 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ancka Novopridruženi
Pridružen/-a: 15. jan 08, tor, 7:44 Sporočila: 2
|
Objavljeno: torek, 15.01.2008, 10:21 Naslov sporočila: Ocenjevanje v 1. razredu |
|
|
Zanima me, če je res, da se v 1. ocenjevalnem obdobju 1. razreda znanje učencev ne ocenjuje? _________________ rozica |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: torek, 15.01.2008, 15:42 Naslov sporočila: |
|
|
Ne poučujem v 1. triadi. Tega, da ne bi ocenjevali še nisem slišala. Zato me je to vprašanje spodbudilo, da pokukam v pravilnik, saj zato pa jih imamo.
Po natančnem pregledu pravilnika o ocenjevanju
Uradni list RS, št. 65/2005,64/2006
Velja od 9.7.2005
Na podlagi 80. člena zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo in 53/05) minister za šolstvo in šport izdaja
PRAVILNIK o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v devetletni osnovni šoli, ugotavljam:
da o tem, da naj ne bi ocenjevali v prvem ocenjevalnem obdobju ne piše nič.
Spomnim pa se, da v osemletni OŠ po 1. ocenjevalni konferenci učenci niso dobili obvestila o uspehu tako kot ostali učenci.
Nekaj podobnega je tudi zdaj, vendar ne gre za odsotnost ocenjevanja temveč pisnega obveščanja staršev: O tem piše v 25. členu.
25. člen
(obveščanje med šolskim letom)
Šola ob koncu prvega ocenjevalnega obdobja starše pisno obvesti o pridobljenih učenčevih ocenah, zapisanih v redovalnici.
Ne glede na določilo prejšnjega odstavka je v 1. razredu obvestilo o pridobljenih učenčevih ocenah med šolskim letom lahko tudi samo ustno. Če razrednik staršev o učenčevih ocenah ne more seznaniti ustno, jih obvesti pisno.
V vseh ostalih členih pa jasno piše, da poteka ocenjevanje tudi v 1. razredu. Najpomembnejši členi za 1. triado:
4. člen
(ocenjevanje znanja)
Ocenjevanje znanja je ugotavljanje in vrednotenje, v kolikšni meri učenec dosega cilje oziroma standarde znanja, in se opravi po preverjanju znanja.
Ocenjujejo se učenčevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno delo, nastopi učencev in druge dejavnosti.
9. člen
(ocenjevanje znanja po vzgojno-izobraževalnih obdobjih)
V prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju se znanje učencev ocenjuje z opisnimi ocenami.
14. člen
(seznanitev z oceno in vpis v redovalnico v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju)
V prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju mora učitelj pri ocenjevanju ustnih odgovorov in dejavnosti učenčevo znanje oceniti takoj in ga seznaniti z opisno oceno, ki jo mora vpisati v redovalnico oddelka najkasneje v sedmih delovnih dneh po tem, ko je bil učenec ocenjen.
Pri ocenjevanju pisnih in drugih izdelkov mora učitelj učenčevo znanje oceniti in učence seznaniti z opisnimi ocenami ter jih vpisati v redovalnico oddelka najkasneje v sedmih delovnih dneh po tem, ko učenci izdelke oddajo.
14. člen
(seznanitev z oceno in vpis v redovalnico v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju)
V prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju mora učitelj pri ocenjevanju ustnih odgovorov in dejavnosti učenčevo znanje oceniti takoj in ga seznaniti z opisno oceno, ki jo mora vpisati v redovalnico oddelka najkasneje v sedmih delovnih dneh po tem, ko je bil učenec ocenjen.
Pri ocenjevanju pisnih in drugih izdelkov mora učitelj učenčevo znanje oceniti in učence seznaniti z opisnimi ocenami ter jih vpisati v redovalnico oddelka najkasneje v sedmih delovnih dneh po tem, ko učenci izdelke oddajo.
Pravzaprav 11. člen poudarja, da mora biti ocenjevanje preko celega leta!
11. člen
(ocenjevanje po ocenjevalnih obdobjih)
Pri vsakem predmetu se učenčevo znanje ocenjuje skozi vse ocenjevalno obdobje.
Znanje učencev se pri vsakem predmetu oceni najmanj trikrat v posameznem ocenjevalnem obdobju. Najmanj ena ocena v vsakem ocenjevalnem obdobju in najmanj tri ocene v šolskem letu ne smejo biti pridobljene na podlagi pisnih izdelkov.
Pri predmetih, za katere je s predmetnikom določena največ ena ura tedensko, se znanje učencev oceni najmanj enkrat v vsakem ocenjevalnem obdobju in najmanj trikrat v šolskem letu, pri čemer ne sme biti večina ocen pridobljenih na podlagi pisnih izdelkov.
Bo to v kakšno pomoč?
Lep pozdrav _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
saso Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 21. jul 06, pet, 20:55 Sporočila: 44
|
Objavljeno: torek, 15.01.2008, 16:09 Naslov sporočila: |
|
|
res je, znanje v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju se ocenjuje opisno glede na standarde znanja, ki jih učenec dosega: Učitelju ni potrebno po prvem ocenjevalnem obdobju v prvem razredu pisno obvestiti učencev o otrokovih dosežkih, vendar je pri nas praksa, da se starše povabi v šolo na pogovor.
Oblika redovalnice za prvo vzgojno izobraževalno obdobje ni predpisana, tako da si jo lahko učitelj oblikuje po svoje, seveda pa mora vsebovati določene generalije...seveda pa je potrebno, da izhaja iz standardov znanja za prvi razred.
če je še kaj nejasnega bom poskušal odgovoriti.
LP _________________ Kaj ti je deklica, da si tak žalostna?
Kaj mi je, nič mi ni, srce me boli... |
|
Nazaj na vrh |
|
ancka Novopridruženi
Pridružen/-a: 15. jan 08, tor, 7:44 Sporočila: 2
|
Objavljeno: sreda, 16.01.2008, 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore. Sem pomirjena, ko vidim, da delam prav. _________________ rozica |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|