Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
IMAM OBČUTEK DA UČITELJICA .... Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sreda, 13.12.2006, 1:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Stanko, ne vem, če si učitelj.
Ja, zdaj vidim, kje je problem: Preveč novih predmetov, preveč ućbenikov, delovnih zvezkov in preveč faktografije.
Če si učitelj, potem veš, da obstojajo taksonomske stopnje (različni nivoji znanja: reprodukcija, analiza, sinteza, uporaba ...)
Tudi so nas na študijskih srečanjih nenehno bombardirali (tudi v vseh priročnikih je), kako ocenjuješ.
Najprej je vsako uro sproti ponavljanje, utrjevanje novega znanja, preverjanje nove snovi. Pred ocenjevanjem pa je še: ponavljanje s pomočjo vprašanj in učbenika in DZ pri pouku, da lahko nudim individualno pomoč oz. se pogovorimo, če ni kaj jasno - in preverjanje znanja - napovedano katero učno uro. Pisno ocenjevanje je podobno preverjanju, enak tip nalog. (Kolegica mi je rekla, da je to brez veze, ker potem je logično, da vse znajo - hehehe) Letos mi je en učenec rekel: kako dobro, da smo pisali preverjanje, sem se lahko še naučil to, česar prej nisem znal.
Smisel šole jaz vidim, da se v šoli naučijo večino snovi in da se sploh naučijo.
Seveda je problem se naučit oz. prebrat učbenike, če imaš pri branju težave. če pa si pri pouku sodeloval, snov vsaj približno razumeš in tudi vse temelji na izkušnjah učencev. Ker pri pouku uporabljamo njihove izkušnje, si otrok zapomni vsaj to, kar je sam povedal. Za eno solidno oceno lahko vsak otrok odgovarja v 4. razredu. Za petko pa se bo že bolj potrudil in še kaj prebral.
Iz izkušenj lahko povem, da se otroci med sabo odlično poznajo, da točno vedo, kdo je v čem dober. Da bi pa kdo bil v nulo, takih pa je zelo malo.
Strinjam se s tabo, da je pomembno uporabno znanje, povezovanje znanj - interdisciplinarnost, seveda na njihovih izkušnjah.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
daja
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 16. jan 07, tor, 23:05
Sporočila: 15

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 1:03    Naslov sporočila: še ena o PREKLOPU iz 1. triade v 2. Odgovori s citatom

Včasih se sprašujem, če smo učitelji iz 1. triade in učitelji iz 2. triade obiskovali isti faks! V prvih treh letih se trudiš približati snov, (ki je roko na srce, mnogokrat daleč od življenske) otrokom do te mere, da bi usvojili vsaj minimalne cilje. Dejansko iščeš pri otroku znanje in mu ponudiš 100 in 1 način, da pride do razumevanja. Upoštevaš individualne značilnosti posameznikov, skrbiš za stimulativno okolje, ponujaš otrokom različne aktivnosti preko katerih mu uspe na njegov način doseči AHA efekt, poješ, plešeš, igraš, božaš, tolažiš... In otroci RADI in Z VESELJEM in KOMAJ ČAKAJO da pridejo k pouku. Tudi s starši ni problemov, KER JE OTROK SREČEN!!! Potem pa 4. razred in cel hallooo, ker učenci ne zdržijo 5 urnega sedenja in bolščanja v učitelja in si upajo celo poseči v besedo, če se jim utrne kakšna pametna zamisel...in to brez dviga roke!!! Da so presenečeni, ker dobijo pri preverjanju znanja pred sabo test na 4 straneh s katerim se brez strahu spopadejo samo najsamozavestnejši. Da ne govorimo o tem, da so nespoštljivi in si upajo učitelja celo tikati, nimajo avtomatizirane poštevanke, pisane abecede, ne znajo odgovarjati pred tablo in nimajo lepih zvezkov !!! In REŠITEV? - Poostriti v 1.triadi, kjer se itak samo igrajo. ( malo sem cinična ampak to samo zaradi jeze, ki jo čutim ob vseh poizkusih razvrednotenja mojega dela učiteljice v 1. triadi)
_________________
Lep dan vam želim!
Daja
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
irida
Novopridruženi


