Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Globalna metoda opismenjevanja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bmegli4
Novopridruženi


Pridružen/-a: 25. okt 11, tor, 19:53
Sporočila: 2
Kraj: Murska Sobota

SporočiloObjavljeno: četrtek, 13.02.2014, 0:16    Naslov sporočila: Globalna metoda opismenjevanja Odgovori s citatom

Pozdravljeni,
prosim, če mi lahko kdo napiše naslov (strokovnega) gradiva, iz katerega bi se lahko naučila metod opismenjevanja po globalni metodi. Hvala in veliko uspehov pri poučevanju,
Barbara
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PetraSraka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 15. jan 07, pon, 23:55
Sporočila: 53
Kraj: Spodnji Duplek

SporočiloObjavljeno: četrtek, 13.02.2014, 11:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kopiram iz ene izmed diplomskih nalog:

"Gre za strategijo, pri kateri se otrok besede uči na pamet
oziroma ugiba, za katero besedo gre na podlagi posamezne informacije ali več informacij oziroma značilnosti besede, kot je na primer prva črka in/ali oblika besede in/ali dolžina besede in/ali zadnja črka (logografsko branje in pisanje po Frithovi (1985) oziroma lingvistično ugibanje in ugibanje s pomočjo diskriminacijske mreže po Marshu (1981 v Magajna, 1995a). Otrok si pri ugibanju pomaga tudi z besednim ali nebesednim kontekstom, v katerem se beseda nahaja, povežejo s pomenom in/ali sintaktično funkcijo ter se nanjo lažje odziva (če je beseda izvzeta iz konteksta, je morda ne bo sposoben "prepoznati"). Večina otrok to strategijo "prerase" ob zasičenosti spominskih zmožnosti, vedno večjem številu vizualno podobnih besed in razvoju miselnih procesov. Pri tistih otrocih, ki pa jo (tudi s pomočjo globalne metode) uporabljajo tudi v drugem letu učenja branja in pisanja in kasneje, se ta strategija sčasoma izkaže kot neučinkovita."
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bmegli4
Novopridruženi


Pridružen/-a: 25. okt 11, tor, 19:53
Sporočila: 2
Kraj: Murska Sobota

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 17.02.2014, 21:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Petra, hvala, bom pa še malo pobrskala za avtorji, ki ste jih navedli.
Pozdrav,Barbara
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics