 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
londonbridge Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. sep 11, sob, 10:31 Sporočila: 1 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: sobota, 24.09.2011, 10:45 Naslov sporočila: USTNO SPRAŠEVANJE |
|
|
Pozdravljeni!
Letošnje šolsko leto je moje prvo leto poučevanja - sem namreč učiteljica začetnica, naravnost iz fakultete. Ker je minil že slab mesec od začetka šole, sem imela namen začeti z ustnim spraševanjem. Seveda spremljam delo oz. nedelo svojih učencev že od prve ure dalje, da ne bo pomote (spremljam sodelovanje, pisanje domačih nalog - učencem sem tudi razložila, da bo to vplivalo na njihovo končno oceno, predvsem, če bodo na koncu leta med oceno).
Ustno spraševanje pa sem si zamislila v obliki: na uro vprašam enega ali dva učenca, pokličem ju pred tablo, postavljam vprašanja, itd. Ko pa sem o tem vprašala kolegice, ki poučujejo isti predmet, so mi povedale, da one ocenjujejo sproti ( npr. sodelovanje pri urah si beležijo v svoje redovalnice in ko dobijo več ocen, to pretvorijo v ustno oceno, ki jo zapišejo v redovalnico). So delne ocene sploh še dovoljene ali ne?
Prosila bi za kakšen nasvet, kako se lotiti ustnega spraševanja.
Hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
Mojcula Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 30. jul 07, pon, 17:41 Sporočila: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: sobota, 24.09.2011, 17:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kot razredna učiteljica ti lahko posredujem svoj način ustnega preverjanja pri NIT in DRU. Preverjati začnem, ko se nabere vsaj nekaj različnih tem. Učencu, ki ga pokličem pred tablo (sedi za mizico in ne stoji) postavim tri vprašanja (iz treh različnih tem), ki jih zapišem učencu v zvezek. Tako ob naslednjem ustnem preverjanju vem, kaj je bil učenec vprašan, saj ves čas preverjam snov celega leta. Ob koncu posameznega preverjanja se učenec najprej oceni sam (ne moreš verjeti, kako realno se znajo oceniti). Pri SLO ocenjujem branje, deklamacije in govorne vaje, pri MAT pa učenec pred tablo dobi 5 različnih nalog (npr. pretvarjanje merskih enot, geometrijsko vprašanje, besedilna naloga, enačba in sešt. ali odšt. z razdruževanjem). Tudi tu vse zapišem v učenčev zvezek, posamezne naloge pa točkujem. Kar pa se tiče delnih ocen – kolikor mi je znano – niso dovoljene. Beleženje sodelovanja je smiselno (to delam tudi sama), ker ob koncu šol. leta veliko lažje in utemeljeno oceniš celotno delo posameznega učenca. Upam, da sem ti vsaj malo pomagala. Zaupaj vase in v učencih išči predvsem znanje. Srečno!  |
|
Nazaj na vrh |
|
hope Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 10. jul 06, pon, 12:48 Sporočila: 10 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: nedelja, 25.09.2011, 13:13 Naslov sporočila: |
|
|
Še moje izkušnje...
Ustno ocenjevanje pripravljam zelo podobno kot pisno. Učenec, ki ga ocenjujem, ravno tako dobi delovni list z različnimi nalogami, ki pa jih seveda rešuje ustno, tudi na tablo ipd. Naloge so točkovane, ocenim na podlago stalnega kriterija. Učencu potem kar na list dopišem zaznamke, pripombe, ... in seveda tudi točke pa oceno. Ta ocenjevalni list nese učenec pokazat staršem, nato pa mi ga vrne. Obdržim ga do naslednje pogovorne ure s starši, če imajo slučajno še kakšno vprašanje v povezavi s tem.
S takim načinom je res mnogo več priprave, se pa na ta način izogneš marsikateri zagati.
Uspešno delo želim, mlada kolegica :) _________________ ...smisel življenja je sanjanje parnika na modrem ogledalu, piknik z mravljico in luknja v sandalu...in take reči... :) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|