Pridružen/-a: 29. jan 07, pon, 14:22
Sporočila: 2

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 29.01.2007, 15:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Sem nova na tem forumu. Zanima me nekaj vprašanj in ker mi še ni uspelo pregledati vsa vprašanja in odgovore vam bom postavila eno vprašanje. Precej vas je iz te stroke, imate izkušnje in še vedno zaupam in spoštujem večina učiteljev.
Moj sin hodi 5. razred (9). V prvih štirih letih nismo imeli problemov ne z učenjem, ne z ocenami in ne z učiteljicami. Nova razredničarka pa je bila tudi moja učiteljica (super je bila) in kdaj pa kdaj greva tudi na kavo (tam nimava pogovorov o šoli).
Moj sin ima kar naenkrat slabše ocene (tudi ostali v razredu niso ravno tako kot lansko leto). sem ena izmed tistih mamic, ki nikoli ne bi dala roko v ogenj, da je moj sin naj naj itd...saj je vendar otrok...na tem portalu pa sem zaseldila, da se zadnje snovi naj ne bi spraševalo...npr.: Bil je vprašan naravo, na 5 vprašanje je odgovoril definitivno za petico (tako so potrdili tudi sošolci), pa mu jedala vprašanja iz zadnej snovi...roko na srce res si ni nič pogledal, kolikor je odnesel od ure ji je povedal, a zanjo to ni bilo dovolj in mu je stisnila 3...dobil je nekakšen odpor...rekel mi je, da tako se nima smisla učit, če pa išče tisto kar on ne zna...in danes je bila košara polna...ko jim je pri uri rekla naj predelajo enega izmed poglavja (sami) in naj naredijo miselni vzorec...ker ni znal ni napisal skoraj nič...pa mu je pogledala v zvezek in mu stisnila enko...
Že dva meseca se pripravljam, da bom šla na govorilne ure z namenom, da ji povem, kako se moj otroko počuti...a seboj bom vzela tudi sina...pa da vidim kdo bo lagal...vem, pa da si sin ne bo upal kaj preveč govorit...povejte mi, kako naj to izpeljem Question ...nočem, da se bo mojemu sinu šla še bolj uprla...niti si ne želim, da bi me narobe razumela....
..čaprav mi je marsikatera njena sodelavka rekla, da imajo pri njej predsnot otroci ki se PRAV PIŠEJO.....prosim za nasvet...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 29.01.2007, 17:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kdaj pa kdaj gresta tudi skupaj na kavo.....daj ji malo pojamraj, kako je sin obupan in jo prosi za nasvet.
Poslušaj jo in se ne brani, samo poslušaj in vprašaj, če ti kaj ne bo jasno.
Poudari, da ima sin dobre pogoje za delo, da se zanima za marsikaj, da se mogoče ne znajde dobro v petem. Tudi moraš vedeti, da je v petem več učiteljev, ki učijo tudi v ostalih razdedih, včasih malo "pozabijo", da so to še manjši otroci. Tudi so manj časa prisotni v oddelku, prej (v 4.) je le bila razredničarka večino dneva z njimi.
Starejše učiteljice (predvidevam tako, ker si rekla, da je tudi tebe učila), smo navajene, da so učenci prinesli v osemletki bolj poglobljeno znanje, pravzaprav so "drugače" znali.
Otroci včasih tudi malo obupajo, ko je toliko snovi, če pa se učitelji menjujejo, je lahko malo "pogoljufati" - se izgovoriti.
Pomembno je tudi, kako otrok razume miselni koncept učitelja, nekaterim je vse takoj jasno, enim pa (nikoli) nič. Poslušajo le površno navodila in potem se zgovarjajo na vse mogoče.
Povedala ti bom tudi, kako jaz gledam na številčno oceno:
tretjina je znanje
tretjina je to, kako zna otrok svoje znanje predstaviti
tretjina je to, kako učitelj razume in sprejme, kar otrok pove
Zato se meni ne zdi smiselno, da se "obesiš" na oceno. Pomebno je, da veš, da redno dela, da se trudi. Nihče ni vedno 100 %, saj nismo roboti.
Saj se ne učimo za ocene, včasih zna kdo manj pa si zna s tem znanjem tudi kaj pomagati, drugi pa obvlada vse v nulo pa ne ve, kam s tem znanjem.
Ej, pogovor je tu na mestu.
Še enkrat pa bi ti svetovala: ne brani se in ne brani svojega sina, samo poslušaj in sprašuj. Opredeljevala se boš, ko boš doma v miru premislila.
Tako jaz ravnam, ti pa se sama odloči.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
irida
Novopridruženi


Pridružen/-a: 29. jan 07, pon, 14:22
Sporočila: 2

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 29.01.2007, 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Problem je ravno v tem, da ko sem bila na govorilnih sem vedno poslušala, vprašala...itd...in vedno je začela, da saj je priden, le preveč klepetav....(kot mačka okoli vrele kaše)...jaz vem, da je...pa sem razmišlajala zakaj ravno pri njej...nobena druga učiteljica ne jamra, da klepeta...saj tole danes bom prespala...pa bom jutri bolje razmišljala...najlepša hvala

