja in pisanja" avtorice Tereze Žerdin.
Vsekakor morate ukrepati hitro in spodbuditi zgodnjo obravnavo, če ugotavljate, da otrok ne dosega pričakovanih rezultatov za 1. razred.
Upam, da sem vam bil v pomoč in lep pozdrav,
Grega Skumavc _________________ Grega Skumavc |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|