 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pikapokica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53 Sporočila: 70
|
Objavljeno: nedelja, 18.11.2007, 9:25 Naslov sporočila: testi, minimalna in temeljna znanja |
|
|
Kaj upoštevate pri težavnosti in vrstah nalog za test?
Učim dva tuja jezika, in učni načrt minimalna ter temeljna znanja opiše preveč ohlapno, da bi bil ta opis učitelju začetniku lahko v kkašno konkretno pomoč.
Sami določate ti dve vrsti znanj za vaš predmet ali so vaši standardi usklajeni s kolegi, ki na vaši šoli poučujejo isti predmet?
Kakšen nasvet za sestavljanje testov?
Hvala in snežen pozdrav  |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: nedelja, 18.11.2007, 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas upoštevamo tisto osnovno pravilo, da mora biti nalog (točk), ki zahtevajo doseganje minimalnih standardov toliko, da učenec, ki reši le te naloge lahko doseže pozitivno oceno. Večina nalog je na zahtevnosti temeljnih znanj. Pogosto dodamo tudi selektivno nalogo t.j. tako, ki zahteva višji nivo znanja. S pomočjo te lahko učenci pišejo odlično tudi, če so kakšno zadevico prej rešili napačno.
Verjetno ni treba poudarjati, da si naloge na testu sledijo po težavnosti od najlažjih do najtežjih in da vsebujejo različne tipe nalog (povezovanje, označevanje, dopolnjevanje. samostojni odgovori, utemeljevanje...)
Če si sama, potem si pač sama določiš, kateri standard in kako boš preverjala - kriterij zanj (kaj pričakuješ od učencev), sicer pa se je zelo koristno uskladiti s kolegi na šoli. Mnogokrat so prav neusklajeni kriteriji za isti standard vir težav!
Upam, da bo tole kaj v pomoč.
Lep pozdrav _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
pikapokica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53 Sporočila: 70
|
Objavljeno: nedelja, 18.11.2007, 16:49 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, je pomagalo, zdaj bi navedla samo še konkreten primer, da vidim, če prav razumem:
minimalni standard je npr. vstavljanje glagolov v sedanjiku v različnih osebah, temeljni standard pa bi bil, da učenec sam tvori stavke v celoti v sedanjiku? Če preverjamo sedanje oblike glagolov? |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: nedelja, 18.11.2007, 17:04 Naslov sporočila: |
|
|
No, tole pa ne bo več moje področje, ker ne poznam standardov za tuje jezike.
V primeru, da imaš npr. minimalni standard: prepozna pravilne oblike glagola potem je dovolj, če učenec prepozna pravo obliko glagola in ga zgolj označi (podčrta, obrkoži) Kar pomeni, da mora biti naloga oblikovana tako, da mu ti ponudiš oblike, učenec pa označi/izbere pravo. Če je standard: pozna pravilne oblike glagola jih lahko preveriš z dopolnjevanjem in se mora učenec spomniti ustrezne besede...
Vsekakor pa pravilno razmišljaš. Upoštevaj taksonomske stopnje, saj se jih verjetno še spomniš... Učenec vsebine: spozna, pozna, razume, uporabi, analizira, povzema, vrednoti
Lep dan še naprej  _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
pikapokica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53 Sporočila: 70
|
Objavljeno: nedelja, 18.11.2007, 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
Najlepša hvala za hitro in učinkovito pomoč ter lep dan in še lepši in čim manj naporen teden  |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: nedelja, 18.11.2007, 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
, malenkost! Za tako učinkovitost bo pa malo krivo vreme
Kaj naj človek počne drugega med prvim sneženjem, kot sedi za računalnikom
Tudi tebi želim čimbolj miren in prijeten nov delovni teden
Lep pozdrav _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
zvezdica Novopridruženi
Pridružen/-a: 18. dec 07, tor, 14:50 Sporočila: 2
|
Objavljeno: četrtek, 03.01.2008, 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
Po porodniški začenjam znova poučevati v 4. razredu devetletke. Prosila bi vse, ki mi lahko posredujete informacije glede sestave testov za posamezne predmete, zlasti za naravoslovje, družbo in slovenščino.
Prosim, pomagajte s primeri!
Iskrena hvala!  |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|