 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. jan 07, sre, 20:43 Sporočila: 3
|
Objavljeno: sreda, 24.01.2007, 21:04 Naslov sporočila: mnenje |
|
|
Pozdravljeni!
Najprej bi vas rada pohvalila za vašo spletno stran, ki smo jo odkrili na internetu.Sem mama treh otrok, najmlajši obiskuje tretji razred devetletke.Preberem tudi vaše razgovore na forumu.
In moj problem, za katerega želim slišati mnenje kakšne učiteljice, ki poučuje v tretjem razredu devetletke. Otroci so pri predmetu okolje in jaz 3 dobili vprašanja za nalogo doma. PO mojem mnenju in mnenju večine staršev, pa le ta niso primerna glede na starost otrok in razlago v učbenikih.
( od česa je odvisen upor telesa, od česa sta odvisna smer in pot padanja, opiši padanje predmetov v zraku in različnih kapljevinah, kaj je aerodinamična oblika, kaj se zgodi s predmetom, ko ga spustimo na tla, ga dvignemo in katere sile so za to potrebne, kako deluje računalnik, uporaba računalnika je podobna uporabi diagrama, razloži, po čem potuje signal pri mobilnem telefonu in kje pri računalniku ).
Ko je otrok reševal in odgovarjal na ta vprašanja, moram priznati, da sta probleme imela tudi starejša otroka, pa tudi sama. Kako napisati odgovor z besedami, katere bo otrok razumel, kaj pomenijo. Kaj mislite? |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: sreda, 24.01.2007, 21:58 Naslov sporočila: Re: mnenje |
|
|
Če ne bi bilo žalostno, bi bilo smešno. Vsaj v tej obliki.
Pa bom konkreten, ti bom napisal odgovore, kot bi jih za svojega otroka:
od česa je odvisen upor telesa? OD NJEGOVE A.) OBLIKE IN B.)OKOLJA V KATEREM SE NAHAJA. PRIMER: A.) NIŽJI AVTO HITREJE VOZI, KER JE UPOR ZRAKA MANJŠI. B.) LAŽJE SE PREMIKAMO NA PROSTEM, KOT V VODI, KER JE VODA GOSTEJŠE OKOLJE.
od česa sta odvisna smer in pot padanja? MALCE ČUDNO VPRAŠANJE. REKEL BI DA TELESA PADAJO NAVPIČNO NAVZDOL ZARADI PRIVLAČNOSTI ZEMLJE (GRAVITACIJE NE BI OMENJAL NA TEJ STOPNJI).
opiši padanje predmetov v zraku in različnih kapljevinah PREDMETI HITREJE PADAJO V ZRAKU, KOT V KAPLJEVINAH, KER SO KAPLJEVINE GOSTEJŠE. OBVEZEN POSKUS.
kaj je aerodinamična oblika, JE NPR. OBLIKA LETALA. JE SPREDAJ ŠPIČASTO, DA GRE ZRAK LAHKO MIMO IN SE ZATO HITREJE PREMIKA. TUDI ŠPORTNI AVTOMOBILI SO AERODINAMIČNE OBLIKE, DA GRE ZRAK LAHKO LEPO MIMO IN SO ZATO HITREJŠI. TOVORNJAKI PA NISO. OBVEZNE SLIKE LETAL IN AVTOV ŠE BOLJE PA MODELČKI.
kaj se zgodi s predmetom, ko ga spustimo na tla, ga dvignemo in katere sile so za to potrebne, ZARADI SILE TEŽNOSTI TELO PADE NA TLA. TO JE SILA S KATERO NAS ZEMLJA PRIVLAČI K SEBI, DA NE ODLETIMO V VESOLJE.
kako deluje računalnik, SPET PRECEJ ČUDNO VPRAŠANJE. PA BOM POSKUŠAL MAKSIMALNO ENOSTAVNO: JE NAPRAVA, KI SHRANJUJE PODATKE, KI JIH LJUDJE VNESEMO VANJ IMA PA TUDI POSEBEN DEL, KI "MISLI", OBDELA PODATKE.
uporaba računalnika je podobna uporabi diagrama, ????????????
razloži, po čem potuje signal pri mobilnem telefonu in kje pri računalniku
PRI MOBILNEM TELEFONU PO ZRAKU PRI RAČUNALNIKU PA PO VODNIKIH (ŽICAH) ALI ZRAKU (ČEPRAV BO UČITELJICA VERJETNO TRDILA DA SAMO PO ŽICAH). OMENITE JI BREZŽIČNA RAČUNALNIŠKA OMREŽJA.
Kot učitelj vam ne bi verjel, da ste resnično dobili takšna vprašanja, če ne bi podobnega že doživel pri nekaterih učiteljih.
Le pogumno! |
|
Nazaj na vrh |
|
mami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. jan 07, sre, 20:43 Sporočila: 3
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 7:04 Naslov sporočila: mnenje |
|
|
Glede vprašanj ste lahko prepričani, da so prepisana iz zvezka. Učiteljica je bila užaljena, ko sta jo dve mami obiskali v šoli in se z njo poskušali pogovoriti. V zvezek od okolja do danes niso skupaj v šoli napisali niti besede, ampak ob koncu tedna dobivajo podobna vprašanja, vendar do sedaj v ne tako hudi obliki. Nisem pa niti prepričana, če jih kdo pregleda.
Sicer preveč demokracije v šolah s strani staršev in otrok po mojem mnenju ni dobro, ampak neka mera razuma je pa potrebna z vseh strani - nas strašev, otrok in učiteljev.
Hvala za vaše mnenje, bilo je za mojo potrditev. |
|
Nazaj na vrh |
|
Primož Administrator

Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54 Sporočila: 178 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 9:13 Naslov sporočila: Re: mnenje |
|
|
Tudi meni so ta vprašanja malo adijo. Nekaj komentarjev:
Mladen je napisal/a: | Od česa je odvisen upor telesa? OD NJEGOVE A.) OBLIKE IN B.)OKOLJA V KATEREM SE NAHAJA. |
Kaj je sploh mišljeno tu kot upor? Električni upor? Upor gibanja skozi snov (čemur bi jaz raje rekel trenje)? No, električni upor je odvisen od materiala in njegove temperature. Po domače: če smo dehidrirani (in/ali imamo suho kožo), bo električni upor večji. Razlika nekaj stopinj v telesni temperaturi pa je verjetno zanemarljiva.
Mladen je napisal/a: | Od česa sta odvisna smer in pot padanja? MALCE ČUDNO VPRAŠANJE. REKEL BI DA TELESA PADAJO NAVPIČNO NAVZDOL ZARADI PRIVLAČNOSTI ZEMLJE (GRAVITACIJE NE BI OMENJAL NA TEJ STOPNJI). |
Hehe, tu bi jaz napisal "Od definicije." Po definiciji je padanje navpično. Vse ostalo so meti. Tu me kakšen fizik utegne še popraviti.
Mladen je napisal/a: | Kako deluje računalnik, SPET PRECEJ ČUDNO VPRAŠANJE. PA BOM POSKUŠAL MAKSIMALNO ENOSTAVNO: JE NAPRAVA, KI SHRANJUJE PODATKE, KI JIH LJUDJE VNESEMO VANJ IMA PA TUDI POSEBEN DEL, KI "MISLI", OBDELA PODATKE. |
Rad imam preprosta vprašanja! Odgovor je: zapleteno! No, šalo na stran, vprašanje je res zelo čudno.
Mladen je napisal/a: | uporaba računalnika je podobna uporabi diagrama, ???????????? |
No verjetno bi moral biti odgovor (pravzaprav, kje je vprašanje?) nekaj v smislu, da računalnik dela po vnaprej napisanih pravilih (pomislimo na progrom) in le-tega je moč predstaviti kot diagram. |
|
Nazaj na vrh |
|
matka Gost
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 9:38 Naslov sporočila: |
|
|
Huda jeza me daje. Jaz bi sprintala tole debato in jo dostavila na šolo! |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 11:11 Naslov sporočila: |
|
|
uporaba računalnika je podobna uporabi diagrama, ????????????
Sam sem razmišljal, če je tu mišljena obremenjenost CPU, delovnega spomina, grafične kartice ipd. pri posameznih programih in igrah, pač odvisno od zahtevnosti le teh.
Samo se mi zdi zadeva malce komplicirana za 3. razred  |
|
Nazaj na vrh |
|
Kaja zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18 Sporočila: 225 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 19:57 Naslov sporočila: |
|
|
A ja? Prekomplicirano? Ko pa govorimo o temah in preizkusih v četrtem, je pa vse v redu? Otrok (9 - 10 let) mora znati prebrati načrt hiše in vpisati vanj, kje se kaj nahaja (kopalnica, dnevna soba ...). "Naša hiša" ima namesto balkona prezračevalnico.
Mama! Moj otrok ni bil pripravljen na četrti razred, ker so se vse naučili v šoli, vaš bo na četrtega odlično pripravljen. Še bolj pa vi, ker morate že letos sesti zraven. Letos imate samo SPO, drugo leto pa vas čaka naravoslovje in tehnologija, družba, slovenščina (naučiti so se morali recitirati - za eno oceno - tri pesmice, povedati nekaj o pesnikih - iskali smo po celem internetu, pa našli malo več od nič), matematika, da ne govorim o glasbi.
