 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bibi Novopridruženi
Pridružen/-a: 11. okt 06, sre, 19:52 Sporočila: 1
|
Objavljeno: četrtek, 12.10.2006, 21:41 Naslov sporočila: pisne obrazlozitve ocen v 4. razredu |
|
|
Vse, ki imate izkusnje z ocenjevanjem v 4. razredu, lepo naprosam za kaksen namig, kako ocenjevati v 1. oc. obdobju...ko ucencu dam stevilcno oceno, jo moram tudi obrazloziti - ali je dovolj, da je to zapisano le pri meni oz. v moji redovalnici, ali moram razlago napisat tudi na preizkus?
Slisala sem namrec ze toliko moznosti, da sem popolnoma zmedena...in komaj cakam februar, ko ne bo vec ne duha ne sluha o "pisnih obrazlozitvah ocen"
Pozdravcek! |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: torek, 17.10.2006, 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam opise ocen pripravljene za prvo obdobje in jih potem samo skopiram v poročilo.
Na pisnem ocenjevanju navedem cilje in : dosegel, delno dosegel, še ni dosegel - in k ciljem označim ustrezno.
Se bom potrudila in poslala v bazo kakšno tako nalogo.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: torek, 17.10.2006, 18:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pomembno je tudi, katere učbenike uporabljaš, ker se vse nanaša na tako razvrščeno učno snov.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
meda Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. sep 06, ned, 21:24 Sporočila: 8
|
Objavljeno: petek, 27.10.2006, 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Glede tega smo se me, ko smo lansko leto začele s 4. lovile včasih od 2 do 7 zvečer. Ti opisniki so samo zato da so, ker ne pomenijo staršem popolnoma nič in so malo mimo. Kaj staršu pomeni delno? Nič. Pa še to - Opisnikov imaš pet, vendar je od enega učenca trojka drugačna trojki drugega učenca., je dosegel morda druge cilje, kot drugi. Zato smo si negali beliti glave in smo napisale opisnike, ter jih kopirali. Opisnik je bil kratek povzetek ciljev, ki jih je, oziroma ni dosegel in delno dosegel.
moraš pa jih, to piše v prilogi redovalnice, priložiti redovalnici.
Ne skrbi preveč, zelo kmalu bo konec januarja.
LP
Nuša |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: petek, 27.10.2006, 17:04 Naslov sporočila: |
|
|
Kolegica! Ne kompliciraj življenja.
Starši in učenci zelo dobro vedo, kakšno je znanje, samo naša ljuba družba je nastavljena na točke in ocene in storilnost ... in potem želijo vsi najboljše ocene in so pripravljeni dresirat otroke do onemoglosti, da bi bili najboljši.
Opisniki naj bodo narejeni tako, da bo vsem jasno. Torej: opišeš tista znanja, ki spadajo v določeno ocenjevalno obdobje. To je samo poročilo. Sproti pa tako zabeležiš, kaj si učenca vprašala in kakšno oceno je dobil. Tudi na pisnih izdelkih jaz naredim tako.
Sicer pa je moje spoznanje sledeče:
Ocena je sestavljena iz treh delov:
1. del: znanje učenca
2. del: kako učenec svoje znanje predstavi - ustno
3. del: kakšno je razpoloženje ocenjevalca (lahko se slabo počuti in ni pripravljen "vleči" iz učenca
Ocena je samo orientacija za znanje in je daleč od objektivnosti pa če se še tako trudimo. In vse je relativno.
Če ti povem, da sem imela briljantno sošolko, vedno brezhibno znanje, ko pa sva se srečali čez nekaj let kot sodelavki, me je (zaupno) prosila, naj ji pomagam napisat vabilo za svet staršev.
Obstajajo še govorilne ure, kjer se lahko podrobneje pogovoriš.
In če se starši pritožujejo: mogoče se pa utemeljeno. Priznati napako je dokaz zrelosti in samozavesti.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|