 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PetraSraka Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 15. jan 07, pon, 23:55 Sporočila: 53 Kraj: Spodnji Duplek
|
Objavljeno: četrtek, 05.09.2013, 15:28 Naslov sporočila: Kakšno literaturo pogrešate? |
|
|
Velikokrat se zgodi, da učitelji iščejo določeno literaturo za določeno področje in ne najdejo.
Kaj pogrešate?
Meni osebno zelo manjka literatura s področja učnih pripomočkov z strokovno razlago, primeri in opozorili za ustrezno uporabo. Ali na enem mestu zbrana navodila za delo z učenci s PP. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: petek, 06.09.2013, 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj ko si omenila ...
Glede teh učnih pripomočkov smo (ste) res prepuščeni sami sebi, svojim izkušnjam in velikokrat se nasmolimo. Tole je res "tržna niša" za praktike. Ampak zastaviti tak projekt, npr. ocenjevanje oz praktične izkušnje s posameznim pripomočkom, je strašen zalogaj. Da ne govorim o tem, da je silno težko dobiti vodje takih projektov in sodelavce. Ob tem, da denarja ni, torej vse samo na prostovoljni bazi.
Morda pa si upa katero od podjetij oz založb spustiti v ocenjevanje svojih izdelkov s strani pegagogov?
Druga pot je apeliranje na ministrstvo. Ampak ... _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
PetraSraka Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 15. jan 07, pon, 23:55 Sporočila: 53 Kraj: Spodnji Duplek
|
Objavljeno: petek, 06.09.2013, 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Hm, priprava in izdaja takšne literature je res veliiiikkiiii zalogaj. Morda se tudi najde kakšna pogumna založba, ki bi se spustila v takšno avanturo?
Upam, da bo. Kakšne literature bi si želeli vi? Kaj pogrešate? |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: sreda, 09.10.2013, 8:43 Naslov sporočila: |
|
|
Ne razmem o kakšni literaturi pišeš in o kakšnih učnih pripomočkih.
Saj tega je cel kup. Res je, da moraš vložit veliko truda, da si pripraviš, ampak ostane ti za nekaj let in ne delaš vsega naenkrat, svojo zbirko dopolnjuješ.
Mogoče imaš v mislih staro učno načelo, da naj otrok uporablja vse čute, da si ustvari konkretno predstavo o stvareh in pojmih. Če to misliš, se absolutno strinjam. Zato sem si sama izdelala cel kup didaktičnih pripomočkov in jih moj naslednik sploh ni znal uporabljati, čeprav so najbolj preproste stvari. Celo je bil mnenja, da je že vse na računalnikih.
Jaz pa še vedno mislim, da je potrebno pridobiti praktične izkušnje, premslo je samo gledati. Lahko postanemo kot butalski kovač.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: sreda, 09.10.2013, 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
jablana je napisal/a: | Ne razmem o kakšni literaturi pišeš in o kakšnih učnih pripomočkih.
Saj tega je cel kup. Res je, da moraš vložit veliko truda, da si pripraviš, ampak ostane ti za nekaj let in ne delaš vsega naenkrat, svojo zbirko dopolnjuješ.
Mogoče imaš v mislih staro učno načelo, da naj otrok uporablja vse čute, da si ustvari konkretno predstavo o stvareh in pojmih. Če to misliš, se absolutno strinjam. Zato sem si sama izdelala cel kup didaktičnih pripomočkov in jih moj naslednik sploh ni znal uporabljati, čeprav so najbolj preproste stvari. Celo je bil mnenja, da je že vse na računalnikih.
Jaz pa še vedno mislim, da je potrebno pridobiti praktične izkušnje, premslo je samo gledati. Lahko postanemo kot butalski kovač.
LP Mirjana |
No morda, je bil ravno v tem problem. Učni pripomočki so, ali plačljivi ali si jih narediš sam. Ampak, ko dobiš naslednika, ta ne zna uporabljati. Velika škoda, saj so bili pripravljeni z veliko truda, preizkušanja in potrjevanja, spreminjanja, dopolnjevanja. Torej
Citiram: | manjka literatura s področja učnih pripomočkov z strokovno razlago, primeri in opozorili za ustrezno uporabo. Ali na enem mestu zbrana navodila za delo z učenci |
To je pa za ustvarjalca kot si ti in drugi seveda že nadgradnja, od katere nima nič razen ogromno dodatnega dela. Še zadoščenja ne .
Ampak še vedno pa to manjka, . _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 10.10.2013, 6:33 Naslov sporočila: |
|
|
Bom poskusila pripravit in zbrat nekaj pripomočkov in navodil, očitno je tako z vsakim, ne samo z otrokom: moraš videti, slišati, uporabiti ... Tega znanja res ne dobiš na faksu, ker se najbrž zdi vse logično in samo po sebi umevno. Kar preskočijo fazo konkretnosti, ker so pač že UNI.
Jaz sem bila deležna zelo konkretnih primerov pri fiziki, kar je bila velika sprememba pri predavanjih med 1. in 2. stopnjo RP.
Marsikaj so obljubljali, ko smo začeli šolanje s šestim letom. Takrat naj bi otrok spoznaval in uporabljal čutila in se čim več igral .... pa se je vse izrodilo v točno določen učni načrt ...
Sicer se pa da vsako učno snov pridobiti na različne načine, pouk je bolj zanimiv tudi za učitelja in jaz sem se res počutila ustvarjalno.
Lp Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: četrtek, 10.10.2013, 9:10 Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor bo zelo hvaležno sprejeto! In hvala, da si pripravljena deliti svoje izkušnje in delo!  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|