Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Matematika 1. razred. več in manj.. ideje kako ponazoriti
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kapucino
Novopridruženi


Pridružen/-a: 18. jan 13, pet, 13:18
Sporočila: 2
Kraj: Grosuplje

SporočiloObjavljeno: petek, 18.01.2013, 13:24    Naslov sporočila: Matematika 1. razred. več in manj.. ideje kako ponazoriti Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

umetnost poučevanja je zelo pogosto iskanje pravim primerov, ponazoritev, poenostavitev... kreativnost na tem področju je ena od vrlin učitelja..

Za 1. razred prosim za kak vaš nasvet kako se lotite razlage problemskih nalog tipa Koliko hrušk mora biti v posodi, da bo ena manj kot je jabolk in ena več kot je banan.

Torej učenec mora prešteti število predmetov A in B ter povedati koliko predmetov C mora bti, da bo npr. eden manj kot A in eden več kot B.

PO svoje je naloga posvsem razumljiva tudi otroku, me pa zanima kako se lotiti razlage, da bo učenec čimprej in čim bolje dojel bistvo naloge.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bb
Novopridruženi


Pridružen/-a: 13. dec 09, ned, 15:30
Sporočila: 2
Kraj: LJUBLJANA

SporočiloObjavljeno: sreda, 06.03.2013, 12:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljena.

s prirejanjem.
S konkretnimi predmeti v množici ( v obroči) na tleh in kasneje na tabli:

MNOŽICA 1, učenec ali učitelj na tablo nariše 5 predmetov.
MNOŽICA 2, narišete 3 predmete.

Učenec poveže prvi (en) predmet iz prve množice k predmetu v drugi množici in tako nadaljuje. Po dveh, treh primerih, bo vsakemu učencu jasno, kje je predmetov več/manj/enako mnogo.

Če tega ne usvojijo še ta mesec, jim bo zelo težko vnaprej.

Srečno! Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics