 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mitjakus Novopridruženi
Pridružen/-a: 22. nov 06, sre, 12:25 Sporočila: 3
|
Objavljeno: sreda, 22.11.2006, 15:15 Naslov sporočila: Šolski parlament |
|
|
Pozdravljeni! Sem nov član vašega foruma, oglašam pa se, ker me zanima mnenje slovenskih učiteljev o letošnji temi šolskega parlamenta. Moje mnenje je, da je spraševati učence o tem kaj si mislijo o devetletki sicer zanimiv poskus kako priti do "feedback-a" od direktnih uporabnikov, da pa je to tudi zelo zvit način kako ta šolski sistem diskreditirati.
Zakaj? Kot razrednik sem dobil od mentorja šolskega parlamenta navodilo za razredno uro na to temo. V navodilu so omenjeni samo problemi izpostavljeni na nacionalni anketi in nobenih pozitivnih lastnosti, ki jih devetletka, po mojem mnenju, ima. Iz tega se da torej sklepati, da se bomo in se bodo pogovarjali samo o negativnih značilnostih našega trenutnega osnovnošolskega šolskega sistema.
Spraševati učence (ki jim a priori ne odrekam pravice do izražanja mnenj o tej tematiki), o šolskem sistemu, se mi zdi tako kot spraševati davkoplačevalce o davčnem sistemu in bodoče upokojence (čez kakšnih 20 do 30 let) o bodočem pokojninskem sistemu v naši državi. Konstruktivna kritika...pa kaj še!
Kaj pa vi mislite?  |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: sreda, 22.11.2006, 16:30 Naslov sporočila: |
|
|
Šolski parlament mi vsako leto posebej para živce in sicer iz čisto preprostega razloga, teme so za moje učence, kar pomeni učence razredne stopnje običajno, beri vedno, prezahtevne. Vsako leto smo vsi razredniki, ki moramo učence pripraviti na parlament, pred izredno zahtevno nalogo. Kaj za vraga lahko o EU povedo učenci prvega triletja?!
Kar se pa tiče letošnje teme, se mi zdi, da je po dolgem času končno taka, da bom učence nanjo lahko približno spodobno pripravila, beri učenci bodo vedeli o čem govorijo! Zadeve se bomo lotili drugače, kot je zadevo predstavil kolega Mitja in iskreno upam, da se zadev ne bo lotil kot je zapisal. Kritika devetletke bi po mojem mnenju morala potekati, vendar zgolj v okviru profesionalne debate, vendar je to že druga tema...
Z učenci nikakor ne bomo kritizirali sistema devetletke ampak se bomo zadeve lotili tako, da bomo primerjali današnjo šolo s šolo nekoč. To temo imamo letos(4.r/9) celo predpisano z učnim načrtom, zato res ne bom imela težav. Šola nekoč je bila stroga in nedemokratična. Poudarili bomo, kaj vse šola danes nudi, kako je življenje otrok sedaj pravzaprav lepše. Pomagali si bomo z Vorancem in Bevkom
Saj ne velja biti preveč črnogled in negativen, a ne?!
Lep pozdrav  _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
mitjakus Novopridruženi
Pridružen/-a: 22. nov 06, sre, 12:25 Sporočila: 3
|
Objavljeno: četrtek, 23.11.2006, 8:21 Naslov sporočila: |
|
|
Super! Očitno se bo to na razredni stopnji dalo speljati naravnost navdihujoče in celo v povezavi z učnim načrtom.
Vsekakor se stvari ne bom in nisem lotil iz zgolj negativne strani, torej z iskanjem problemov in težav. Zavedam se, da je obravnava te tematike odvisna predvsem od nas razrednikov, ki lahko s svojim pristopom usmerjamo razpravo v pravo smer. Še enkrat pa ugotavljam, tako kot Saša, da so pravi naslov za kritiko devetletke strokovnjaki.
Kakorkoli že, me prav zanimajo končni razultati in ugotovitve letošnjega parlamenta.
Lep pozdrav  |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: nedelja, 26.11.2006, 1:57 Naslov sporočila: |
|
|
Otroški parlament je butasta stvar, ker predpisujejo teme in uvajajo učence v tematiko po svojih merilih, dajejo pač ideje za izvedbo, da bi nekako pritegnili (pridne) učence.
Letošnja tema je pa sploh butasta, ker večina učencev ne more primerjati osemletne šole oz. sploh ne vedo, ali si ne upajo povedati, kako bi naj šola delovala. Tudi niso vse ideje uresničljive.
Orientirati učence na devetletko in izražati mnenje o njej je nemoralno dejanje, ker si niti učitelji in ne minister in ostali vmes niso na jasnem, kaj bi radi izvedeli. Vsak ima namreč svojo predstavo, samo prisluhnite ministrom, kako zagovarjajo svoja ravnanja proti vsaki logiki. Tudi je vprašanje, če si sploh želijo kaj spremeniti ali pa samo iščejo priliko, da zagovarjajo svoje mnenje.
Mi se bomo (v 4. r.) pogovarjali o pričakovanjih učencev, kaj bi si v šoli želeli oz. kaj od šole pričakujejo, da bomo zadostili parlamentu in da bodo naši delegati sledili razpravi.
Eh, večno smo učitelji razdeljeni med udobje službe in ustvarjalnostjo pri delu z otroki, obremenjeni z različnim administriranjem in nam zmanjka volje ali časa za kaj zanimivega. Tako so na eni strani naše ideje in želje ( večkrat brez vsaj moralne podpore) na drugi pa komodnost in kompromisarstvo.
Narediš, kar lahko in kar se ti zdi prav. Potrudiš se, da je šola za učence zanimiva in da imajo veselje do učenja.
Mitja, tudi neumne navodila moramo izpolnjevati. Včasih se enako dogaja učencem pa vztrajamo pri svojih zahtevah.
Iskreno delim mnenje s tabo in ob enem naredim tako, da je volk sit in koza cela.
Brez zamere in lep pozdrav Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|