Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Ali lahko delite z mano: Delo po kotičkih v prvem razredu!
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mimi2009
Novopridruženi


Pridružen/-a: 24. maj 09, ned, 8:25
Sporočila: 2
Kraj: Ptuj

SporočiloObjavljeno: nedelja, 24.05.2009, 9:01    Naslov sporočila: Ali lahko delite z mano: Delo po kotičkih v prvem razredu! Odgovori s citatom

Lepo prosim za izkušnje z delom po kotičkih v prvem razredu. Oziroma kakšen način dela je najboljše ubrati v prvem razredu.

LP
Hvala za vsako izkušnjo!
Mimi
_________________
Lep pozdrav! Mimi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: nedelja, 24.05.2009, 17:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem poskušala delo s kotički v 4. razredu, zdajšnjem 5.
Po začetnem zagonu - matematični kotiček, slovenščina itd, sem prišla do ugotovitve, da seljenje po predmetih nima pravega učinka. Otroci imajo radi svoj prostor, tako kot tudi mi, odrasli. In če se je odločila polovica otrok za matematični kotiček, enostavno ni bilo prostora in se je nekdo moral umakniti oz počakati. To pa za delovni zagon sploh ni koristno.
Zaključili smo s stalnim sedežnim redom v skupinah (ne klopeh v frontanem načinu), učenci so pač delali in se učili tisto, kar jim je odgovarjalo in kar so si zadali za tisti dan ali uro, vendar na svojih mestih. Skupine so bile bolj delovne, bolj so sodelovale, manj priložnosti za klepetanje ...
Ohranila sem samo tri kotičke, kamor so lahko šli tisti, ki so z delom končali ali se hoteli sprostiti ali nadgraditi:
računalniški, bralni in naloge iz SN (danadanšnji NIT).
No, moje izkušnje so že malo out, saj je danadanšnji vse nekako drugače Confused Ampak - kotički so še vedno stvar, o kateri je treba dodobra premisliti, kaj je koristno in kaj ne.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: nedelja, 24.05.2009, 18:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Strinjam se z Natašo. Učim v prvem in imam klasičen sedežni red (otroci so me prav prosili, kdaj bi klopce iz skupin prestavili v frontalno obliko, da bodo končno šolarji).
Že v prvem sem začela zdaj v maju z delom po teoriji razredničarke Miše. Dam sicer osnovna navodila, nato pa pomagam tistim, ki imajo na splošno težave pri dojemanju snovi (s tremi naredim "rožico" iz mizic in jih stalno pozitivno vzpodbujam), ostalim pa pustim, da se nalog lotijo in nato pridejo na dan z vprašanji ali pa poiščejo pomoč pri meni ali pri sošolcih v razredu.
Zdijo se mi zelo samostojni. Poskušam pa cel pouk čimbolj medpredmetno povezat, da se ne ponavljam. Tako rešujem pri SPO tako iz Modrijanovega zvezka za SPO kot iz Izolitovega (npr. vse o družinah itd.) in si pridobim čas za prebralne in predpisalne vaje. Zelo se namreč snov podvaja.
Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: nedelja, 24.05.2009, 20:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Embarassed , no za začetek bi malo "popravila" Kajo... Res sem vesela, da zapiske mojih izkušenj koristno uporablja, torej dela bolj po mojih izkušnjah, kot teoriji. Bi bila preklemansko važna, če bi bila moja teorija Laughing, bi nemara lahko izdala kakšno novo didaktiko. Dejstvo pa je, da gre za konglomerat raznoraznih idej praktikov, lastnih izkušenj in teorij priznanih didaktikov. Se pa res obnese Wink

Pridružujem se Nataši in Kaji. Tudi sama opažam, da delo po kotičkih preveč prekinja delovni zagon učencev. Učencem resnično bolj ustreza, da so, ko morajo nekaj delati, na "svojem" prostoru.
Krasno pa je, da imajo možnost, ko končajo, iti na nek nov prostor in se umakniti z običajnega, kjer delajo dodatne naloge po lastnem izboru. Tako imam "kotičke" za dodatno delo:
1. računalniški (internet, spletna učilnica, didaktični programi),
2. razredna knjižnica(enciklopedije, slovarji, poljudnoznanstvene knjige, revije...) in naloge, ki spodbujajo in usmerjajo uporabo pisnih virov,
3. kartice za sodelovalno učenje
in 4. didaktične igre.
Naši "kotički" so pravzaprav prosta mesta v kotih in ob robu učilnice. Tam je učencem na voljo cca 10 praznih mest in učenec se lahko s "svojega" mesta presede kamor želi.
Opažam pa, da najpogosteje vzamejo nalogo in se vrnejo na svoje mesto, razen v primeru, da želijo delati po dva ali trije skupaj. Takrat tista prosta mesta ob robu učilnice izkoristijo zato, da ne motijo ostalih.

Prav lep pozdrav
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mimi2009
Novopridruženi


Pridružen/-a: 24. maj 09, ned, 8:25
Sporočila: 2
Kraj: Ptuj

SporočiloObjavljeno: nedelja, 24.05.2009, 22:33    Naslov sporočila: hvala Odgovori s citatom

Najlepše hvala, ste mi zelo pomagale, saj sem tudi jaz mislila nekako podobno o tej zadevi. V septembru bom namreč po štirih letih delovne dobe prvič v prvem razredu - in me kar malo skrbi.

Mimi
_________________
Lep pozdrav! Mimi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 25.05.2009, 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala, ker si me dopolnila s kotički za dodatno delo. Pri meni se dobijo ali na preprogi, kjer si medsebojno pregledujejo narejeno ali pa kje drugje gledajo knjige itd.
Lp od KJ
V prvem razredu do tega meseca nisem uporabljala tega, nato pa me je zopet malo prešinilo in glej ga vraga, deluje tudi pri ta malih.
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 25.05.2009, 16:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo srečen Zelo srečen Zelo srečen še sreča, da nas je več in vsi skupaj potem vse napišemo!

Sploh zdaj, ko se šolsko leto izteka pa še no, ... pri nas je 32°C v senci, ni čudno, da nam kaj uide.

Lep dan še naprej, veliko pijte in ostanite v senci Cool !!!
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics