 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Frufru Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 22. avg 07, sre, 20:33 Sporočila: 10
|
Objavljeno: sobota, 03.11.2007, 20:50 Naslov sporočila: MOTIVACIJA ZA PESEM PETELINČEK JE NA GORO ŠEL |
|
|
ZA HOSPITACIJO RAVNATELJICE PRI POUKU (3.R)BOM IZVEDLA UČNO URO, POVEZANO Z LJUDSKIM IZROČILOM. V OSREDNJEM DELU BOM UČENCEM POKAZALA LJUDSKA GLASBILA IN JIM PREDVAJALA NEKAJ POSNETKOV, POTEM BOMO ZAPLESALI PLES tA POŽUGANA. NA ZAČETKU BOMO ZAPELI LJ. PESMICO PETELINČEK JE NA GORO ŠEL. KER PA NE BI RADA TAKOJ NAPOVEDALA PETJA PESMI, BI RADA ŠE ENO ZANIMIVO MOTIVACIJO KOT UVOD V NAPOVED PESMICE O PETELINČKU (MOTIVACIJA NAJ BI BILA TOREJ POVEANA S TO PESMICO). PROSIM ZA KAKŠNO IDEJO. SAMA SEM SE SPOMNILA SAMO UGANK, PA SO MI NEKAKO PRELAHKE ZA 3. R. VNAPREJ HVALA |
|
Nazaj na vrh |
|
kitekat zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 31. jul 06, pon, 18:40 Sporočila: 102 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: nedelja, 04.11.2007, 0:52 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa kakšna pantomima? Učence razdeliš v skupine. Vsaki skupini daš kartico s sliko: petelin s kokošmi, učiteljica in učenci, dirigent in orkester... Slike lahko najdeš v clip artu. Skupina izvleče kartico in gre na hodnik pripravit prikaz. Ostali nato ugibajo, kaj predstavljajo. Če ne gre, malo pomagaš s tem, da nakažeš, kje se stvar dogaja (npr. v šoli, v dvorani, na kmetiji). Seveda petelina pustiš za konec.
Ali pa mogoče vislice z besedo petelin? Na tablo narišeš 7 črtic in potem za napačne črte rišeš vislice. Glede na to, da imaš kar precej pripravljenega za eno samo uro, bo mogoče dovolj kakšna res kratka stvar. Meni se zdi že sama pesem Petelinček je na goro šel dovolj za uvodno motivacijo. Npr. zapojete pesem, nato pa naj povedo, kako imenujemo tako vrsto pesmi in zakaj... Pa da je mogoče bila včasih drugačna, da se je zaradi ljudskega izročila spreminjala. Sicer je dobro, da pripraviš več stvari, a pazi, da ti ne bo preveč ostalo neizvedenega.
Lahko pa jim samo pesem postaviš kot uganko (predvidevam, da jo že poznajo): na NA zapoješ melodijo pesmi, oni pa naj jo skušajo prepoznati. Nato jo zapojete še z besedilom. _________________ See ya |
|
Nazaj na vrh |
|
Jana Potočnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37 Sporočila: 69 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: nedelja, 04.11.2007, 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam s kitekat, da bo čisto dovolj, če je v uvodni motivaciji nekaj čisto kratkega. Ura bo res kar natrpana. Če bi učenci predstavljali kaj s pantomimo, se to hitro zavleče v 15 minut. Morda raje več pozornosti posvetiš spoznavanju z glasbili.
LP
Jana _________________ To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|