 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
motovilc Novopridruženi
Pridružen/-a: 3. feb 12, pet, 13:06 Sporočila: 1 Kraj: Laško
|
Objavljeno: petek, 03.02.2012, 13:14 Naslov sporočila: Podaljšano bivanje - tedenske ali dnevne priprave? |
|
|
Pozdravljeni!
Sem sveže pečena učiteljica v OPB. Ker do sedaj še nikoli nisem poučevala v OPB, se še precej lovim.
Pregledala sem gradiva na to temo in že tam sem dobila veliko koristnih informacij. Naletela pa sem tudi na dilemo, ali pisati samo tedenske priprave ali tudi dnevne priprave za delo v OPB.
In me zanima, kaj je zdaj po zakonu prav? tedenska ali dnevna priprava?
Hvala za odgovore. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: sobota, 04.02.2012, 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor ti želim, da bi čimprej dobila kakšen spodbuden odgovor. Če ga ne bo, bi morda povprašala kakšno kolegico na šoli, kakšna praksa je pri vas. Nekaj smo se že lovili okrog tega, mislim, da zakonsko ni predpisano - ali pa se motim? Kolegice, na pomoč, prosim! _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
ursula Novopridruženi
Pridružen/-a: 15. jan 08, tor, 9:42 Sporočila: 3
|
Objavljeno: ponedeljek, 06.02.2012, 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
Prepisano iz Koncept
PODALJŠANO BIVANJE IN RAZLIČNE OBLIKE VARSTVA UČENCEV V DEVETLETNI OSNOVNI ŠOLI
Upam, da kaj pomaga.
Učiteljevo delo se odvija po vnaprejšnji letni in tedenski pripravi. Učiteljeva tedenska priprava za samostojno učenje, sprostitveno dejavnost in kosilo je narejena na osnovi sodelovanja z učenci, razrednimi učitelji in ostalimi strokovnimi delavci šole. Vključuje naslednje elemente:
• tedenski tematski sklop,
• tedenske vzgojno-izobraževalne cilje (to so cilji, ki izhajajo iz samostojnega učenja, sprostitvene dejavnosti, kosila, in cilji, ki izhajajo iz pouka),
• vzgojno-izobraževalne cilje za ustvarjalno preživljanje časa,
• primere dejavnosti za učence,
• učne metode in oblike,
• učne vire/pogoje za učenje in prosti čas.
Za ustvarjalno preživljanje časa naredi učitelj pripravo glede na želje, interese in potrebe učencev bodisi kot tedensko pripravo bodisi kot projekt ali kako drugače. Realizacijo vzgojnoizobraževalnih ciljev vpiše po opravljenem delu.
Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalneg procesa mora učitelj upoštevati razvojno stopnjo učencev in njihov bioritem, tj. psihofizično zmogljivost. Razporeditev dejavnosti mora biti načrtovana tako, da se ob upoštevanju predhodnih obremenitev pri pouku izmenjujejo počitek, učenje,
sprostitev, zaposlitev – aktivnosti in napetosti naj sledi počitek in sprostitev. Poskrbeti je treba za primerno razgibavanje učencev, praviloma na svežem zraku.
Dnevno realizacijo vzgojno-izobraževalnega dela spremlja učitelj z vodenjem dnevnika, ki je uradna dokumentacija šole. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: torek, 07.02.2012, 2:48 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Ursula, za informacijo. Zdi se mi, da tole daje učitelju precej proste roke in mu omogoča samostojnost in fleksibilnost in mu ni treba pisati do minute natančno kaj bodo počeli. In vsekakor je dosti laže napisati dnevnik, kot pisati nekaj vnaprej, realizacija je pa lahko zelo drugačna. Vsaj meni je tak način bližji. Kaj pa menite vi? _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
PeaceBabe Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34 Sporočila: 35 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: ponedeljek, 20.02.2012, 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
V konceptu OPB sicer piše, da je dovolj tedenska priprava. Od leta, ko je bil koncept izdan, se je način dela v OPB spremenil. Nam so na študijski skupini rekli, da tedenska priprava ne zdrži v oddelku OPB-ja, če se menjujejo učitelji (sta dva učitelja v istem oddelku). Pri nas delamo dnevne priprave na željo ravnatelja.
Priprave se tako marsikdaj ponavljajo, sploh če dlje časa delamo nek projekt. Spreminjala sem edino igre, ki so se jih otroci želeli igrati. V načrtovanje sem vklopila tudi učence, ko sem jih vprašala, kaj bi želeli, da bi se naslednji dan igrali. Tako sem si olajšala svoje delo, pa tudi otroci so vedeli, kaj se bo dogajalo in so se še bolj veselili OPB.
Večinoma so se igre ponavljale, ker so si tako sami želeli. Včasih pa sem izpeljala "presenečenje", pri tem pa izvedla kakšno igro mimo njihovih želja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|