 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: sreda, 03.10.2007, 20:43 Naslov sporočila: Motnja selektivnega mutizma |
|
|
Zanima me, na koga se lahko obrnem po nasvet za delo z učencem z motnjo selektivnega mutizma. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
|
Nazaj na vrh |
|
Jana Potočnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37 Sporočila: 69 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: četrtek, 04.10.2007, 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena,
sem malo pogledala po Internetu in našla stran www.nebojse.si Tu je ena debata namenjena prav tej motnji. Prilagam povezavo. Napisane so konkretne izkušnje, upam, da bo v pomoč. Navedena je celo ena diplomska naloga na to temo.
http://www.nebojse.si/forum/index.php/topic,679.0.html
Veliko sreče pri iskanju ustreznih podatkov.
LP
Jana _________________ To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: četrtek, 04.10.2007, 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, da sta vskočili in skušali pomagati, a upala sem, da se bo oglasil kdo iz društva s čisto konkretnim predlogom oz. imenom (splošne informacije sem že "počrpala"). |
|
Nazaj na vrh |
|
skumavc Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 23. nov 06, čet, 20:46 Sporočila: 5 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: ponedeljek, 08.10.2007, 19:39 Naslov sporočila: Pomoč iz društva |
|
|
Pozdravljena, sicer nimam informacij iz prve roke, ampak en predlog diplomske naloge na to temo (od sošolke s faksa):
AVTOR................... : Bergauer, Simona - avtor
ODGOVORNOST............. : Jelenc, Dora - mentor // Kastelic,
Lidija - komentor
NASLOV.................. : Pomoč otrokom s selektivnim mutizmom v osnovni
šoli : diplomsko delo
IMPRESUM................ : Ljubljana : [S. Bergauer], 2005
FIZIČNI OPIS............ : 97., [16] str. pril. , 30 cm
PREDMETNE OZNAKE........ : speech defect // behaviour //
mutism // govorna motnja // vedenje // molčečnost
PREDMETNE OZNAKE........ : // mutizem // pomoč otrokom
UDK..................... : 376.36(043.2)
UDK ZA STATISTIKO....... : 37
VRSTA GRADIVA........... : monografska publikacija, tekstovno gradivo,
tiskano, 2.11 - Diplomsko delo
COBISS.SI-ID............ : 6395977
Dobiš pa jo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani.
LP
Grega _________________ Grega Skumavc |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: ponedeljek, 08.10.2007, 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala tudi za tole info. |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: torek, 09.10.2007, 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj te pa sploh zanima s tem v zvezi?
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: torek, 09.10.2007, 17:14 Naslov sporočila: |
|
|
Ocenjevanje (številčno). |
|
Nazaj na vrh |
|
skumavc Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 23. nov 06, čet, 20:46 Sporočila: 5 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: sreda, 17.10.2007, 11:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ocenjevanje mora v (predvidevam, da večinski šoli) seveda potekati v skladu s pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja. Z individualiziranim programom pa se lahko določijo individualne prilagoditve pri preverjanju in ocenjevanju znanja za tega učenca, z ozirom na njegove težave. Učitelj naj ima za številčno ocenjevanje pripravljen kriterij za učenca, preko katerega se lahko razbere učenčevo dejansko znanje na različnih taksonomskih stopnjah.
Upam, da je bilo kaj v pomoč... _________________ Grega Skumavc |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: četrtek, 18.10.2007, 5:47 Naslov sporočila: |
|
|
Pravzaprav je dobrodošlo vsako razmišljanje, a ta trenutek se mi zdi stvar zelo zakomplicirana (namreč ocenjevanje).
Priporočeno je ocenjevanje pisnih izdelkov, zagotovo pa na ta način ni mogoče ugotoviti vseh znanj, ki jih lahko bolje (in lažje) spremljaš z ustnim preverjanjem in ocenjevanjem (npr. problemska znanja, zmožnost usklajevanja mnenj, utemeljevanje, dramatizacija ...). Problem je tudi ocenjevanje aktivnosti, ki jih učenec ne izvaja, a so predvidene z učnim načrtom in jih sicer ocenjujem (pa ne gre samo za tiste, ki zahtevajo verbalno izražanje).
Ni tolikšna težava oceniti pisni izdelek, gre za vprašanje, kaj iz teh ocen potem tudi dobimo. Pri ustni oceni lahko napišeš, da nekaj pač ni, ker ..., številčne pa je potrebno tudi povzeti (narediti zaključno oceno). In ocena vendarle ne more biti zgrajena le na podlagi ocen (pretežno) pisnih izdelkov! Ali pač? |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sobota, 20.10.2007, 19:05 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da si moraš pripraviti učne cilje po taksonomskih stopnjah in potem lažje pripraviš opisne ocene za posamezen predmet.
Moje mnenje je, da je pri učencih s posebnimi potrebami nujno upoštevati napredek.
Napredek ni premočrten, (spomnimo se, kako dojenček kak mesec raste, naslednji pa se debeli, včasih pa tudi oboje). Zato jaz dam pri učencu s posebnimi potrebami prednost področju, kjer je trenutno uspešno, kjer hitreje napreduje. Tako dobi otrok vzpodbudo in raje dela tudi ostalo.
Včasih je napredek viden, včasih pa ne. Šele čez nekaj časa napravi preskok iz ne-znanja v boljše znanje.
Mislim, da so taksonomske stopnje pravo merilo za ocenjevanje, vsaj v veliko pomoč so ti lahko.
Mogoče sem kaj pomagala.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: ponedeljek, 22.10.2007, 5:37 Naslov sporočila: |
|
|
Vse to drži. A če je komunikacija okrnjena, znanja ni mogoče preveriti in oceniti po vseh stopnjah. |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: ponedeljek, 22.10.2007, 19:05 Naslov sporočila: |
|
|
Zato pa ne bo imel odlične ocene pa tudi neocenjen ne bo.
Kdo pa obvlada vse učne cilje s prve?!
Starši bodo veseli in zadovoljni, če bo izdelal razred.
S tega vidika mislim, da je ocenjevanje s številko neprimerno: učenec učne cilje doseže ali jih pa ne.
Višje stopnje so vsekakor zahtevnejše. Ponekod jih bo dosegel, ponekod ne.
Pri taksonomiji učnih ciljev se lepo vidi primanjkljaj v sposobnostih.
Starši tudi razumejo , zakaj je ocena zd ali db in ne odl, čeprav so se vsi maksimalno trudili.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: ponedeljek, 22.10.2007, 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
Povedala si trditev, ki je meni zelo blizu in jo kar naprej zagovarjam: učenec cilje (standarde - po novem pričakovane dosežke) doseže ali pa ne (delnega dosežka ni - je le bolj ali manj uspešen pri tistem, kar je pač dosegel). A to velja na splošno, ne le za tega otroka.
Res pa s taksonomijo ne morem prikazati učenčevih sposobnosti, lahko prikažem le to, kar uspem "izmeriti". Velik del sposobnosti ostaja skritih zaradi omenjene motnje (način razmišljanja, izkazovanje zamisli in utemeljevanje, sposobnost sodelovanja v timu ...). |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 25.10.2007, 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Alenka!
Saj višje taksonomske stopnje vsebujejo prav analizo, sintezo, povezovanje, organizacij svojega znanja, uporaba....
otrok pač ne bo napovedovalec ali igralec v gledališču, bo pa lahko odličen znanstvenik, morda celo izumitelj.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|