Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
1+1=3 v slovenski OS Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: nedelja, 16.04.2006, 21:36    Naslov sporočila: 1+1=3 v slovenski OS Odgovori s citatom

Se vam zdi to logicno ali barva priimka

Npr pri likovnem pouku ucenka X pomaga ucencu Y pri risanju in mu narise dano nalogo, ko uciteljica izgine v konferencno sobo na kavico ko bi morala predavati. Naloga je bila 'risanje stola'. Tako da ucenka X narise enako sliko tudi ucencu Y. Ucenec Y na koncu pouka (ko seveda uciteljica pride nazaj disec po cigaretih) oceni sliko ki jo je podal ucenec Y z 'ZU', a oceni sliko ucenke X z 'U'. Kje je logika?

Ucenka X ni samo znana kot najboljsa v razredu pri risanju temvec je dobila vecino ZU ocen pri likovnem. Pride narodno tekmvanje v likovni umetnosti in seveda po logiki naj bi ucitelj izbral najboljsega ucenca v razredu za tekmovanje. Ne v tej OS!!! Ucitelj izbere ucenko Q z zacudenjem vseh v razredu da bo sodelovala pri tekmovanju. Za nalogo ji da prerise na steklo sliko kolesarjev iz koledarja. Ucenka Q zmaga. Kje je logika?

Ucenka X uci ucenko Q kemijo. Ucenka Q je odlicna pri vseh predmetih ampak ji nekako ne gre kemija. Zato se ji sosolka X usmili in ji pomaga, kajti ucenka Q se je ucila formule na pamet - ni jih pa razumela. Vsaj ne takrat. Pri ustem pri kemiji ucenka Q nizjo oceno od ucenke X, ker ni razumela snovi. Pride narodno tekmovanje iz kemije. Ucenka Q gre na tekmovanje. Kje je logika?

Pri pouku biologije ima uciteljica ustni ispit pri katerem ustno sprasuje 2 ucenki. Ucenko S in ucenko A. Ucenka S se ni pripravila in vsakokrat ko ni znala odgovoriti je morala na isto vprasanje odgovoriti ucenka A. Ucenka S ni znala 3 vprasanja od 5, a ucenka A je odgovorila na vsa dana vprasanja. Ucenka S dobi 5 za biologijo a ucenka A dobi 3. Kje je logika?

Ucenka Z ima ustni izpit pri predmetu biologije, ker je prestrasena bolj od uciteljice kot od predmeta namesto da bi jo pri odgovoru vikala se otrok zmoti in jo tika. Uciteljica biologije popeni in zacne z rasisticnimi pripombami maltretirat ubogo ucenko. "vi taspodni nimate kulture, sploh ne veste da morate vikat ljudi, vi pa kot da ste z nami pasli krave,...ipd.." Cel razred je bil sokiran. Kje je logika?

Ucenka X je nekega dne dezurna in za zajtrk so imeli neksno corbo. Po koncanem odmoru nese gromozanski lonec nazaj po stopicah navzdol v kuhinjo. En otrok jo spotakne. Vse se je razlilo po tleh, mimo pride uciteljica matematike (to poudarjam ker bi logika morala biti njej pod malim prstom- razen ce ni naredila pedagoskega izpita horizontalno) in vprasa ucenko X kaj se je zgodilo. Ucenka X pove kdo jo je spotaknil tudi ta otrok se smeje in naglas pove da je to on naredil. Uciteljica namesto da kaznuje njega, kaznuje njo. Kje je logika?

Otrok v vrtcu mora narediti nekaksen osnoven IQ test (saj veste...podane so slikce razlicnih obrazov in mora otrok dolociti ali je to srecen ali nesrecn,zalosten obraz, ipd..) ce je pripravljen za OS ali za solo za posebne otroke. Test analizira psiholog sole. Otrok W zna pri 6 letih ze 3 jezike. 3. jezik je slovenscina. Od vseh danih nalog oz vprasanj na testu nezna odgovoriti samo na eno prasanje. Kaj je POHISTVO. Mogoce ker ni razumel besede. Psiholog priporoci da mora otrok v solo za posebne otroke. Z inzistiranjem starsev gre njihov otrok v OS in je v 1. razredu odlicen. Sedaj so ga sprejeli da studira MBA na Ivory Leage v USA. Kje je logika?

Ucenka X pri 7 letih veckrat napadejo otroci iz 7.8 razreda (kar pomeni da so 2x starejsi od nje. Tako da nekega dne v popoldanskem pouku jo napadejo 4-6 fantov na igriscu pred OS. Par jih drzi njene roke in noge ko jo drugi brzajo v ledvice. To se seveda dogaja pred ocmi uciteljice in njenih sosolcev. Ko ucenka X klice na pomoc jo uciteljica pogleda in rece "nahaj jamrat in se pober". Naslednjih par dni ucenka ni mogla v solo ker ni mogla hoditi zaradi bolecin in modric. Cez par let ista uciteljica dobi nagrado za najboljso uciteljico slovenscine v Nemciji. Kje je logika?

Te zgodbe niso izmisljene in jih nisem napisala ker hocem jamrat temvec ker vam hocem povedat oz prosit imejte milost do otrok kljub temu da so cefurji.
Nazaj na vrh
Primož
Administrator


Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54
Sporočila: 177
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: torek, 18.04.2006, 8:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super napisano. Zaslužili bi si širšo objavo!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: torek, 18.04.2006, 12:38    Naslov sporočila: Hvala Odgovori s citatom

To je samo vrh ledene gore, gre za hujse probleme v ozadju. Kot sem ze rekla te zgodbe niso izmisljene imam vsaj 25 pric za vsako zgodbo.

Zalostno je, ker bodo to ucitelji brali, ampak le redko kdo bo zacel razmisljati drugace, a se redkejse bo kdo pomagal otrokom. Dokler se to ne bo zgodilo njihovim otrokom.

Zdaj imate moznost na novo napisati definicijo demokraticnega slovenca. Ali jo boste?
Nazaj na vrh
pepi2
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 4. dec 05, ned, 13:06
Sporočila: 12

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 24.04.2006, 9:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V šoli delam že 14 let in včasih je "ta spodnjih" bilo malo na šoli, danes jih je veliko. Še nikoli nisem delala razlik med njimi. Zame so vsi enaki, cenim jih po znanju in obnašanju in ne po rasi ali priimku. Imam bratranca, posvojena, po rodu z juga, pa nista zato nič slabša.

Res pa je, da je njihova kultura različna od naše, vendar to še ne pomeni, da je slabša. Ravno tako so med njimi dobri kot slabi, kot so tudi med nami.

Žal mi je za tiste, katere opisuješ v zgodbicah. Upam, da sama še naprej ne bom delala razlik. Ravno zdaj imamo en konflikt z dijakom, ki meni da ga zaničujemo zaradi priimka. Na vprašanje pomočnice, ko se je pritožil, naj konkretno navede, kako ga profesorji zaničujejo, pa ne zna nič povedati. Samo zato, ker ga med uro pokličeš po priimku, še ne pomeni, da ga tudi zaničuješ.

Se strinjam, da se to dogaja in ne samo zaradi narodnosti ampak tudi zaradi "bogastva" staršev. Pri svojih otrocih to opazujem v vrtcu in v šoli.
_________________
Petra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 24.04.2006, 12:44    Naslov sporočila: se strinjam Odgovori s citatom

Res je, da je dobrih in slabih ljudi povsod ne glede na narodnost. Kar se tice 'drugacne kulture' to je relativen pojem...ker mogoce 'mi' izgledamo kot kultura drugim narodom, drugace.

Kar se tice pa tega dijaka je vec moznosti:
a) se izmisljuje oz isce izgovor
b) ne zna ali si ne upa razloziti kaj ga je tocno motilo (mogoce nacin na katerega je bil poklican - npr pred tablo)
c) nekaj drugega....

Zivio
Tanja
Nazaj na vrh
pepi2
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 4. dec 05, ned, 13:06
Sporočila: 12

SporočiloObjavljeno: sreda, 26.04.2006, 13:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Od lanskega šolskega leta do letošnjega se je zelo poslabšal. Mogoče ga je dohitela pozna puberteta, mogoče ima svoje osebne probleme. V konkretnem primeru je moja ocena, da išče izgovore za svoje neznanje in vali krivdo na druge. Delali so vajo in kljub dovoljeni uporabi zvezka (običanjo ni dovoljen zvezek!), ni bila ocenjena pozitivno. Problem je bil v računu: masa deljeno površina pravokotnika (list papirja), izraženo v enoti g/m2. Žal je to dijak 3. letnika. Od celega razreda so bile le dve vaje pozitivne.
_________________
Petra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 27.04.2006, 14:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če sta bili le dve vaji pozitivni, ni morda to znak, da snov ni bila ustrezno predelana in da je morda niso dobro razumeli? Question
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pepi2
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 4. dec 05, ned, 13:06
Sporočila: 12

SporočiloObjavljeno: nedelja, 30.04.2006, 8:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Žal ne moremo tega tako razumeti. To so dijaki 3. letnika srednje šole, kar pomeni, da so stari najmanj 18. let. Bili so prvo polovico šolskega leta na praksi - torej v službi.

Navodilo vaje se glasi: izračunaj gramaturo vzorca papirja. Masa se izraža v gramih, površina se izračuna v m2.

Maso dobijo podano v številki na vzorcu, česar žal ne znajo ali nočejo prepisati na list vaje na ustrezno mesto, kjer piše: masa vzorca: ___________. Površina papirja je enostavno aXb za pravokotnik. Dogaja se, da niti lista papirja ne znajo zmeriti. Meritve so napačne tudi do 10 cm in več, ne samo nekaj mm. Nekaj mm tudi ne štejem za napako. Ne vedo v kateri enoti so izmerili list papirja - so bili to mm, mogoče cm ali bi uporabili kar m, da je izračun lažji? Katera enota je večja - je to cm ali je to mogoče mm?

Račun je nastavljen - ne potrebujejo ga znati na pamet. Gramatura papirja je masa deljeno površina. Maso prepišejo, površino morajo izračunati samostojno. Površina pravokotnika ni nobena znanost. Tu se začnejo že prvi problemi - v račun vstavijo številke, za katere nikakor ne uspem ugotoviti, kje so jih dobili. Številke so pravilne, vendar je rezultat deljnja nemogoča številka - nimam pojma, kje so jo dobili. Uporabljajo svoje kalkulatorje, za katere ne vedo, na kakšen način jim prikazujejo rezultate računanja (240 na -4). Rezultat deljenja je celo pravilna številka, vendar je potem enota pripisana napačna, zaradi česar je rešitev napačna. Kljub mojemu vztrajanju, da naj poleg vsake številke napišejo enoto, to ne naredijo. Kljub opozorilom, da naj vse pišejo na list, da jim bo lažje, če vidijo napisano, tega ne upoštevajo. Dobim vsega skupaj 3 - 4 številke, ki so na koncu še napačne. Za list papirja velikosti A4 so dobili površino 73 m2 ali pa 12 mm, pa se jim ne zdi nič čudno.

Nekoč sem v nekem razredu napisala ves potek na tablo, skupaj z izračunom. Dijaki so imeli samo drugačne številke, pa je bila komaj kakšna pozitivna. Že dve leti povem v uvodnih navodilih vse rešitve, marsikatere vaje jih imajo napisane tudi v pisnih navodilih. Nihče ne posluša uvodnih navodil, pisnih niti ne preberejo. Celo opozorimo jih, da so rešitve napisane med navodili, vendar komaj dobimo kakšno pozitivno.

Problem je v temu, da so jim vaje odveč. Njihovi komentarji: kaj mi pa je tega treba, spet te vaje, pa zakaj moramo, tega mi v službi ni potrebno znati, saj ne bom tega delal... Ko se malo pogovarjaš z njimi, priznajo, da je res bolje malo praktičnega dela, ker je to v pomoč pri snovi in pa tudi popestri sam pouk. Vendar so rezultati kljub temu vseeno slabi. Enostavno niso motivirani za delo.

Če povzamem - konkretna vaja ni nobena nova snov. Če so celo dvakrat prej to ponovili oziroma naj bi si napisali v zvezke (problem, ker zvezkov nimajo) in so zvezke celo smeli uporabiti pri vaji (isti probme - ni zvezkov), ne morem reči, da je snov slabo podana. Žal pa to ni problem samo pri našem predmetu, to je stanje na celi šoli. Enostavno ne vemo več, kaj narediti oziroma kako jih motivirati.
_________________
Petra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: nedelja, 30.04.2006, 13:59    Naslov sporočila: ADHD in Synaesthesia v nekaterih primerih Odgovori s citatom

Nazalost je res da vecina otrok, dijakov in studentov ni motiviranih, kot tudi uciteljev. Zakaj pa bi bili motivirani, saj nemorejo studirati predmetov ki jih veseli, in na koncu koncev ne bodo delali kajrjih veseli, ce bodo sploh dobili sluzbo.
V nekaterih primerih mogoce 4-8% ucencev,dijakov ima ADHD, kar se kaze predvsem pri matematiki, ce se ne motim. Nekateri imajo mogoce syneasthesia-jo. Synaesthesia sama po sebi ni problem.

Zakaj ne testirajo predsolskih otrok na teh podrocjih in bodo mogoce v prihodnosti olajsali delo in dilemo uciteljem in izboljsali kvaliteto lastnega zivljenja.
Nazaj na vrh
pepi2
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 4. dec 05, ned, 13:06
Sporočila: 12

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 01.05.2006, 12:00    Naslov sporočila: motivacija Odgovori s citatom

Krivično bi bilo, če bi rekla, da so vsi nemotivirani. Veliko jih je nemotiviranih, nek del dijakov ima učne težave, en majhen del pa ve, zakaj hodi v šolo. Med njimi je veliko nasilja, o katerem ne govorijo in ga lahko le slutimo ter ne moremo ukrepati. Pridni - boljši dijaki so običano ustrahovani s strani slabših - motečih.

Vendar običajno nihče noče priznati, da bo opravljal poklic za katerega se šola. Njihov cilj je imeti veliko denarja in dober avto. Kako pa bodo do tega prišli, pa sploh ni važno - oni bodo to imeli in pika.

