 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kapucino Novopridruženi
Pridružen/-a: 18. jan 13, pet, 13:18 Sporočila: 2 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: petek, 18.01.2013, 13:24 Naslov sporočila: Matematika 1. razred. več in manj.. ideje kako ponazoriti |
|
|
Pozdravljeni!
umetnost poučevanja je zelo pogosto iskanje pravim primerov, ponazoritev, poenostavitev... kreativnost na tem področju je ena od vrlin učitelja..
Za 1. razred prosim za kak vaš nasvet kako se lotite razlage problemskih nalog tipa Koliko hrušk mora biti v posodi, da bo ena manj kot je jabolk in ena več kot je banan.
Torej učenec mora prešteti število predmetov A in B ter povedati koliko predmetov C mora bti, da bo npr. eden manj kot A in eden več kot B.
PO svoje je naloga posvsem razumljiva tudi otroku, me pa zanima kako se lotiti razlage, da bo učenec čimprej in čim bolje dojel bistvo naloge. |
|
Nazaj na vrh |
|
bb Novopridruženi
Pridružen/-a: 13. dec 09, ned, 15:30 Sporočila: 2 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: sreda, 06.03.2013, 12:03 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena.
s prirejanjem.
S konkretnimi predmeti v množici ( v obroči) na tleh in kasneje na tabli:
MNOŽICA 1, učenec ali učitelj na tablo nariše 5 predmetov.
MNOŽICA 2, narišete 3 predmete.
Učenec poveže prvi (en) predmet iz prve množice k predmetu v drugi množici in tako nadaljuje. Po dveh, treh primerih, bo vsakemu učencu jasno, kje je predmetov več/manj/enako mnogo.
Če tega ne usvojijo še ta mesec, jim bo zelo težko vnaprej.
Srečno!  |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|