Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Vprašanja strokovnjakom

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
UČNE TEŽAVE
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Gost






SporočiloObjavljeno: četrtek, 18.05.2006, 13:50    Naslov sporočila: UČNE TEŽAVE Odgovori s citatom

Iščem pomoč in sicer moje oz.naše težave so sledeče. Imam otroka, ki je po mojem mnenju in mnenju učiteljica zelo inteligenten, razgledan, ima dober spomin, je dober v matematik....njegov problem, pa je, da nima občutka za čas. Hodi v 3.r/9 letke.Pri prepisu iz table je na začetku, ko so že drugi končali, nalogo piše lahko tudi cel popoldan, bere ne rad in bere zelo počasi, kar je velika ovira pri reševanju nalog v šoli, domačih nalog, branju navodil za izdelavo kakšne naloge.... Zelo rad že od malega posluša zgodbe, ima veliko domišjije, vendar se pri "branju" zgodbe, velikokrat zadovolji z gledanjem slik, ker se mu pač ne da brati. Branje podnapisov na televiziji pa je nemogoče, ker prehitro uidejo... Že od malega je imel manjše motorične omejitve, npr. ni se plazil kot dojenček, ob vstopu v vrtec je vzgojiteljica opazila, da je mogoče malce neroden(pri skakanju, plezanju...), ni pa bil nikoli problem v motoriki rok, pri rezanju, izdelovanju je zelo ustvarjalen in pri svojih izdelki vedno nekoliko drugačen, izviren, uporablja svoje barve itd...Pri timskem delu se opaža njegova individualnost. V skupini rad vodi in vidi da je po njegovem. Ne mara krivice, če nekdo kaj obljubi tega on ne pozabi. Ne bom pa rekla, da se on vedno drži dogovora. Včasih na kakšnih stvareh trmasto vstraja, pa če tudi bi bilo bolj enostavno, če ne bi. Pri delanju naloge je zelo počasen, pa ne, da bi ne bil sposoben narediti kaj na hitro, vendar je sposoben eno stran v zvezku pisati cel popoldan. Zdi se mi, da ga vedno priganjam, daj, daj, daj...tako, da si grem včasih že sama sebi na živce. Nekajkrat rečeš lepo, potem pa ti včasih popustijo živci in na koncu sva pri pisanju naloge ali branja znervirana oba, moj otrok in jaz....Ugotovila, sem, da potrebujeva pomoč in on kot otrok, in jaz kot starš, kako naj mu pomagam, ker vidim, da ne gre ne z lepa in ne z grda....če pač nočem, da postaneva še bolj nervozna kot sva že, oziroma kot smo že vsi. Zdi se mi, da smo preveč obremenjeni s to šolo. Kot, da hodimo vsi trije v šolo, tudi mož in jaz. V šoli smo se že dobili in učiteljica in psihologinja in midva z možem. Psihologinja je dal otroku že reševati teste, se je z njim pogovorila in njena ugotovitev je bila, da je zelo inteligenten, vendar ima določene težave pri npr. stvari oz ugotovitvi, ki jo mora nato zapisati na papir in podobno... Bere zelo počasi in tudi nerad, čeprav ga zanima ogromno stvari in bi jih z veseljem poslušal, če bi mu jih kdo bral. Stvari si tudi dobro zapomni. Pri zadnjem preizkusu pri slovenščini (test, ki je bil včasih obvezen v 3r./9letke) je rešil samo pol naloge, za več pa mu je zmanjkalo časa. Kar je rešil, je bilo vse prav in tudi ostalo bi rešil, če bi imel na voljo neomejeno časa....Groza naju je bila z možem, ko sva videla test. Rada bi mu pomagala, vendar ne znava. Pomagajte nam in nam svetujte.

Hvala in lp
Nazaj na vrh
danica36
Novopridruženi


Pridružen/-a: 4. nov 08, tor, 7:15
Sporočila: 1
Kraj: ljubljana

SporočiloObjavljeno: sreda, 05.11.2008, 20:49    Naslov sporočila: Re: UČNE TEŽAVE Odgovori s citatom

