 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
primorec Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. okt 16, pon, 11:59 Sporočila: 5 Kraj: Koper
|
Objavljeno: ponedeljek, 10.10.2016, 12:03 Naslov sporočila: Slovenščina |
|
|
Pozdravljeni,
se očka otroka, ki obiskuje 3 razred OŠ. Zanima me, kolikšno mora biti razumevanje prebranega besedila v 3 razredu. Ali mora po prebranem tekstu znati odgovarjati na vprašanja brez gledanja v tekst ali si lahko pomaga s tekstom.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
Mojcula Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 30. jul 07, pon, 17:41 Sporočila: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: petek, 14.10.2016, 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
Moje razmišljanje je naslednje:
Po prvem branju (na začetku 3. razreda naj bi bilo relativno lahko besedilo), bi učenec moral ustno povzeti prebrano vsebino (brez podrobnosti). Po večkratnem branju pa se zahteve seveda stopnjujejo.
V učnem načrtu za 1. triletje namreč piše: »…obnavljajo zgodbo/književno besedilo tako, kot so jo/ga prebrali…«. Seveda pa je napisano tudi naslednje: »…upovedujejo temo/sporočilo besedila z učiteljevo pomočjo.«
Skratka, vso zadevo je potrebno poznati v kontekstu, da bi lahko z gotovostjo odgovorila na zgornje vprašanje le z DA ali NE.
Srečno! |
|
Nazaj na vrh |
|
Klavd1ja zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 7. maj 06, ned, 16:02 Sporočila: 136 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: petek, 14.10.2016, 20:33 Naslov sporočila: Slovenščina, 3. razred |
|
|
Moja kolegica, ki uči v 3. razredu, pravi takole:
Na zapis tega gospoda je težko karkoli reči, ker je odvisno od več dejavnikov. Če upoštevamo, da je besedilo primerno otrokovi starosti in je neumetnostno (npr. vabilo, ki ima dosti natančnih podatkov, kot so točen kraj in čas dogodka), potem naj bi učenec samostojno odgovarjal na vprašanja ob besedilu. Če gre za umetnostno besedilo, kjer je bistvo razumevanje prebranega, ne pa iskanje podatkov, potem mora v 3. razredu rešiti naloge brez gledanja v besedilo. Sicer pa je v testih, kjer se preverja razumevanje prebranega, ponavadi besedilo prisotno. Če gre za preverjanje slišanega, potem so tudi vprašanja ponavadi bolj splošna (npr. kdo nastopa v besedilu, kje se dogaja...). _________________ Klavdija |
|
Nazaj na vrh |
|
primorec Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. okt 16, pon, 11:59 Sporočila: 5 Kraj: Koper
|
Objavljeno: petek, 14.10.2016, 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za vajina odgovora. Naj povem, da učiteljica v 3 razredu pravi, da bi moral znat obnoviti s svojimi besedami brez dodatnih vprašanj celo knjigico "Grozni Gašper". V njej je več pravljic. Torej ne samo eno. Moj jo ne zna. Malo me je zato stra, da je kaj narobe z njim.
Če sem prav razumel vas, bi moral znat razumet besedilo enega krajšega teksta?
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
Klavd1ja zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 7. maj 06, ned, 16:02 Sporočila: 136 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: nedelja, 16.10.2016, 7:50 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda govorimo o krajšem besedilu. Nekatere učiteljice imajo navado, da otroci ustno obnavljajo besedila knjigic, npr. pri domačem branju, ampak v tem primeru mora biti za pomoč knjiga v otrokovi roki ali pred njim na mizi. _________________ Klavdija |
|
Nazaj na vrh |
|
primorec Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. okt 16, pon, 11:59 Sporočila: 5 Kraj: Koper
|
Objavljeno: torek, 18.10.2016, 8:32 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za vaš odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|