 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pikapokica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53 Sporočila: 70
|
Objavljeno: četrtek, 21.02.2008, 12:36 Naslov sporočila: ocene pri izbirnih predmetih |
|
|
Zanima me, kakšne ocene imajo vaši učenci pri izbirnih predmetih? Super bi bilo, če napišete tudi, kateri je ta predmet.
Sama poučujem nemščino kot izbirni predmet letos prvič. Pojavila se je težava, da se starši nekaterih otrok, ki se tega jezika v OŠ ne učijo prvo leto, pritožujejo nad ocenami, ki pri meni niso tako lepe, kot so bile prejšnja leta pri drugi učiteljici.
Meni se pritoževanje sicer ne zdi na mestu, ker vem, kako delam, in vem, zakaj so ocene slabše (ker učenci po dosedanjih izkušnjah in opažanjih niso navajeni, da se pri izbirnih predmetih od njih kaj zahteva - očitno te predmete jemljejo bolj za "razvedrilo", če temu lahko tako rečem, a upam, da se bo večina strinjala, da to ni cilj izbirnih predmetov, vsaj ne glavni in najpomembnejši cilj).
Ima kdo izmed vas podobne izkušnje? Kako ste rešili podobne sporne situacije? |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 21.02.2008, 12:59 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sicer nimam izkušenj s tem (izbirnim predmetom), lahko pa rečem, da imaš absolutno prav. Imaš svoja merila (ki pa seveda morajo biti poštena in primerno zahtevna), ki jih morajo učenci upoštevati. Da ti servirajo merila drugih učiteljev, je manipulacija.
Osnova za vse delo in ocenjevanje pa je poštenost, pravičnost in pripravljenost spregledati svojo morebitno napako, jo priznati in popraviti. _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
pikapokica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53 Sporočila: 70
|
Objavljeno: četrtek, 21.02.2008, 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, pa ne zato, ker je krasno, da se nekdo strinja z mano (je, seveda, samo vseeno to ni čisto najpomembnejše vedno), ampak zato, ker si mi potrdila, da nisem jaz tista, ki ravna napačno.
Snov razložim, utrjujemo vse, kar smo delali, tako da vidim, da učenci zadeve razumejo, a se doma ne učijo. Lepo se vidi npr. pri zapisu številk z besedo, kjer učenci sicer navadno znajo izgovoriti, pri pisavi pa se zaplete, ker se doma niso usedli in naučili, v šoli pa žal ne morem narediti toliko vaj, da bi že samo iz šole vsi znali vse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|