|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hberglez Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 11. nov 08, tor, 20:03 Sporočila: 14 Kraj: MARIBOR
|
Objavljeno: sreda, 09.09.2009, 19:44 Naslov sporočila: ENOTNI PREIZKUSI ZNANJA V PRVI TRIADI? |
|
|
Učitelji smo po zakonu dolžni izvesti določeno število pisnih preizkusov znanja v vsaki triadi. Kako to opravite v prvi triadi?
Ali vodstvo šole od vas zahteva enotne preizkuse znanja v prvi triadi po posameznih razredih?
Ali menite, da morajo preizkusi znanja biti enotni? Zakaj ? _________________ NE GLEJ, KDO GOVORI, TEMVEČ POSLUŠAJ, KAJ GOVORI. |
|
Nazaj na vrh |
|
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: sreda, 09.09.2009, 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, ne zahteva ... Pri nas jih imamo.
Zna biti, da se potem počutiš utesnjen, ker "moraš" pisati enako kot kolega, vendar hkrati ponuja določene prednosti. Pouk lahko kljub vsemu vodiš tako, kot ti bolj ustreza!
Osebno se mi zdi taka odločitev dobra. Najbolje je to, da zahteva medsebojno sodelovanje in usklajevanje, kar posledično pomeni, da pogosto pade boljša ideja za sestavo testa, kot jo zmoreš v danem trenutku sam. Več glav pač več ve in ima več idej. Testi so kvalitetnejši, delo in odgovornost pa se razporedi na več ljudi - torej dvojna prednost.
Druga zadeva je, da se starši med seboj pogovarjajo, kaj delajo v enem ali drugem oddelku in primerjajo zahteve, pa točke... In ni hujšega kot, če se staršem zazdi, da se njihovemu otroku godi krivica češ, da je sosedovemu otroku lažje, ker njihova učiteljica pa tega ne zahteva ali oceni bolj prizanesljivo. Če je na šoli več oddelkov, pri nas jih imamo po štiri, se to zgodi prej ali slej. Preklemano veliko energije potem porabiš, da utemeljiš svoje razloge za svojo odločitev, čeprav je strokovno 100% utemeljena, si pa staršem enostavno dolžan pojasniti, zakaj si se tako odločil. Mnogo lažje je zagovarjati odločitev, če imaš za seboj aktiv - več strokovnjakov, hkrati pa do večjih razlik med ocenjevanjem med različnim učitelji istega razreda ne prihaja.
Zna pa biti problem, če se v aktivu ne ujamete oz. niste pripravljeni sklepati kompromisov
Prav lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
Liposlav Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 18. avg 08, pon, 7:32 Sporočila: 6 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 03.12.2009, 9:32 Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj me bega.
- ali vodstvo zahteva enotne naloge v posameznih razredih
- ali enotne naloge v vseh (prvih, drugih, tretjih...) razredih.
Prvo ni logično, drugo je neumno. _________________ Šolska ura je vržena stran, če se med njo nismo vsaj enkrat nasmejali. |
|
Nazaj na vrh |
|
Kaja zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18 Sporočila: 225 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: sobota, 05.12.2009, 10:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas vodstvo šole od nas nič ne zahteva, nam učiteljicam v aktivu je lažje, če sestavimo in pišemo enak test in ga ocenimo po enakih kriterijih. Imamo primerjavo med razredi, vse jih moramo naučiti snov, sicer po različnih poteh, metodah, oblikah. Cilj na koncu je znanje. Vesela sem, da se dela v timu, kjer sproti, tedensko rešujemo "probleme", skupaj sestavljamo teste.
Ko sem začela delati, je vsaka delala za sebe, testi so bili na koncu teme prav tako enaki, jaz jih kot začetnica nisem poznala in sem se lovila, kaj naučiti otroke, včasih sem test videla šele takrat, ko so ga učenci pisali (kako uro prej), ker pač takrat ni bilo povezave med učiteljicami (to je skoraj 20 let nazaj).
Lp od KJ _________________ Lp od Kaje |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 10.12.2009, 6:26 Naslov sporočila: |
|
|
Enotni preizkusi znanja omogočajo še eno prednost:
so tudi oblikovno veliko primernejši in vsebinsko domišljeni.
Tu mislim na velikost pisave, na obliko in prostorsko razporeditev nalog, na bolj domišljen kriterij, na težavnost in zahtevnost nalog ....
Pomagam enemu otroku z učnimi težavami in ne morem verjeti, kako pišejo teste. Ker učiteljica ne obvlada računalnika ali pa je v časovni stiski, naloge na test kar premontira iz vseh vetrov, razmaki med nalogami so različni, v preizkus natrpa vso učno snov, ki jo je predelala v nekem obdobju....
Mislim, da je tema o preizkusih znanja nujna podrobnejše obdelave.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 10.12.2009, 6:29 Naslov sporočila: |
|
|
PS:
Nisem za enotne preikuse v vseh šolah, paralelke pa bi že lahko imele enake.
To pomeni, da se učitelji med seboj konzultirajo, usklajujejo, tudi si delo olajšajo, kriteriji na eni šoli pa so enotni. Saj na predmetni stopnji učitelj npr. za mat naredi tudi en preizkus za vse paralelke. |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 10.12.2009, 6:32 Naslov sporočila: |
|
|
LIPOSLAV, zakaj bi bilo neumno?
Individualno moraš tako narediti prilagojen test za učenca s posebnimi potrebami.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|