...pa še nekaj me zanima...kako je z domačimi nalogami...sem predstavnik staršev in me sprašujejo, če je res, da so domače naloge neobvezne?...in če je res da ne sme učitelj na podlagi minusov (domačih nalog), dati otroku negativno oceno?...mal nerodno bi mi bilo tole vprašat na sestanku...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 29.01.2007, 20:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri meni sta dve vrsti nalog - obvezne in neobvezne.
Obvezno je prebrati berilo, ki ga obravnavamo, obvezno je rešiti naloge, ki si jih označimo v delovnem zvezku, obvezno je odgovoriti na vprašanja (ena ustno, druga pisno, kakor kdaj), ki jim jih dam napisana na delovni list ali pa so napisana v učbeniku, zvezku, ... obvezno je izdelati letalo iz papirja (da le leti), prinesti v šolo en krompir, en bukov list (vsi so doma ob gozdu) ipd.
Neobvezno pa je prinesti eno frnikolo (ni rečeno, da jo ima), neobvezno je izdelati geoploščo (niso vsi očetje mizarji), neobvezno je prinesti knjigo z recepti za peko kruha (preveč ozko specializirano) ipd.
Kljub vsemu pa naj velja - NALOGA JE OBVEZNA! Učenci (in starši) tako razvijajo delovne navade, odgovornost, naučijo se razporejati čas, utrjujejo v šoli pridobljena spoznanja ... Niso še dovolj zreli, da bi razumeli, da se z "delanjem" naloge učijo, zato jo pač morajo narediti, ker jo morajo.
Zat tudi zapisujem, kdaj kdo nima naloge (tiste obvezne), kdo pa je naredil tudi neobvezno nalogo. A o tem potem le spregovorim s starši na govorillnih urah - o otrokovem odnosu do predmeta, o pomoči staršev pri domačem delu in njihovi kontroli. Ocenim pa ne.
Na oceno pa itak vpliva samo po sebi - če otrok doma ne utrjuje poštevanke, ker naloga pač ni obvezna, potem najbrž tudi slabše piše preizkus znanja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Hberglez
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 11. nov 08, tor, 20:03
Sporočila: 14
Kraj: MARIBOR

SporočiloObjavljeno: torek, 02.12.2008, 21:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem učiteljica z izkušnjami in trenutno poučujem v drugem razredu (nekako sem "določena" za prvo triado). Strinjam se z mnenjem, da je spremljanje otrok tri leta veliko preveč. Roko na srce, vsak ima svoj individualni pristop k poučevanju in reševanju problemov, pa čeprav išče vedno znova nove pristope in načine. V treh letih se učenci preveč navidijo na učiteljeve pristope, točno vedo kdaj lahko kaj (nas znajo dobro "prečitati"). Ni nenavadno, da se učencem po treh letih šolanja z isto učiteljico "podre" svet, ko dobijo novo osebo, z novim individualnim pristopom.
Vedno več je učiteljic v prvi triadi, ki razmišljajo podobno.
Glede težav ob prehodih - vedno so bile in vedno bodo. V devetletki je pač prehod iz prve triade v drugo (pred uvedbo devetletke je bil tako zloglasen prehod v šolo). Sama sem imela težave na prehodu v srednjo šolo, sin je imel težave v petem razredu.
Jokanje in tarnaje ne pomaga, kljub temu, da smo občutljivi za svoje otroke. Z otrokom je potrebno je opredeliti najprej problem - KJE SEM IMEL PROBLEM. Že priznavanje in iskanje problema je zahtevna naloga. Pri tem se je najlažje sklicevati na drugega (žal je to največkrat učitelj ali drugi učenec). Ko se problem razjasni (naj bo to poštevanka ali pa socializacijska težava, katerih je v šoli vedno več) je otroku potrebno pomagati - vendar ne tako, da se bo teklo k učitelju, po možnosti pet minut pred pričetkom pouka.
Z otrokom je potrebno načrtovati STRATEGIJO kaj naj naredi, da bo naslednjič bolj uspešen. Prav je, da otroku jasno povemo:"TOKRAT SI BIL NEUSPEŠEN. OD TEBE SEM PRIČAKOVAL VEČ (pri oceni gre vedno za pričakovanja staršev, nato posledično tudi pri otroku, ki pa še ne znajo realno oceniti znanja (vpliv priljubljenosti v socialnem okolju)). Nato sledi razgovor KAJ BOŠ NAREDIL, DA BOŠ TA PROBLEM NASLEDNIČ BOLJŠE REŠIL. Ob tem mu starši moramo zagotoviti pomoč, če otrok ne zmore sam. Nato seveda sledi DOSLEDNO IZVAJANJE DOLOČENIH UKREPOV ter preverjanje USPEŠNOSTI. Če je otrok bil še vedno neuspešen, z nim poiščemo nove strategije. In pri tem mu seveda pomagamo. Največja težava staršev je, da problem poskušajo reševati sami, brez otroka. PROBLEM IMA OTROK, NE STARŠ (starši smo ob problemu največkrat čustveno prizadeti - kdo pa si ne želi najbolj pridnega, najbolj delavnega in najbolj pametnega otroka?). Starši velikokrat pričakujemo velike spremembe kar čez noč, kar je naša največja napaka. Zadovoljiti se moramo z malimi uspehi in ob tem ne smemo pozabiti na POHVALO otroku. Počasi se pride do cilja.
Za konec bi še omenila kratek prispevek, ki je bil pred leti na televiziji. Govoril je o zlatih maturantih in njihovih poklicnih uspehih. Zaključil se je z razmišljanjem kaj imajo ti uspešnji ljudje skupnega - NE OBUPAJO NAD PROBLEMI IN TEŽAVAMI, TEMVEČ VEDNO ZNOVA IN ZNOVA IŠČEJO REŠITVE. IN PREJ KO SLEJ SE REŠITEV NAJDE.
_________________
NE GLEJ, KDO GOVORI, TEMVEČ POSLUŠAJ, KAJ GOVORI.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics