Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
premi in odvisni govor Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: sreda, 10.01.2007, 17:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam s Katjo. Velikokrat k slabši oceni prispeva ravno nekoliko dvoumno, zamegljeno vprašanje ali pa čisto preprosto nerazumevanje določene besede v vprašanju.

Naj naštejem nekaj primerov:
Naša izkušnja je, da je hči ko je 1x pisala domače branje, je izgubila točko zaradi tega, ker ni razumela pomena izraza.
Vprašanje se je glasilo: "Naštej glavne osebe!" .... in hčerki se je tu zataknilo, saj je naštela vse, ki se jih je spomnila, seveda so bile vmes tudi vse glavne. A zaradi preobširnega odgovora je izgubila točke.
Zgodilo se je tudi polovici razreda pri pisanju Družbe: "Naštej naravne enote Slovenije!" In otroci preprosto niso vedeli, kaj pomeni izraz naravne enote...


Zelo srečen Zato je pomembno, da učitelj v razredu pred preverjanjem utrjuje izraze, ki jih bo uporabil v nalogi. Kar najverjetneje ni nemogoče, saj ima kontrolno nekaj dni prej pripravljeno.
Tako bi bil del težav odpravljen.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: četrtek, 11.01.2007, 19:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Točno to. Ravno danes je prišel domov sin in me vprašal, kaj jaz mislim, kaj pomeni vprašanje pri preizkusu znanja (pisal ga je tisti dan): "Kaj je besedilo zgoraj?" "Najbrž zahvala ali prošnja, saj to ste se učili!?" sem odgovorila po logiki odraslega. "O, jaz sem pa napisal, da je to nagovor!" (učili so se pisati prošnje, govorili, kam se kaj prostorsko napiše). To vprašanje se je pač nanašalo orientacijsko na listu zgoraj in ne na to, kako je prošnja napisana in se je zmedel(zgoraj v levem kotu se napiše datum, potem je nagovor ...)
Otrok sicer ve, da je bral zahvalo, prošnjo, ampak odgovor je napačen. Točke so šle in tudi mogoče ocena.
Vem, da sem preveč zahteven starš, pa še učiteljica in delam enake napake (vidijo jih "moji" starši) kot jih jaz vidim zdaj pri drugi učiteljici. In tega me je groza. Tudi jaz nisem popolna, nad učiteljica, ampak samo človek, ki se učim, učim, na svojih in napakah drugih. Se pa trudim!
Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics