 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LaraCroft Novopridruženi

Pridružen/-a: 28. okt 06, sob, 18:27 Sporočila: 2 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: nedelja, 21.01.2007, 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
Ta pogovor bi se zanimivo dalo preusmeriti na temo, kako so kakšne tovarišice, ki so učile nas (sedanje učiteljice in bodoče, ki še študirajo) pred davnimi leti, naredile kakšno napako (tudi nevede), ki je negativno vplivala na razred in se vam je vtisnila v spomin in ste si same pri sebi rekle, da ve kot bodoče učiteljice tega ne boste naredile.
Primer:
V gimnaziji smo imeli profesorico biologije, ki je čisto nepripravljena hodila na ure pouka. ko je prišla v razred, je vedno vprašala: <kaj smo delali zadnjo uro?> ko je sosolki v prvi klopi pogledala v zvezek in videla, da smo ostali pri členonožcih, je vzela učbenik, našla naslednje poglavje od členonožcev naprej, in žačela brati iz knjige naslednje poglavje.
pisati v zvezek je bila potrata časa, saj vse piše v knjigi! zvezkov praktično sploh nismo rabili.
ko smo pisali kontrolno nalogo, naj bi profesorica popravila in ocenila naloge v 1 tednu. njo smo čakali tudi 3 tedne. vrjetno je za vsak odgovor morala pokukati v knjigo.
gotovo se je veliko učencem biologija zamerila (meni tudi) le zaradi profesorice in njenega odnosa do dela.
takrat sem si rekla, da jaz niti podrazno ne bom taka učiteljica in da bom imela fer odnos do učencev. hotela bom, da učenci pišejo v zvezke, saj se po svoji pisavi najlažje učijo snov.
vem, da se kdaj nabere toliko stvari, da profesor ni zmožen popraviti kontrolk v 1 tednu. če se bo to kdaj zgodilo meni, bom to tolerirala tako, da bom učencem dala možnost npr da si datum naslednje kontrolne izberejo sami v določenem obdobju seveda (ko nimajo kontroln ostalih predmetov),
ali pa da si lahko npr za kakošno zanimivo poglavje od učne snovi vzamemo malo več časa in si pogledamo kakšen filmček več na to temo (to vem, da jim je všeč ), ali kaj podobnega. _________________ Lara Croft |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: nedelja, 21.01.2007, 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
Tanja ... vprasaj se, ce si pedagoska ... ce si razumevajoca ... ce si strpna v odnosu do sogovornika ... Ali pa si mogoce trmasta in se ne pustis prepricati v nasprotno, ker je tvoje mnenje zate ABSOLUTNO?
Pa brez zamere, a ´tezka´ si.
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
Tanja0324 Gost
|
Objavljeno: ponedeljek, 22.01.2007, 0:56 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam z vami Lara. Vprasanje je koliko psiholosko neuravescenih pedagogov 'uci' bodoce generacije? Tudi en sam - cena je previsoka.
Otroci vam preko. njihovega obnasanja GOVORIJO. Zato POSLUSAJTE, prosim vas.
Nevem ce se o tem spisu ze pisala, ce sem se opravicujem.
Pred leti je bil podan prosti spis v 2 ali 3 raz OS v katerem so otroci morali opisati svojo druzino. Ena izredno bistra deklica bosanskega potekla je opisala svojo druzino. Vse clane je opisala z slovenskimi imeni. Seveda vemo da to ni res, da si je izmislila. Zdaj tisti ucitelji, ki so sposobni misliti izven urnika in tehnoloskega vidika solskega poucevanja, kaj vam to pomeni.
a) deklica je nesposobna govoriti resnico - in rada laze, starsi jo niso prav izobrazili o bontonu
b) je zelo inteligenta in ze pri mladih letih ve kaksno ceno mora cefur placati v druzbi, kljub temu, da tudi cefurski starsi so davkoplacevalci in placujejo redno v proracun - za place uciteljev in kljub temu da Bruselj prispeva veliko denarja za solske projekte o povecanju strpnosti v Sloveniji.
c) no comment
Deklica ni dobila odlicne ocene. Seveda ocena je bila dana iz tehnicnega vidika. Tako slovesnko ...
Po sloveniji se zbirajo prosti spisi, ki so, ce odstranimo tehnicni vidik spisa odraz psiholoskega in custvenega odraza mladih posameznikov, ki bodo dani v pregled v Bruslju - tako da bodo tudi Evropski davkoplacevalci videli, ali so tako imenovani projekti obrodili sadove. Vse bomo naredili za strpnost v Sloveniji.
Katerikoli sole ki sprejemajo denar iz Bruslja za zgoraj navedene projecte. Slovenci niso nestrpni do Nemcev, Estoncev in Poljakov temvec do nasih juznih sosedov. Nekateri ucitelji so rekli da za to pa nismo pripravljeni se. A kako to da smo pripravljeni pa vzeti denar od Bruslja??? Nebodimo Balkanci v tem smislu. Prosim vas.
SRECNO VSEM
xoxoxo |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: ponedeljek, 22.01.2007, 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi to debato zaključila, razen, če je še kdo razen Tanje zelo proti!? _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Tanja0324 Gost
|
Objavljeno: torek, 23.01.2007, 2:47 Naslov sporočila: Brussel, Brussel, where art thou Brussel |
|
|
Ali nebi radi imeli demokraticne volitve in bi vse tiste ki prebirajo to temo vprasali ce se strinjajo z ukinitvijo te teme, in zakaj?
In ne bi vi Adm. administrirali voljo vecine?
Adm. ni se Vam treba bati, kar delamo - z zbiranjem 'indirect data' za Brussel, gre absolutno za pozitivni razvoj bodocih mladih generacij v Sloveniji in seveda EU davkoplacevalce zanima, kje gre njihov denar.
Seveda v pravo smer, kajneda?
Srecno - gremo na volitve
ps seveda nebi koncala z vprasalnikom ce bi bila sigurna v to 'smer'. lol |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: torek, 23.01.2007, 17:40 Naslov sporočila: |
|
|
Tanja 0324!
Kadar imam učenca, ki neprestano trmoglavi, se pritožuje, izziva, žali ..... se vprašam, kakšen problem ima.
Enako razmišljam o tvojem pisanju.
Zaupaj nam svojo (očitno neprijetno) izkušnjo, ti bomo pomagali.
Sicer pa bi te spomnila na eno žalostno resnico ( še iz starih časov):
vedno poslušamo pridige tisti, ki nismo nič krivi.
O poslanstvu učitelja pa še tole: za vsak poklic velja, da si bolj uspešen, če delaš z veseljem. Koliko ljudi pa poznaš, ki 100 % delajo v svojem (kateremkoli) poklicu? Kaj pa ti delaš?
Življenje je sestavljeno iz uspehov in neuspehov. Če je več uspehov, smo (in posledično naša okolica) bolj zadovoljni.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Kaja zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18 Sporočila: 225 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: torek, 23.01.2007, 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
Draga Tanja! Današnji čas imamo zelo mednarodno mešane razrede. Ne samo iz bivših republik, če še ne veš. Tudi iz Amerike, tudi iz držav bivše Sovjetske zveze ... To daje našim razredom poseben pečat. Zelo se veselim te mešanosti, saj nam ti otroci dajejo poseben čar pri urah - vseh. Spoznavamo nove kulture, se pogovarjamo o njihovih običajih, njihovem jeziku. Namesto, da bi našteli mesece v slovenskem jeziku, nam to povedo v svojem. Fantastično, da imam možnost sodelovati v tem. Na drugi strani pa ne samo narodnost. Kaj pa posebnosti, ki se nam zdijo v bistvu nekaj vsakdanjega? Npr. levičarji in met tenis žogice na košarkaško tablo (drugi razred, Zlati sonček). Stresno, da je kaj. Pa vendar, zakaj cel razred ne bi metal z levico na koš. In se ob tem pozabaval in sprotstil levičarja, da uspe, ko vidi, kako slabo gre nam desničarjem.
Tanja! Ne vem, kdaj si nazadnje od blizu videla šolske klopi. Spominjaš me na našega starega očeta, ki sovraži šolstvo zaradi svojih slabih izkušenj in pogreva tudi take stvari kot so, kako so mu neko ameriško margarino mazali na kruh in to ni bilo za jest. Šolstvo se je spremenilo, tehnologija je šla naprej tudi pri nas (nimamo več samo krede in table, pa palice v roki). Spremenile so se metode in oblike dela. In to celo v desetih letih odkar sem končala faks!!! Sanja se ti ne! Pridi k meni na hospitacijo, da vidiš, po kaki metodi sem otroke učila brati in pisati. In kako si s to metodo pomaga socialno ogrožen otrok (dejansko jo v tem trenutku potrebuje edino on, pa mi ni žal za čas in energijo, ki sem jo vložila v to). Še moj oče pri šestdesetih je na različnih svojih seminarjih za tretje življenjsko obdobje na lastni koži občutil, kako spremenilo se je izobraževanje v tem času.
Največ pa so (vsaj mene) spremenili otroci s posebnimi potrebami, ki se imajo zdaj možnost šolati v devetletki. Že zaradi njih moraš spremeniti sistem (pa to niso samo osocilano ogroženi otroci). Ne vem, od kod ideja, da imajo samo ogroženi otroci probleme, dobro situirani otroci pa ne.
Lp _________________ Lp od Kaje |
|
Nazaj na vrh |
|
Tanja0324 Gost
|
Objavljeno: sreda, 24.01.2007, 1:15 Naslov sporočila: |
|
|
skoda, ker ni veliko vec takih kot so Miariana in Kaja. Kapo dol !!!
oxoxxooxo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|