Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
ENOTNI PREIZKUSI ZNANJA V PRVI TRIADI?
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Hberglez
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 11. nov 08, tor, 20:03
Sporočila: 14
Kraj: MARIBOR

SporočiloObjavljeno: sreda, 09.09.2009, 19:44    Naslov sporočila: ENOTNI PREIZKUSI ZNANJA V PRVI TRIADI? Odgovori s citatom

Učitelji smo po zakonu dolžni izvesti določeno število pisnih preizkusov znanja v vsaki triadi. Kako to opravite v prvi triadi?
Ali vodstvo šole od vas zahteva enotne preizkuse znanja v prvi triadi po posameznih razredih?
Ali menite, da morajo preizkusi znanja biti enotni? Zakaj ?
_________________
NE GLEJ, KDO GOVORI, TEMVEČ POSLUŠAJ, KAJ GOVORI.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: sreda, 09.09.2009, 21:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne, ne zahteva ... Pri nas jih imamo.

Zna biti, da se potem počutiš utesnjen, ker "moraš" pisati enako kot kolega, vendar hkrati ponuja določene prednosti. Pouk lahko kljub vsemu vodiš tako, kot ti bolj ustreza!

Osebno se mi zdi taka odločitev dobra. Najbolje je to, da zahteva medsebojno sodelovanje in usklajevanje, kar posledično pomeni, da pogosto pade boljša ideja za sestavo testa, kot jo zmoreš v danem trenutku sam. Več glav pač več ve in ima več idej. Testi so kvalitetnejši, delo in odgovornost pa se razporedi na več ljudi - torej dvojna prednost.
Druga zadeva je, da se starši med seboj pogovarjajo, kaj delajo v enem ali drugem oddelku in primerjajo zahteve, pa točke... In ni hujšega kot, če se staršem zazdi, da se njihovemu otroku godi krivica češ, da je sosedovemu otroku lažje, ker njihova učiteljica pa tega ne zahteva ali oceni bolj prizanesljivo. Če je na šoli več oddelkov, pri nas jih imamo po štiri, se to zgodi prej ali slej. Preklemano veliko energije potem porabiš, da utemeljiš svoje razloge za svojo odločitev, čeprav je strokovno 100% utemeljena, si pa staršem enostavno dolžan pojasniti, zakaj si se tako odločil. Mnogo lažje je zagovarjati odločitev, če imaš za seboj aktiv - več strokovnjakov, hkrati pa do večjih razlik med ocenjevanjem med različnim učitelji istega razreda ne prihaja.
Zna pa biti problem, če se v aktivu ne ujamete oz. niste pripravljeni sklepati kompromisov Crying or Very sad

Prav lep pozdrav
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Liposlav
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 18. avg 08, pon, 7:32
Sporočila: 6
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: četrtek, 03.12.2009, 9:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekaj me bega.
- ali vodstvo zahteva enotne naloge v posameznih razredih
- ali enotne naloge v vseh (prvih, drugih, tretjih...) razredih.

Prvo ni logično, drugo je neumno.
_________________
Šolska ura je vržena stran, če se med njo nismo vsaj enkrat nasmejali.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sobota, 05.12.2009, 10:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri nas vodstvo šole od nas nič ne zahteva, nam učiteljicam v aktivu je lažje, če sestavimo in pišemo enak test in ga ocenimo po enakih kriterijih. Imamo primerjavo med razredi, vse jih moramo naučiti snov, sicer po različnih poteh, metodah, oblikah. Cilj na koncu je znanje. Vesela sem, da se dela v timu, kjer sproti, tedensko rešujemo "probleme", skupaj sestavljamo teste.

Ko sem začela delati, je vsaka delala za sebe, testi so bili na koncu teme prav tako enaki, jaz jih kot začetnica nisem poznala in sem se lovila, kaj naučiti otroke, včasih sem test videla šele takrat, ko so ga učenci pisali (kako uro prej), ker pač takrat ni bilo povezave med učiteljicami (to je skoraj 20 let nazaj).

Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 10.12.2009, 6:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Enotni preizkusi znanja omogočajo še eno prednost:
so tudi oblikovno veliko primernejši in vsebinsko domišljeni.

Tu mislim na velikost pisave, na obliko in prostorsko razporeditev nalog, na bolj domišljen kriterij, na težavnost in zahtevnost nalog ....

Pomagam enemu otroku z učnimi težavami in ne morem verjeti, kako pišejo teste. Ker učiteljica ne obvlada računalnika ali pa je v časovni stiski, naloge na test kar premontira iz vseh vetrov, razmaki med nalogami so različni, v preizkus natrpa vso učno snov, ki jo je predelala v nekem obdobju....

Mislim, da je tema o preizkusih znanja nujna podrobnejše obdelave.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 10.12.2009, 6:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

PS:
Nisem za enotne preikuse v vseh šolah, paralelke pa bi že lahko imele enake.
To pomeni, da se učitelji med seboj konzultirajo, usklajujejo, tudi si delo olajšajo, kriteriji na eni šoli pa so enotni. Saj na predmetni stopnji učitelj npr. za mat naredi tudi en preizkus za vse paralelke.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 10.12.2009, 6:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LIPOSLAV, zakaj bi bilo neumno?

Individualno moraš tako narediti prilagojen test za učenca s posebnimi potrebami.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics