|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sitnamami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. apr 12, tor, 20:56 Sporočila: 4 Kraj: žužemberk
|
Objavljeno: torek, 24.04.2012, 21:21 Naslov sporočila: Test matematika 4.razred |
|
|
Rada bi, da bi mi kdo povedal, koliko znanja o delih celote mora znati otrok v četrtem razredu.
Danes so dobili nazaj test z naslednjo besedilno nalogo:
Na parkirišču je bilo parkiranih 828 vozil. Ena tretjina je bila tovornih vozil. Tri četrtine je imelo nalepljeno vinjeto. Dve šestini vozil je bilo rumene barve, četrtina pa bele barve.
Koliko je bilo tovornih vozil?
Koliko vozil je imelo vinjeto?
Koliko vozil ni imelo vinjete?
Koliko vozil je bilo bele barve?
Koliko vozil je bilo rumene barve?
V delovnih zvezkih in zvezku za matematiko, ki jih ima otrok, nisem našla NITI ENE naloge z 3/4 ali 2/6. Pravi da tega še niso delali.
Tudi pri brskanju po netu nisem zasledila, da v 4.razredu rešujejo takšne naloge. vse kar sem našla v delovnem zvezku in vajah za utrjevanje je bilo na: 1/3, 1/8, 1/6...
Pa ne bi se jezila, če ne bi bilo to popravljanje prve ocene /zaradi površnosti/, zdaj je pa rezultat zaradi te naloge še slabši kot pri prvem testu. Tisti del naloge, ki govori o 1/3 in 1/4 vozil je izračunal prav, ostalo je bilo narobe... Če bi se držali tistega kar so jemali, bi bila čista petica....
Naj stopim do učiteljice? Že tako nisva kakšni hudi prijateljici, zdaj bo spet mislila da ji gledam pod prste...
Hvala za odgovor na tole zmedeno pisanje...
lp, mami |
|
Nazaj na vrh |
|
Klavd1ja zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 7. maj 06, ned, 16:02 Sporočila: 136 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: sreda, 25.04.2012, 9:01 Naslov sporočila: |
|
|
Cilji iz učnega načrta:
Učenci:
• na modelu in na sliki delijo celoto na enake dele (polovica, tretjina ipd.),
• zapišejo dele celote z ulomkom (npr. , , ipd.),
• na modelu in sliki določijo celoto, če je dan del celote,
• izračunajo vrednost enega dela celote, če je znana celota
( npr. od 18 = ___),
• določijo vrednost celote, če je znan njen del (npr. od __ = 5),
• na modelih in na sliki prepoznajo ekvivalentne zapise delov celote (npr. = );
• uporabijo računske operacije pri reševanju besedilnih nalog;
• sklepajo iz enote na množino in obratno,
Standardi znanja:
Učenec:
• pozna pojem ulomek,
• dele celote zapiše z ulomkom. _________________ Klavdija |
|
Nazaj na vrh |
|
sitnamami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. apr 12, tor, 20:56 Sporočila: 4 Kraj: žužemberk
|
Objavljeno: sreda, 25.04.2012, 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor. Ampak kaj to pomeni za laike?
Mar to pomeni, da za petico v 4.razredu to res mora znati? Na modelu in na sliki zna določiti brez težave. Računali v besedilnih nalogah pa tega niso. Računali so samo na en del, npr:
1/5 od 15=3, ker je 3x5=15 ali 1/2 od___=4
ali v besedilni nalogi npr: 1/4 učencev, 1/6 jabolk in podobno...
Sklenila sem, da ne bom spraševala učiteljice, ali je naloga primerna, ker predvidevam da je sicer ne bi dala v kontrolko.
Me pa resnično zanima ali je to sploh snov 4.razreda, ker sem zasledila, da je eden izmed ciljev in vsebin za 5.razred naslednji: izračunajo del od celote (npr. 2/3 od 15=___) citirano iz učnega načrta za drugo vzgojno izobraževalno obdobje - 5.razred s strani Ministrstva za šolstvo.
zato bi bila vesela odgovora katere izmed učiteljic 4.razreda...
Hvala že vnaprej...
mami
V kolikor to ni snov 4.razreda in bo otrok imel zaradi dveh štiric zaključeno štirico, še vedno lahko grem do učiteljice. Sama sem mnenja da zna matematiko za čisto petico. ker z vajami in domačimi nalogami nikoli ni problema. Vse zna brez pomoči... |
|
Nazaj na vrh |
|
Klavd1ja zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 7. maj 06, ned, 16:02 Sporočila: 136 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: sreda, 25.04.2012, 17:07 Naslov sporočila: |
|
|
Bom čisto kratka. Imate prav, otrok v 4. razredu naj bi znal izračunati en del celote, tudi v besedilnih nalogah. _________________ Klavdija |
|
Nazaj na vrh |
|
sitnamami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. apr 12, tor, 20:56 Sporočila: 4 Kraj: žužemberk
|
Objavljeno: sreda, 25.04.2012, 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Klavdija. To sem hotela slišati, oziroma prebrati. Bom pa kot sem že rekla tiho, ker imamo s to učiteljico več težav, za katere menim da ni sama kriva. vendar je staršem očitano da se v vse vtaknemo in nadzorujemo njihovo delo, pa bom tokrat raje ob strani. saj so še drugi starši, ker so imeli vsi otroci ki so popravljali, to nalogo narobe. V enakem delu naloge...
V kolikor pa bo ta ocena bistvenega pomena pri zaključevanju, pa je to točka za nas. Takrat se lahko oglasim.
Sem pa mnenja, da otrok zna za pet. Definitivno, pa ne zato ker je moj, pač pa ker reši vse naloge iz DZ brez kakršnekoli pomoči. Eno je če učitelj to ve, drugo je pa če gre učitelj samo na oceno. to se bo pa pokazalo v naslednjem mesecu.
Hvala za odgovor...
mami |
|
Nazaj na vrh |
|
Mojcula Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 30. jul 07, pon, 17:41 Sporočila: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: sreda, 25.04.2012, 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Res je, v operativnih ciljih in vsebinah za drugo izobraževalno obdobje, za 4. razred niso predvideni tipi nalog, ki ste jo omenili (…izračunaj 2/3 od ... ipd.). Vendar menim, da v vaši situaciji to ni osnovni problem. Sama vidim težavo predvsem v tem, da računanje takih nalog ni bilo razloženo, niti niso delali primerov. Z uporabo besede razloženo mislim na usmerjanje učencev, da bi se sami z logičnim razmišljanjem dokopali do načina reševanja. Kar se tiče delovnega zvezka – ne vem katerega uporabljajo, imam pa delovna zvezka dveh založb, ki vključujeta take naloge. In zakaj konec koncev ne? Sama pričakujem od učencev z odlično oceno predvsem logično razmišljanje – reševanje takih nalog pa je natanko to.
Ne razumem pa čisto "popravljanja prve ocene zaradi površnosti" oz. zakaj je vaš otrok ponovno pisal preizkus. V skladu s 13. členom Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja v osnovni šoli, se popravlja oz. ponovno piše preizkus, kadar tretjina ali več učencev piše negativno oceno.
Sicer pa - v življenju so vzponi in padci, napake delamo vsi, le nekaterim jih je včasih težko priznati. To pa ni vzrok, da bi se ne veselili dosežkov naših otrok, ki niso povezani z oceno.
Srečno! |
|
Nazaj na vrh |
|
sitnamami Novopridruženi
Pridružen/-a: 24. apr 12, tor, 20:56 Sporočila: 4 Kraj: žužemberk
|
Objavljeno: sreda, 25.04.2012, 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
hvala tudi za vaš odgovor. se pridružujem mnenju. zato sem tudi šla čez delovni zvezek (mimogrede to je Svet matematičnih čudes-delovni zvezek in vaje za utrjevanje) in tudi čez zvezek v katerega pišejo vaje ki jih da učiteljica. res je da naši otroci preveč pričakujejo prav natančna navodila, kako naj nekaj izračunajo in ne znajo logično razmišljati. tudi moj... na žalost. ko sem mu jaz razložila na primeru modela v katerega sem vstavila število predmetov, je takoj zakapiral. tako da res ni bilo razloženo.
kar pa se tiče popravljanja ocene...
pri nas jim učiteljica da možnost, da če z oceno niso zadovoljni, lahko čez cca en teden popravljajo, ne glede na to, kako piše cel razred. vendar se v redovalnico vpišeta obe oceni. in učiteljica tudi zahteva dokazilo, da je otrok vmes delal dodatne vaje iz tiste snovi, ki so jo pisali.
moj je bil površen v tem, da pri nalogi, v kateri je bil ukaz deli (bili pa sta takšni 1. in 3. naloga) v 1.nalogi ni pripisal ostankov, ker... nevem zakaj... še sam ne ve. pri 3.nalogi jih je napisal. izračunal vse prav, samo ostankov ni bilo. in mu je odštela polovico točk pri prvi nalogi...
se tudi strinjam s tem, kako ga je ocenila... to je bila površnost. ni pa ga opozorila, da sta pri evt.popravljanju (tudi če dobi mogoče celo slabšo oceno) v redovalnico vpisani obe oceni. ker potem tudi ne bi pisal, ker je bila to edina štirica v celem šolskem letu.
no ja... kar je je... zdaj ne bomo delali cirkusa iz tega... rabila sem samo neko potrditev, da v kolikor snov ni razložena na tak ali drugačen način, se je v kontrolko ne daje...
je pa dejstvo, da ta učiteljica 4. razred uči mogoče celo prvič, sigurno pa ga lep čas ni učila. prej je učila samo prvo triado...
hvala za odgovore, pa upajmo da se vseeno dobro izteče... sicer je pa tudi štirica lepa ocena.
lep večer, mami |
|
Nazaj na vrh |
|
Kukovec Novopridruženi
Pridružen/-a: 1. jun 12, pet, 15:11 Sporočila: 3 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: petek, 01.06.2012, 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
To je preveč za 4. razred |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|