 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mimi2009 Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. maj 09, ned, 8:25 Sporočila: 2 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: nedelja, 24.05.2009, 9:01 Naslov sporočila: Ali lahko delite z mano: Delo po kotičkih v prvem razredu! |
|
|
Lepo prosim za izkušnje z delom po kotičkih v prvem razredu. Oziroma kakšen način dela je najboljše ubrati v prvem razredu.
LP
Hvala za vsako izkušnjo!
Mimi _________________ Lep pozdrav! Mimi |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: nedelja, 24.05.2009, 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem poskušala delo s kotički v 4. razredu, zdajšnjem 5.
Po začetnem zagonu - matematični kotiček, slovenščina itd, sem prišla do ugotovitve, da seljenje po predmetih nima pravega učinka. Otroci imajo radi svoj prostor, tako kot tudi mi, odrasli. In če se je odločila polovica otrok za matematični kotiček, enostavno ni bilo prostora in se je nekdo moral umakniti oz počakati. To pa za delovni zagon sploh ni koristno.
Zaključili smo s stalnim sedežnim redom v skupinah (ne klopeh v frontanem načinu), učenci so pač delali in se učili tisto, kar jim je odgovarjalo in kar so si zadali za tisti dan ali uro, vendar na svojih mestih. Skupine so bile bolj delovne, bolj so sodelovale, manj priložnosti za klepetanje ...
Ohranila sem samo tri kotičke, kamor so lahko šli tisti, ki so z delom končali ali se hoteli sprostiti ali nadgraditi:
računalniški, bralni in naloge iz SN (danadanšnji NIT).
No, moje izkušnje so že malo out, saj je danadanšnji vse nekako drugače Ampak - kotički so še vedno stvar, o kateri je treba dodobra premisliti, kaj je koristno in kaj ne. _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Kaja zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18 Sporočila: 225 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: nedelja, 24.05.2009, 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
Strinjam se z Natašo. Učim v prvem in imam klasičen sedežni red (otroci so me prav prosili, kdaj bi klopce iz skupin prestavili v frontalno obliko, da bodo končno šolarji).
Že v prvem sem začela zdaj v maju z delom po teoriji razredničarke Miše. Dam sicer osnovna navodila, nato pa pomagam tistim, ki imajo na splošno težave pri dojemanju snovi (s tremi naredim "rožico" iz mizic in jih stalno pozitivno vzpodbujam), ostalim pa pustim, da se nalog lotijo in nato pridejo na dan z vprašanji ali pa poiščejo pomoč pri meni ali pri sošolcih v razredu.
Zdijo se mi zelo samostojni. Poskušam pa cel pouk čimbolj medpredmetno povezat, da se ne ponavljam. Tako rešujem pri SPO tako iz Modrijanovega zvezka za SPO kot iz Izolitovega (npr. vse o družinah itd.) in si pridobim čas za prebralne in predpisalne vaje. Zelo se namreč snov podvaja.
Lp od KJ _________________ Lp od Kaje |
|
Nazaj na vrh |
|
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: nedelja, 24.05.2009, 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
, no za začetek bi malo "popravila" Kajo... Res sem vesela, da zapiske mojih izkušenj koristno uporablja, torej dela bolj po mojih izkušnjah, kot teoriji. Bi bila preklemansko važna, če bi bila moja teorija , bi nemara lahko izdala kakšno novo didaktiko. Dejstvo pa je, da gre za konglomerat raznoraznih idej praktikov, lastnih izkušenj in teorij priznanih didaktikov. Se pa res obnese
Pridružujem se Nataši in Kaji. Tudi sama opažam, da delo po kotičkih preveč prekinja delovni zagon učencev. Učencem resnično bolj ustreza, da so, ko morajo nekaj delati, na "svojem" prostoru.
Krasno pa je, da imajo možnost, ko končajo, iti na nek nov prostor in se umakniti z običajnega, kjer delajo dodatne naloge po lastnem izboru. Tako imam "kotičke" za dodatno delo:
1. računalniški (internet, spletna učilnica, didaktični programi),
2. razredna knjižnica(enciklopedije, slovarji, poljudnoznanstvene knjige, revije...) in naloge, ki spodbujajo in usmerjajo uporabo pisnih virov,
3. kartice za sodelovalno učenje
in 4. didaktične igre.
Naši "kotički" so pravzaprav prosta mesta v kotih in ob robu učilnice. Tam je učencem na voljo cca 10 praznih mest in učenec se lahko s "svojega" mesta presede kamor želi.
Opažam pa, da najpogosteje vzamejo nalogo in se vrnejo na svoje mesto, razen v primeru, da želijo delati po dva ali trije skupaj. Takrat tista prosta mesta ob robu učilnice izkoristijo zato, da ne motijo ostalih.
Prav lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
mimi2009 Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. maj 09, ned, 8:25 Sporočila: 2 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: nedelja, 24.05.2009, 22:33 Naslov sporočila: hvala |
|
|
Najlepše hvala, ste mi zelo pomagale, saj sem tudi jaz mislila nekako podobno o tej zadevi. V septembru bom namreč po štirih letih delovne dobe prvič v prvem razredu - in me kar malo skrbi.
Mimi _________________ Lep pozdrav! Mimi |
|
Nazaj na vrh |
|
Kaja zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18 Sporočila: 225 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: ponedeljek, 25.05.2009, 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, ker si me dopolnila s kotički za dodatno delo. Pri meni se dobijo ali na preprogi, kjer si medsebojno pregledujejo narejeno ali pa kje drugje gledajo knjige itd.
Lp od KJ
V prvem razredu do tega meseca nisem uporabljala tega, nato pa me je zopet malo prešinilo in glej ga vraga, deluje tudi pri ta malih. _________________ Lp od Kaje |
|
Nazaj na vrh |
|
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: ponedeljek, 25.05.2009, 16:35 Naslov sporočila: |
|
|
še sreča, da nas je več in vsi skupaj potem vse napišemo!
Sploh zdaj, ko se šolsko leto izteka pa še no, ... pri nas je 32°C v senci, ni čudno, da nam kaj uide.
Lep dan še naprej, veliko pijte in ostanite v senci !!! _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|