 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
| Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
| SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Podrobnosti o prispevku |
 |
| Avtor: |
Saša Čadež (vsi prispevki tega avtorja) |
| Naslov: |
POUČEVANJE V PB |
| Povzetek oziroma navodila: |
Kako se lotimo vodenja in organizacije dela v podaljšanem bivanju? Jasno, da se moramo pripraviti! Kaj moramo upoštevati in vedeti? Upam, da vam bodo moje izkušnje in predlogi v pomoč! |
| Vrsta prispevka: |
Strokovna literatura, Priprava, načrt, Informacija |
| Predmet/področje in tema: |
Podaljšano bivanje |
| Primerno za razrede: |
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7. |
| Jezik: |
|
| Ključne besede: |
delo v PB načrtovanje dela učna priprava letna delovna priprava organizacija dela vzgojni smotri izobraževalni smotri dejavnosti vsebine tedenska priprava letna priprava šolska dokumentacija mapa učenca dan v PB težave odgovori |
| Vsebuje viruse: |
V prispevku nismo našli virusov. |
| Datoteka: |
POUČEVANJE V OPB.doc |
| Velikost: |
1.4M |
| Datum prispevanja: |
11.08.2005 |
| Število prenosov: |
10205 |
| Paket izvornih datotek: |
|
| Licenca: |
Nekatere pravice pridržane |
| Dodal: |
Saša Čadež (vsi prispevki, ki jih je dodal ta uporabnik) |
 |
Komentarji k prispevku |
 |
teutaimeri
|
| Objavljeno: četrtek, 10.11.2011, 16:57 |
|
|
| Uau, super je tole napisano. Pohvalno |
|
Saša Čadež
 |
| Objavljeno: petek, 11.11.2011, 17:20 |
|
|
Hvala , teutameri! Sicer je preteklo kar nekaj let od nastanka tegale zapisa in zna biti, da je kaj zastarelo, osnovni principi pa zagotovo niso nič drugačni. Moja želja je bila to izdati v knjižni obliki pa takrat nekako nisem našla založbe, ki bi bila pripravljena zadevo izdati. Vesela sem, da obstaja Učiteljska.net, ki omogoča, da uporabne zadeve, kljub vsemu pridejo do pravih ljudi. _________________ Saša |
|
dmatez
 |
| Objavljeno: četrtek, 17.11.2011, 0:01 |
|
|
Bravo, zelo nazorno in slikovito opisano. Upam, da bo v koristno pomoč marsikateremu učitelju v podaljšanem bivanju, zlasti učiteljem začetnikom.
Lep pozdrav. _________________ Denis |
|
AKonjar
|
| Objavljeno: sobota, 19.11.2011, 13:01 |
|
|
Pozdravljena!
Tudi sama sem bila nekaj let v PB in se popolnoma strinjam, da je delo v PB lahko zelo ustvajalno in včasih bolj naporno za učitelja kot delo v dopoldanskem času v oddelku. Na žalost je v naši stroki še preveč ljudi, ki razmišljajo drugače: ZA OPB JE ČIST VSAK IN VSE DOBR!!
Napaka! Sem zelo vesela, da si objavila zadevo in osvetlila problematiko dela v PB. Prav učitelji začetniki mogoče pogrešajo take "konkretne " informacije, kako se lotiti zadeve. Po 25 letih v prosveti pa marsikaj že vidiš z drugega zornega kota. Super!  _________________ AKonjar |
|
Saša Čadež
 |
| Objavljeno: sobota, 19.11.2011, 19:53 |
|
|
Če dobro pomislim, je prav mišljenje "da je za OPB vsak in vse dobro" bilo, poleg tega, da takrat, ko sem se v OPB-ju znašla jaz, ni bilo prav ničesar uporabnega, kar bi lahko učitelj vzel roke sebi v pomoč, glavni razlog, da sem se lotila pisanja. In hudo drži, da sem hodila iz podaljšanega bivanja večinoma bolj utrujena, kot od pouka. Hvala za tole misel. _________________ Saša |
|
|