Anonymous je napisal/a:
Iščem pomoč in sicer moje oz.naše težave so sledeče. Imam otroka, ki je po mojem mnenju in mnenju učiteljica zelo inteligenten, razgledan, ima dober spomin, je dober v matematik....njegov problem, pa je, da nima občutka za čas. Hodi v 3.r/9 letke.Pri prepisu iz table je na začetku, ko so že drugi končali, nalogo piše lahko tudi cel popoldan, bere ne rad in bere zelo počasi, kar je velika ovira pri reševanju nalog v šoli, domačih nalog, branju navodil za izdelavo kakšne naloge.... Zelo rad že od malega posluša zgodbe, ima veliko domišjije, vendar se pri "branju" zgodbe, velikokrat zadovolji z gledanjem slik, ker se mu pač ne da brati. Branje podnapisov na televiziji pa je nemogoče, ker prehitro uidejo... Že od malega je imel manjše motorične omejitve, npr. ni se plazil kot dojenček, ob vstopu v vrtec je vzgojiteljica opazila, da je mogoče malce neroden(pri skakanju, plezanju...), ni pa bil nikoli problem v motoriki rok, pri rezanju, izdelovanju je zelo ustvarjalen in pri svojih izdelki vedno nekoliko drugačen, izviren, uporablja svoje barve itd...Pri timskem delu se opaža njegova individualnost. V skupini rad vodi in vidi da je po njegovem. Ne mara krivice, če nekdo kaj obljubi tega on ne pozabi. Ne bom pa rekla, da se on vedno drži dogovora. Včasih na kakšnih stvareh trmasto vstraja, pa če tudi bi bilo bolj enostavno, če ne bi. Pri delanju naloge je zelo počasen, pa ne, da bi ne bil sposoben narediti kaj na hitro, vendar je sposoben eno stran v zvezku pisati cel popoldan. Zdi se mi, da ga vedno priganjam, daj, daj, daj...tako, da si grem včasih že sama sebi na živce. Nekajkrat rečeš lepo, potem pa ti včasih popustijo živci in na koncu sva pri pisanju naloge ali branja znervirana oba, moj otrok in jaz....Ugotovila, sem, da potrebujeva pomoč in on kot otrok, in jaz kot starš, kako naj mu pomagam, ker vidim, da ne gre ne z lepa in ne z grda....če pač nočem, da postaneva še bolj nervozna kot sva že, oziroma kot smo že vsi. Zdi se mi, da smo preveč obremenjeni s to šolo. Kot, da hodimo vsi trije v šolo, tudi mož in jaz. V šoli smo se že dobili in učiteljica in psihologinja in midva z možem. Psihologinja je dal otroku že reševati teste, se je z njim pogovorila in njena ugotovitev je bila, da je zelo inteligenten, vendar ima določene težave pri npr. stvari oz ugotovitvi, ki jo mora nato zapisati na papir in podobno... Bere zelo počasi in tudi nerad, čeprav ga zanima ogromno stvari in bi jih z veseljem poslušal, če bi mu jih kdo bral. Stvari si tudi dobro zapomni. Pri zadnjem preizkusu pri slovenščini (test, ki je bil včasih obvezen v 3r./9letke) je rešil samo pol naloge, za več pa mu je zmanjkalo časa. Kar je rešil, je bilo vse prav in tudi ostalo bi rešil, če bi imel na voljo neomejeno časa....Groza naju je bila z možem, ko sva videla test. Rada bi mu pomagala, vendar ne znava. Pomagajte nam in nam svetujte.

Hvala in lp




Gospa, lepo Vas prosim,oglasite se mi !
Hvala! Danica
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 06.11.2008, 5:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mogoče bom pregroba, ni to moj namen.
Vidva z možem nehajta hoditi ponovno v tretji razred (in nato v 4., 5. ....)

Dolžnost staršev je, da omogočijo otroku, da se lahko uči: prostor, mir, primeren čas, potrebščine. Najboljša pomoč je, da se čim več pogovarjate, vendar ne, da vi govorite. Postavljajte takšna vprašanja, da bo lahko kaj povedal. Poslušajte ga, bodite res radovedni, kako mu je, kaj je videl, doživel.... Ne kritizirajte, ne vrednotite, ne razlagajte svojega mnenja, samo poslušajte ga.
Besede podpore in pritrjevanja pomagajo k samozavesti in spoznanju, da je ljubljen in varen.
Mogoče je, da ima otrok drugačen miselni koncept, drugače gleda na stvari, ima drug pristop k problemom. Tega ne morete vedeti, če ga ne poslušate.

Nekatere stvari je v življenju potrebni narediti, da lahko živimo: hranjenje, umivanje, spanje...učenje. Vsaka dejavnost je zabavna in zanimiva, če si v njej uspešen. Marsikaj se da naučiti tudi na drugačen način. Včasih je treba delo razdeliti na več manjših delov z odmori.

Imejte radi svojega otroka takega kot je. Ne delajte frustracij iz šole in učenja, vse bo še nadoknadil. Ko se vsi znervirate, se raje nasmejte in pojdite na kratek sprehod, potem bo šlo vse lažje.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejF
Novopridruženi


Pridružen/-a: 9. nov 08, ned, 16:05
Sporočila: 1
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 10.11.2008, 17:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Imam dokaj podoben primer le da se to vse dogaja v 6. razredu in je že nekoliko bolje. Sedaj sem ubral drugo pot in pomagam otroku kadar me on potrebuje. Seveda ga vsak dan vprašam, če je danes izvedel kaj zanimivega in nato preko njegovega razmišljanja najdem pot do teme, ki je v učnem načrtu. Vprašanja kot so: Kaj ste pa danes jemali? Kako je bilo v šoli? Kaj je novega? In podobna so tako zbledela, da se nobenemu ne da na to več odgovarjat in posušat. Pri pomoči skušam biti inovativen z veliko mero podatkov iz katerih mora nato sam razbrat kaj potrebuje in kaj ne. Zaenkrat je tudi meni v veselje, da se lahko kaj zraven spomnim in osvežim svoje znanje. Kot zanimivost pa je to, da imam v službi sodelavce z enako starimi otroci in se najde kakšna tema za debato.


LP Andrej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 10.11.2008, 19:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaaaa, Andrej!
Tudi življenje je bolj zanimivo, čutimo se povezani, res se pogovarjamo (tudi s svojimi otroki).
Ej, naj napišem še: postanemo bolj človeški, priznamo tudi kakšne (svoje) napake.
Sicer pa so napake dobrodošle, ker:
1. nihče ni popoln
2. napake nam povejo, kaj naj še popravimo
3. ugotovimo, da se ob njih tudi včasih pošteno nasmejimo

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Vprašanja strokovnjakom Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics