Razredničarka Miša zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: torek, 25.12.2007, 14:00 Naslov sporočila: 11. Pravila za delo |
|
|
Učencem sem torej pojasnila pravila, ki jih lahko najdete tudi na tejle povezavi Aplikacije - razredna pravila in jih bomo morali upoštevati vsi, če želimo uspešno delati. Pripravila sem aplikacije s pravili, ki smo jih potem, ko smo jih uspešno pojasnili, pritrdili na vidno mesto v učilnici.
Najprej smo se pogovorili, zakaj pravzaprav prihajajo v šolo. Želela sem poudariti, da vsi LAHKO IN MORAMO prispevati k temu, da se v času, ko smo skupaj, naučimo kar največ. Pri tem smo pomembni vsi in vsak pomaga po svojih močeh. Strinjali so se, da nihče, niti učiteljica, vsega ne zna, zato prihajamo k pouku.
1. V ŠOLO PRIHAJAMO ZATO, DA SE UČIMO IN SI PRI UČENJU POMAGAMO!
KAJ BI DELALI UČITELJI, ČE BI NJIHOVI UČENCI VSE ZNALI IN NE BI POTREBOVALI POMOČI? NE BI BILI VEČ UČITELJI
IN GROZA, TUDI UČENCI NE BI BILI VEČ UČENCI…
LE KAJ BI BILO POTEM, KO BI VSI OSTALI BREZ SLUŽBE?
Nato smo ugotovili, da nas je v učilnici veliko, zato moramo biti zelo pozorni na to, da se pri učenju in delu ne motimo.
2. GOVORI TAKO GLASNO, DA TE BO SLIŠAL LE TISTI, KI SO MU BESEDE NAMENJENE!
Preko razgovora smo skupaj ugotovili, da me pri delu nikoli ne potrebujejo vsi hkrati. Strinjali so se, da morajo biti bolj kritični do tega, kdaj me resnično potrebujejo in kdaj me bolj potrebujejo sošolci. Ko sem spoznala, da so se tega nekateri hudo ustrašili. Zaskrbelo jih je namreč, da me ne bodo smeli nič več vprašati!
Zato sem jim takoj za tem zagotovila, da sem jim pripravljena pomagati VEDNO, kadar pomoč potrebujejo, vendar se namesto njih ne morem naučiti. Oni so tisti, morajo izjemno potruditi pri delu in želeti, da bi vsebine osvojili, po možnosti sami. Znanje je veliko boljše, če se do ugotovitev dokopljemo sami. Strinjali so se, da so tako veliko bolj ponosni nase, če sami najdejo rešitev problema. Dogovorili smo se, da lahko kadarkoli pridejo do mene ali dvignejo roko pa bom jaz prišla do njih takoj, ko bom utegnila. Pa tudi to, da morajo biti strpni in tolerantni, v razredu je samo ena učiteljica!
3. POMAGALA TI BOM, ČE BOM VEDELA, DA POTREBUJEŠ IN ŽELIŠ MOJO POMOČ. SPOROČI MI! Tvoja učiteljica
Najbolj zaskrbljeni so bili učenci, ki imajo pri običajnem učnem delu težave, zato sem bila zelo vesela, da sem pripravila tudi četrto »pravilo«.
4. ČE TI USPE POKAZATI oz. NAREDITI TISTO IN TOLIKO KOT ZMOREŠ, JE TO TOČNO TISTO, KAR PRIČAKUJEMO OD TEBE!
Ko sem pravila pripravljala, sem to »pravilo« sicer namenila nadarjenim, sposobnim učencem, saj sem želela poudariti, da od njih pričakujem več, kot od večine učencev. Izkazalo se je, da je tako oblikovano univerzalno in za vse !
Imate tudi vi kakšna pravila? Zaupajte nam, kako delate! Prepričana sem, da to zanima, ne le mene, ampak tudi vse, ki sledijo temu pisanju.
Tako, to je to! Na tak način smo se pripravili na naš drugačen pouk. Napočil je trenutek, da se tako pričakovan pouk prične! O tem pa v naslednjem zapisu!
Lepo vas pozdravljam! _________________ Razredničarka Miša |
|