Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Strokovna literatura za učitelje
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Tanja83
Novopridruženi


Pridružen/-a: 9. feb 09, pon, 16:20
Sporočila: 1

SporočiloObjavljeno: torek, 24.03.2009, 10:19    Naslov sporočila: Strokovna literatura za učitelje Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Sem novinka tako na tem forumu kot tudi v učiteljskem poklicu, sem namreč tik pred diplomo iz razrednega pouka.

Zavedam se, da sem si izbrala zelo zahteven poklic ter da smo bili na fakulteti deležni premalo znanja, tako teoretičnega kot praktičnega, ki ga skoraj ni bilo. Zato se obračam na vas. Želela bi, da napišete, katere knjige, ki imajo kakršnokoli zvezo s poučevanjem, ste prebrali, priporočite dobre knjige, mogoče samo avtorje...

Zanima me tudi, kaj si mislite o moji izjavi, ki je prejšnji teden požela val ogorčenja... Pogovor je nanesel na neko vprašanje, na katerega nisem vedela odgovora in seveda so na moj račun letele pripombe v smislu ˝učiteljica, pa tega ne ve˝... Dejala sem namreč, da se mi zdi, da v mojem poklicu znanje predstavlja samo 10%, vse ostalo pa kako boš to posredoval učencem in izpeljal uro v razredu. Seveda s tem niti približno nisem mislila, da znanje ni pomembno! Pa še kako je, po mojem mnenju tudi ni nič narobe, če otrokom povemo več, kot jim je potrebno znati, ker je v vsakem razredu kakšen učenec, ki stvari dojema hitreje, kot ostali. Tudi ni kaj narobe, če odgovora na kakšno vprašanje ne vemo, ga pač poiščemo! Kako pa bomo to znanje na čimbolj zanimiv in učinkovit način posredovali učencem, pa je druga pesem! Poudariti moram, da sama ciljam predvsem na prvo triado (tudi prakso sem opravljala v prvem razredu), ker mi mlajši učenci predstavljajo večji izziv in se jim znam še posebej prikupiti Zelo srečen

Ravno o tej temi sem razpravljala s profesorico na fakulteti, saj sem v tretjem razredu na nastopu, pri katerem smo obravnavali stanja snovi dejala, da tem stanjem rečemo tudi agregatna stanja in poudarila, da tega izraza ne rabijo znati, se bodo pa znim zagotovo še srečali. Razredna učiteljica to zelo kritizirala, češ da ni v učnem načrtu. Sama pa verjamem, da če si je ta izraz zapomnil en učenec, je bilo dobro, da sem ga uporabila. Profesorica se je strinjala z mojim načinom razmišljanja, tudi s samim nastopom (učiteljica je imela pripombe tudi čez izvedene poizkuse, saj nisem hotela izvesti tistih iz priročnika, ampak sem izbrala svoje).
Zanimivo bi bilo slišati vaše komentarje o tem.

Lepo vas pozdravljam, Tanja
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mojcula
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 30. jul 07, pon, 17:41
Sporočila: 76
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: torek, 24.03.2009, 16:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo pozdravljena, Tanja83. Zanimivo in vzpodbudno je bilo prebrati tvoje razmišljanje in zelo mi je všeč, da si bila pri poskusih toliko samozavestna, da si izbrala take, ki so bili, po tvoji presoji, bolj zanimivi. Prepričana sem, da je prav, da učencem širimo znanje tudi z informacijami, ki niso natančno določene v ciljih. Sama jim pogosto povem kaj takega, kar se mi zdi zanimivo (konkretno: tudi agregatna stanja vedno omenim), seveda pa jim povem, tako kot ti, da je to zgolj zanimiva informacija, ki bo širila njihovo splošno razgledanost.
Kar pa se tiče procentov bi si sama upala (glede na mojo kilometrino v razredu) trditi, da je razmerje nekoliko drugačno npr.: 50:50. Zakaj? Danes ima prenekateri učenec veliko različnega znanja. Res je, da učitelj ne more vedeti vsega, zagotovo pa se z neznanjem prevečkrat le ne sme spraviti v zadrego. Embarassed Morda to leti nekoliko tudi na delo z računalnikom, kjer so učenci pravi mali mojstri, mnogi učitelji pa imajo pred njegovo uporabo kar nekakšen strah.
Skratka: prepričana sem, da boš postala odlična učiteljica. Če boš prepričana, da delaš prav in dobro, stoj za tem. Če pa ti bo kdaj spodletelo (le komu od nas ni?), zberi pogum in priznaj. Na napakah se vendar vsi in celo življenje učimo. Srečno! Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics