 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
naett Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. avg 06, čet, 9:13 Sporočila: 28 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 06.09.2007, 17:38 Naslov sporočila: Igre v podaljšanem bivanju - 5.razred/9-letke |
|
|
Zanima me, kakšne igre bi bile primerne za učence 5. razreda 9-letke. Sploh zdaj, ko je hladno in ne morejo biti dolgo zunaj.
Danes smo se šli košarko in zanimivo se mi je zdelo, da so bili vsi učenci za. Sicer se jih je potem nekaj hitro naveličalo, a ker sem tudi sama igrala, je bilo učencem zanimivo. Se ve običajno tudi udeležujete takšnih iger ali ste sodnice? Koliko je sploh pametno, da se tudi sama vključim?
Hvala za nasvete! |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 06.09.2007, 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
Kdaj se najbolje počutiš? Ko sodeluješ ali ko stojiš ob strani? To naj ti bo vodilo, pa boste vsi zelo navdušeni eden nad drugim. Edino ena stvar: če se preveč vživiš v igro, se lahko zgodi, da se tvoja pozornost zmanjša in je večja možnost za kakšno nezgodo. Torej, z enim učem moraš biti izven igre!
Kaj se radi igrajo, jih pa lahko tudi povprašaš. Pa veliko knjig o socialnih igrah je na razpolago. Odličen material imamo tudi pri nas: vtipkaj Socialne igre.
In tamali so gotovo navdušeni nad igrivo učiteljico!  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Jana Potočnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37 Sporočila: 69 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: četrtek, 06.09.2007, 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena!
Tudi meni se ne zdi nič narobe, če sodeluješ v igri. Sploh so pa to že toliko stari učenci, da so ponavadi podobni tebi. Razlika bi bila, če bi igrala odbojko s prvošolci, ker si vsaj še enkrat višja od njih. Vem, da je učencem zelo všeč, če se še učitelj vključi v igro, pa tudi ti si se verjetno počutila kot del skupine. _________________ To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. |
|
Nazaj na vrh |
|
naett Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. avg 06, čet, 9:13 Sporočila: 28 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: sreda, 12.09.2007, 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Krasno mi je tudi, ko sama sodelujem. Pazim pa zelo, da ne padem noter, ampak skrbim za to, da so vsi otroci vključeni (če se le da, vedno se ne).
Danes npr. smo se šli barvice in jaz sem bila prodajalec in sem zabavno ogovarjala kupca in je otrokom bilo zelo všeč. Zato bi ob tej priložnosti vprašala, če kdo pozna še kakšno takšno igro kot so barvice, črni mož, čarovnica... |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 13.09.2007, 7:21 Naslov sporočila: |
|
|
PO mojih izkušnjah niti ni treba uvajati vedno nove igrice. Tista, ki se prime, se "zabetonira" in ni šans, da se je ne bi šli. Se pa iz generacije v generacijo menjajo. Tako da če se grejo kakšno igrico radi, se nič ne sekiraj, užitek je popoln!  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
|
Nazaj na vrh |
|
naett Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. avg 06, čet, 9:13 Sporočila: 28 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 13.09.2007, 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala!
Vceraj so bili nad barvicami navdušeni, danes pa sploh ne. Hoteli so se sami igrati. Jaz pa bi rada, da bi bil razred čimbolj povezan. Ker so res super.
Zanima me igra "skriti zaklad", ki se je na splošno vsi otroci veselijo. Mi lahko kdo podrobneje razloži, kaj je bistvo te igre. Tu sem nekaj našla, vendar mi ni jasno, ali učiteljice skrijemo "zaklad" ali ga morajo učenci sami poiskati - v smislu naloge (poišči ptičje pero).
Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|