 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pepi2 Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 4. dec 05, ned, 13:06 Sporočila: 12
|
Objavljeno: nedelja, 04.12.2005, 13:31 Naslov sporočila: družba 4. razred osemletka |
|
|
Pozdravljeni!
Imam sina še v osemletki. Letos imajo profesorico, pri kateri pišejo redno v zvezke le pri matematiki, tako da se pojavljajo problemi pri učenju. Pri naravi delajo za domačo nalogo miselne vzorce, pri družbi pa mogoče napišejo naslov in en do dva stavka, če imamo srečo.
Največa težava je spoznavanje družbe, ker se še sama ne znajdem v učbeniku. Uporabljajo pa učbenik Tu sem doma 1 - domača pokrajina. Vse so sami opisi in nikakor ne ugotovim, kaj mora znati. Ko sem na govorilnih urah prosila za kakšna vprašanja za pomoč, sem dobila odgovor, da sin ve vprašanja, ker ponavljajo in da drušbo se bomo še naučili, ker sem hodila v šolo. Naj povem, da sama delam v srednji šoli še 14 let in imam kar nekaj prakse in razumevanja za take in drugačne profesorice. Vendar tega stavka ne bom pozabila - šolsko leto bomo prešiveli pač z malo slabšimi ocenami.
Lepo prosim, če je tu kdo, ki uči oziroma je učil drušbo v osemletki in ima kakšna vprašanja, ki bi bila v pomoč pri učenju. Naročila sem tudi CD na otroci.org, pa je predvsem za devetletko in je kar nekaj razhajanja z učbenikom. Iskala sem tudi katalog znanj, vendar je na ministrstvu le posodobitev, ne pa star.
še enkrat prosim, če nama lahko kdo pomaga, ker ne vidim smisla v prevelikem kreganju in pritoševanju pri profesorici. še tako sem morala ukrepati glede podpisov, za katere se je kasneje izkazalo, da za veliko večino ni bil kriv, ampak to ni zdaj problem.
Lep pozdrav vsem. _________________ Petra |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: ponedeljek, 05.12.2005, 4:46 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena,
Z dru??bo je problem. Pred leti so se nenadoma spomnili (14 dni po pri?¨etku pouka!), da ne bomo obravnavali ve?¨ cele Slovenije, temve?¨ le svoje obmo?¨je (Alpski svet, Primorski ...) U?¨itelji smo bili postavljeni pred dejstvo: ??tevilo ur enako, snovi samo eno ?¨etrtino od tega trenutka dalje. In takrat smo se s tem ubadali vsak po svoje in si tudi ustvarjali vsak svoja gradiva, na?¨rt in sploh ...
Jaz sem u?¨ila v ?¨etrtem razredu dolga leta, pa vendar ti ne znam pomagati. Ni drugega, kot da od u?¨iteljice sku??a?? dobiti, kaj mora sin znati. To je vsekakor ena od bistvenih nalog pedagoga: otrok naj ve, kaj se od njega pri?¨akuje. Mislim, da se bo treba kar spospasti z u?¨iteljico, na primeren na?¨in in vrtati toliko ?¨asa, da bo jasno, kaj ??eli??. Zahteve in pri?¨akovanja morajo biti jasna. Ali se snov navezuje na u?¨benik (naslovi v zvezku)?
Jaz lahko pomagam le z namigi za pomo?¨ pri u?¨enju iz u?¨benika oz. neumetnostnega besedila. _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Gost
|
Objavljeno: torek, 06.12.2005, 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Nata??a za odgovor. Z u?¨iteljico se kar dosti pogovarja in sva dosegli nek napredek. Ne pravim, da je slaba - mislim, da bi rada nau?¨ila otroke samostojnosti, vendar nekateri potrebujejo ve?¨ ?¨asa oziroma pomo?¨i. Veliko stvari sva pojasnili, vendar ona vztraja, da si morajo otroci stvari zaponmiti, ker bo v 5. razredu ??e huje - ve?¨ razli?¨nih predmetov in u?¨iteljev. Delno se strinjam, vendar jih je to potrebno nau?¨iti.
Moje mnenje pa ostaja, da bi morali v ??oli tudi kaj napisati v zvezke - oporne to?¨ke, vpra??anja, miselni vzorec, ki ga naredijo skupaj, ne pa da to naredijo doma samostojno. ??e to, da letos ni popoldanskega varstva, je velika sprememba. Sin se enostavno ne znajde v u?¨enju, poleg tega pa mu ??e jaz ne znam pomagati (pri temu predmetu). Saj sama snov se mi ne zdi ni?¨ preve?¨ zahtevna, le kaj je bistveno za dobro oceno? Posku??am ga pripraviti, da bi si zapisoval vpra??anja, ko ponavljajo. Pri naravi je to ??e naredil in je bil kar zadovoljen, da sva se tudi doma pri u?¨enju sporazumela.
Pri dru??bi so se ??e tri ure pogovarjali o kmetiji, v zvezku pa ni niti ?¨rke. Od njega te??ko dobim konkretne informacije, kaj vse so se pogovarjali - pa?¨ pogovarjali. V u?¨beniku je opisana neka dru??ina. Ta tema mi ni te??avna - bova pa?¨ obdelala kmetijo na splo??no.
? e enkrat hvala za ponujeno pomo?¨. Ko zopet naletiva na nerazumno snov, bom pa prosila za kak??ne namige. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|