 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SuzanaL Novopridruženi
Pridružen/-a: 10. jun 09, sre, 21:20 Sporočila: 1 Kraj: CE
|
Objavljeno: četrtek, 11.06.2009, 22:49 Naslov sporočila: Prilagojeni testi v OŠ |
|
|
Pozdravljeni. Na vas se obračam z vprašanjem, ki se tiče prilagojenih testov pri tujem jeziku, konkretneje angleščini. Zanima me namreč, kako postaviti točkovnik pri pisnem ocenjevanju. Vem, da je najvišja možna ocena, ki jo učenec lahko dobi, 3, in popolnoma mi je jasno, da učitelji sami priredijo kriterije. Vendar pa me konkretno zanima za prilagojene teste-je možno, da se kriteriji za pozitivno oceno premaknejo visoko nad 50% za pozitivno oceno (če je vseh možnih točk 85, za pozitivno pa mora učenec doseči 51 točk), in če je, kako utemeljujejo učitelji tako visok točkovnik. Bila bi izredno hvaležna za vaše odgovore ali pa mogoče kakšne izkušnje pri sestavljanu teh točkovnikov.
Lep pozdrav, _________________ LP, Suzana |
|
Nazaj na vrh |
|
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: petek, 12.06.2009, 6:31 Naslov sporočila: |
|
|
odgovor se skriva v sestavi testa glede na standarde znanj.
Ocenjevalna lestvica 45% - 50% velja za teste, ki vsebujejo naloge za preverjanje vseh standardov znanj - vseh taksonomskih stopenj (od minimalnih preko temeljnih do znanj najvišjih ravni).
Minimalni standardi znanja so tisti, ki jih učenec mora osvojiti, da lahko napreduje (pravilnik!)in če test prilagodimo tako, da vsebuje samo naloge, ki zahtevajo tako znanje, potem bi morala veljati lestvica 95% - 100% za zadostno oceno. V primeru, da test vsebuje 2/3 nalog za ocenjevanje doseganja minimalnih standardov in 1/3 nalog temeljnih vsebin, učenec ob 75% reševanju doseže oceno zadostno, ob 100% reševanju pa oceno dobro (3).
Prav lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: torek, 23.06.2009, 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
Saj je res, da je že vse mimo pa vendar bi povedala, kako sem jaz rešila to zagato.
"Test" sem sestavila tako kot vedno in dodala vse kriterije.
Za prilagojen "test" sem iz tega izvornega testa naredila novega: večja pisava, večji presledki in samo tiste naloge, ki jih naj učenec uspešno reši. Tudi naslovni list je vseboval vse cilje, posebej so bilim označeni tisti, ki so pomenili prilagoditev oz. minimalne standarde znanja.
To sem naredila zato, da starš vidi, kaj bi naj učenec v določenem razredu znal in kaj so minimalne norme znanja.
Na razpredelnici točk je tudi razvidno, koliko točk bi naj dosegel in koliko jih je.
Tako ocena ni sporna, vsakemu je takoj jasno, da če je vse rešil, ne more dobiti višje ocene kot dobro.
Učenec je dobil enake naloge kot ostali , vendar samo tiste, ki bi jih naj znal rešiti.
Kljub temu imam še vedno pomisleke glede testov. Vendar jih jaz ne bom več izpopolnjevala.
l p Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|