 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: ponedeljek, 14.01.2008, 16:53 Naslov sporočila: 18. Zakaj, pravzaprav, tedensko preverjamo znanje? |
|
|
PZPT nudi še mnogo več, kot le informacijo o znanju učencev!
Učence s njim spodbujam, da se učijo sproti. Učenci, ki se trudijo in učijo sproti dobijo potrditev za svoje znanje in tudi simbolično nagrado, tisti, ki tega ne storijo, so na pomanjkljivosti v znanju zdaj opozorjeni sproti, ko še ni prepozno za dopolnjevanje znanja.
Učenci zdaj že vedo, da PZPT niso kazen ampak možnost, da preizkusijo, če vsebine res znajo in razumejo. Sami lahko ugotovijo, kaj že znajo in katera znanja morajo dopolniti, da bodo lahko pri končnem ocenjevanju uspešni. Teh preverjanj jih ni strah, saj jim je jasno, da napaka pri preverjanju nima nobenega vpliva na končno ocenjevanje in jo lahko odpravijo.
Na tak način dobijo učenci in starši tedensko pa tudi zelo konkretno povratno informacijo o znanju in razumevanju posameznih učnih vsebin.
Vrnjeno preverjanje učenci že v šoli, takoj, ko ga vrnem, da se slučajno ne izgubi na poti do doma!, prilepijo v zvezek. Spodbudim jih, da dopolnijo svoje znanje oz. naredijo popravo, odločitev, če bodo to naredili, prepuščam njim (in njihovim staršem). Obvezno pa morajo PZPT pokazati staršem! Ti se podpišejo in tako potrdijo, da so rezultate preverjanja videli.
Na tak način zdaj del odgovornosti za znanje in uspeh, ki jasno ni le učiteljeva, kot bi želeli nekateri, lahko prenesem na učence in njihove starše.
Preko PZPT učenci (in njihovi starši) spoznajo, kaj od snovi je tisto, kar je pomembno in si morajo zapomniti oz. znati. Naučijo se lahko sami ali z mojo pomočjo, pomočjo staršev, sošolcev…
Ker vsi udeleženci v učnem procesu tedensko t.j. sproti dobimo informacijo o znanju, so možnosti za odpravljanje napak mnogo večje. Krpanje lukenj v znanju je mnogo bolj učinkovito!
Jaz dobim zelo jasno informacijo o razumevanju vsebin posameznikov in tudi celotnega razreda. Včasih se izkaže, da jih več določene vsebine ne razume. To je opozorilo meni, da moram kakšno snov ponovno ali pa drugače pojasniti, ker je niso razumeli. Hitro lahko odkrijem učence, ki imajo težave in jim pomagam. Vem, koga bi bilo pametno povabiti k dopolnilnemu pouku, mu nuditi dodatno razlago.
PZPT pripravim hkrati s tedenskim načrtom za delo. Pišemo pa jih seveda s tedenskim zamikom. Preden znanje ocenimo, na tak način zdaj večkrat preverimo stanje in poskušamo odpraviti napake, preden postanejo usodne. Na kakšen način pa vi preverjate znanje svojih učencev? Zaupajte nam…
Lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|