Učim v prvi triadi (tudi v tretjem) in učitelji druge triade nam vsake toliko časa dajo vedeti, da otrok ne pripravimo dovolj za njih.
Veseli ste lahko, da ni ocen, opisne se dajo preživeti, nekateri bi radi ocenjevali že v tretjem.
A ja, tudi nam v četrtem nihče ne pregleda vprašanj, na katera mora otrok ponoviti vprašanja. Ker smo mislili, da je učiteljica pogledala, smo šli celo zemljevid obračat, da bi prišli do istih rezultatov (smo pa S dali malo bolj na Z). Pokneš od smeha!
LP _________________ Lp od Kaje |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 20:03 Naslov sporočila: |
|
|
Učim v četrtem razredu pa nikoli nisem dal takšnih vprašanj, kot jih je navedla mama, in sicer takšnih, da še meni ni jasno kako bi odgovoril nanje.
Tudi ne sprašujem pesmic za oceno.
Kaja, kako bi ti odgovorila na zgornja vprašanja? |
|
Nazaj na vrh |
|
mami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. jan 07, sre, 20:43 Sporočila: 3
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 20:22 Naslov sporočila: mnenje |
|
|
Nisem hotela, da se to sprevrže v burno debato med učiteji v 4. in 3. razredu. Imam univerzitetno izobrazbo, jaz kot taka sem lahko odgovorila na vprašanja. Zanima me, kako naj nekdo, ki nima dokončane srednje šole pomaga svojemu otroku, če učitelj v šoli ne preveri odgovorov. Oprosti draga Kaja, ampak mislim , da to ne pelje nikamor. Vsi otroci niso super nadarjeni, takih je v vsakem razredu malo, po večini so v povprečju, precej pa takih , ki rabijo pomoč.
In če ti učitelj v šoli reče, da je to minimalni standard,ki ga zahteva, prosim, da pogledaš učbenik okolje in jaz 3 in se prepričaš, da so ta vprašanja daleč od resnice.
Na forumu glede tega ne bom več odgovarjala, jaz sem svojo potrditev dobila.
Se pa popolnima strinjam s tabo, da bodo v naslednjem šolskem letu vrženi v " hladno vodo " in bo prehod iz opisnega ocenjevanja v števično ocenjevanje za marsikoga grozovit šok. Ja kaj pa je to otrok "dosega cilje, otrok delno dosega cilje ali pa jih ne dosega. Je to 5, 4, 3, 2 ali 1?
S tem se moramo starši in tudi učitelji sprijazniti sami ali seznaniti.
Pa brez zamere vsem učiteljicam in učiteljem v tej naši Sloveniji, tudi vi ste samo kamenček v tem mozaiku, kot smo tudi ostali v kakšnem drugem okolju.
Upam, da bomo našli skupen jezik, kajti to pomeni samo dobro za vse nas. Včasih je pa res modro, da se mogoče mi in vi postavimo v kožo tudi tistih, ki imajo probleme, ki svojim otrokom ne morejo pomagati v taki meri, kot si želijo.
No, to je sedaj že malo dolgovezenja.
Vam vsem skupaj , učiteljem, ki sodelujete na tem forumu in prispevate k oblikovanju tega,
želim, da vam preobčutljivi straši ne bi vzeli volje, delajte še naprej tako. Marsikaj se da koristno "potegniti dol " iz vaše strani. |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: četrtek, 25.01.2007, 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Vodilo za naše delo so učni načrti in ne učbeniki, delovni zvezki in priporočila od tu in tam. Pa na temeljito poznavanje razvojnih posebnosti v posameznem starostnem obdobju ne smem pozabiti.
Ko berem ali slišim kaj takega kot tule, se vedno sprašujem, zakaj imamo učne načrte, še večkrat pa, kako jih beremo (tako v 3. kot 4. razredu in še v katerem drugem tudi). |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: petek, 26.01.2007, 12:46 Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj se pa pokaže, kako se napisano besedilo lahko drugače razume kot je bilo napisano. Za Kajo dobro vem, da ima podobne izkušnje kot mami in vem, da je bilo pismo bolj vdanost v dejstva.
In menim, da je taka debata zelo koristna. Saj je res, da jo prebiramo samo nekateri, pa vendar, morda bo kdo, ki sicer misli, da dela edino pravilno, ugotovil, da morda malo pretirava in bo morda spremenil način dela. Sami "morda", ampak ...
Debata je bila doslej korektna in kot taka se lahko mirno nadaljuje, kdor je seveda zainteresiran.
(Opravičilo: tole pišem že tretjič, dvakrat mi je crknil internet. Prvo pismo je bilo super, drugo že malo manj, pri tretjem sem se pa sploh izpela in sem samo še suhoparna!) _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|