 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
amaya Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 13. avg 06, ned, 15:27 Sporočila: 8 Kraj: Obala
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.04.2007, 6:44 Naslov sporočila: Ustno ocenjevanje znanja |
|
|
V kratkem imam hospitacijo ravnateljice na temo ustno ocenjevanje znanja.
Učim v 5.R/9.
Sama ustno ocenjevanje izvajam tako, da sprašanega učenca posedem zraven mene in ga ustno sprašam, ostale učence pa zaposlim tako, da npr. utrjujejo snov ali pa sami predelajo neko snov. Ko zaključim s spraševanjem, pa nadaljujem s poukom.
Moje vprašanje je naseldnje: ali mora biti učenec ustno vprašan tako, da ga ostali učenci poslušajo, ali je moj način ustnega ocenjevanja znanja pravilen.
hvala vam za odgovore... |
|
Nazaj na vrh |
|
kitekat zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 31. jul 06, pon, 18:40 Sporočila: 102 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.04.2007, 10:56 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je to sicer odvisno od tebe, vendar se mi zdi bolje, da ga učenci poslušajo. V tem primeru na nek način sami ponavljajo, utrjujejo snov, po drugi strani pa imaš tudi ti cel kup prič v primeru, da učenec ni imel pojma in se kasneje pritoži zaradi slabe ocene. Z disciplino pri spraševanju verjetno ne bi smelo biti problemov, saj so že 5. razred.
V primeru, da pa ti npr. zmanjkuje časa za utrjevanje neke snovi, lahko daš ostalim naloge. Ne zdi pa se mi prav, da bi sami začeli obravnavati novo snov, saj bo potem vprašani učenec na slabšem - dodatno bo moral predelati snov (npr. doma).
Pri nas imamo sicer sistem ustnega preverjanja znanja malo drugačen, vendar govorim za 1. triletje, ko imajo učenci še krajšo zmožnost koncentracije. Vse učence vprašam v isti uri (ali dveh) in to tako, da jih nekaj pokličem k "okrogli" mizi in spraševanje poteka bolj kot pogovor (če je le možno). Sproti si beležim, kako so učenci odgovorili, kasneje zapišem opisne ocene. Ostali učenci v tem času rešujejo razne naloge oziroma utrjujejo snov z didaktičnimi igrami.
Za primer hospitacije bi sama gotovo spraševala tako, da bi vsi učenci poslušali in v primeru, da vprašani nečesa ne bi znal, tudi pomagali. Seveda pa ne bi organizirala ure tako, da bi spraševanje trajalo več kot 15 minut. Potem bi bili verjetno že vsi naveličani. Vprašaj enega ali dva učenca, potem pa naprej s snovjo. _________________ See ya |
|
Nazaj na vrh |
|
Supra Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 12. avg 07, ned, 22:48 Sporočila: 16 Kraj: Radlje
|
Objavljeno: ponedeljek, 10.09.2007, 22:18 Naslov sporočila: |
|
|
Zagotovo ga morajo poslušati. S tem utrjujejo in ocenjujejo tudi svoje znanje in kriteriji, ki jih imaš, se jim bolj zasidrajo v možganih. Točno bodo vedeli, kaj lahko pričakujejo in sami se bodo znali oceniti. Jaz navadno po svoji presoji vpišem oceno v redovalnico, potem pa še skupaj ocenjujemo, da preverim, koliko sem realna. Ti rečem, da se v 8. razredu skoraj nihče več ne zmoti, ko ocenjuje sošolčevo znanje. In jaz imam mirno vest. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|