 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ajedat Novopridruženi
Pridružen/-a: 29. nov 13, pet, 22:51 Sporočila: 1 Kraj: KOPER
|
Objavljeno: petek, 29.11.2013, 23:01 Naslov sporočila: pisno ocenjevanje pravila |
|
|
Imam otroka v 6 razredu pa se še ni zgodilo da bi recimo pisal test po starem bi rekli med oceno in bi mu učitelj dal nižjo oceno. Primer do 10 točk je 2 od 11 točk naprej je 3. Moj otrok je imel 10,5 točk. A obstaja kak pravilnik kaj naj naredi učitelj v tem primeru ali je res odvisno samo od priljubljenosti otroka oz. dobre oz. slabe volje učitelja. |
|
Nazaj na vrh |
|
Mojcula Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 30. jul 07, pon, 17:41 Sporočila: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: sobota, 30.11.2013, 9:14 Naslov sporočila: |
|
|
Veste, vedno se lahko zgodi, da učencu zmanjka »samo malo« do višje ocene. Kar se tiče pravilnika oz. kriterijev ocenjevanja, načeloma velja skupni dogovor učiteljev v okviru aktiva. Tudi sama sem se v preteklosti znašla v situaciji, ko je kakšen od mojih učencev dosegel ravno toliko točk, da je bil med oceno. To se zgodi zato, ker želiš dati čim več točk in z 0,5 oceniš tudi delno pravilni odgovor (tako se lahko zgodi, da je ob seštevku točk učenec »med oceno«). Lahko bi mu pa še druga dodatna polovička pri nekem drugem odgovoru pomagala do boljše ocene.
Zaradi takih zapletov ima učitelj dve možnosti:
1.vrednoti le popolnoma pravilen odgovor
2.v točkovanje vključi tudi »polovičke«.
Verjamem, da je učitelj-ica v vašem primeru želel-a le dobro. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|