 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Alenka@ zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: ponedeljek, 19.05.2008, 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
Brez določenih teoretičnih znanj zagotovo ne gre, saj brez njih ne moreš doseči višjih nivojev. Koliko, katera in na kakšen način je pa drugo vprašanje.
Pa še iskrica na podvprašanje iz gospodinjstva. Fino se mi zdi, da imam pri roki (beri: v računalniku) slovar, v katerega sem pogledala, kaj je to apretiranje . Trudim se, da bi tudi svoje učence usposobila v tovrstnih spretnostih. |
|
Nazaj na vrh |
|
Zvezdica25 Novopridruženi
Pridružen/-a: 16. feb 17, čet, 16:50 Sporočila: 2 Kraj: Celje
|
Objavljeno: četrtek, 16.02.2017, 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo. Mene pa zanima kako je z zaokrožrvanjem procentov. Na primer če ima učenec 61,78% se to zaokroži na 62%. Vendar sem se srečala s primerom učitelja, ki pa je trdil da to še ni 62%.. in sedaj me zanima kako je s tem? Ker učencu spremeni oceno.. Lp Zvezdica |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|