Tudi jaz izgubljam motivacijo za dobro delo. Kljub temu, da se še vedno trudim, izgubljam bitko. Že drugo leto dopolnjujem obveznost še na eni šoli in tam je situacija drugačna. Njihovi dijaki še vedo za kaj hodijo v šolo. Z veliko večjim veseljem hodim na drugo šolo, kot pa na svojo matično. Tako težko je gledati neaktivnost dijakov.

Marsikatera kolegica odkrito priznava, da ne ve več, kaj in kako naj poučuje. Pa to niso novinke - imajo dolga leta prakse. Podajanje snovi se sprevržejo v tekmovanje, kdo bo glasnejši - profesor ali dijaki. Nobena pojasnila in prošnje ne zaležejo. Ob konferenci je bilo stanje obupno - 0% razrede smo imeli po uspehu. Vendar so končno nekateri dijaki doumeli, da jim ne preostane drugega, kot da se naučijo in so to so tudi dokazali. NMS-je nekateri popravijo celo s 3 ali 4. In ti dijaki nam vlivajo upanje, da vse le ni tako črno, kot se kaže, ter da še vedno obstajajo dijaki, za katere se je vredno potruditi.
_________________
Petra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 03.05.2006, 14:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar hudo je tole prebirati. Verjamem, da lahko človeka mine vnema in volja za delo. Pravzaprav si lahko kar srečna, da imaš možnost videti tudi drugo plat (bolj zagrete učence) in da tako dobivaš potrditev za svoje delo. In opravičujem se za tisti dvom od zadnjič. Jaz sem učila malčke in pri tistih letih je vse dosti lažje. motivacija in uspeh se hitro pokaže.
Želim ti, da bi bila uspešna pri svojih prizadevanjih in da boš velikokrat dobila pozitivne odzive.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: sobota, 06.05.2006, 3:32    Naslov sporočila: tukaj imamo PTSA (parents teachers students association) Odgovori s citatom

Pozdrav vsem !

Imam idejo zakaj nebi ustanovili slovensko verzijo PTSA -ja? Ce obstaja nekaksen odbor uciteljev naj obstaja tudi odbor starsev kot protiutez.

in

za tiste ki so ze izgubili motivacijo v Sloveniji , za tiste, ki imajo sluzbo samo za dol. cas in za tiste ki bi radi pridobili dodatno pedagosko znanje in s tem pomagali izboljsati kvaliteto in kulturo solstva v Sloveniji. "kot bi rekli cefurji 'navali narode" !!!! hahahahah !!!! Ce ste siti metanja polen pod nogami...

USA ISCE 2.000.000 UCITELJEV, MED NJIMI TUDI IZ TUJINE (>50.000) KI BI POUCEVELI V USA na delovni vizi za 2-3 leta. Povprasajte na ambasadi. Imeli boste tudi velike moznosti za Mag in PhD.

SRECNO
TANJA
Nazaj na vrh
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: petek, 12.05.2006, 21:37    Naslov sporočila: recite DA - se gre za tudi za vase otroke !!!! Odgovori s citatom

Da nebi v nedogled iskali krivcev med starsi, ucenci in ucetelji kaj mislite o "webcam monitoring" vseh razredov in okolice OS in Srednjih sol v Sloveniji.

Tako, da ne bomo slisali od uciteljev, da ne vejo kaj se tocno dogaja v razredih ko jih ni, da ne bomo slisali od ucencev, da so discriminirani and da ne bomo slisali od starsev, da so ucitelji krivi.

Vsak dan naj bi video/audio kamera posnela kaj se dogaja v razredih KO SO UCITELJI PRISOTNI IN KO NISO. Naj se omogoci enostaven pristop do video kasete vsem starsem and uciteljem.
Super bi bilo da bi starsi imeli directen pristop (kot imamo tukaj doma) preko interneta do ucilnice z klikom na ekran. Tako da bi vsi zainteresirani imeli enostaven, direkten pristop brez raznoraznih pripomb. Starsi ki nimajo interneta doma ali v sluzbi naj se jim da za dol. cas kaseta v zajem pa si jo lahko sami presnamejo doma.
Tako bomo imeli objectiven dokaz ce pride do sporov. Kdo si bo zdaj upal goljufati pri kontrolkah?

Vem da bi bil do obsezen project tudi v financnem smislu ampak mislim z doborovolnimi prispevki BI VAM USPELO zbrati denar. Konec koncev se gre za nase/vase otroke za prihodnost Slovenije.

Tanja
Nazaj na vrh
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sobota, 13.05.2006, 8:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Morda bi bilo dobro. Pa si pomislila, da bi tudi tebe snemali na vsakem koraku, da bi te nadzoroval morda tisti, ki ti je včeraj zameril, ker si mu odgovorila nekaj, kar mu ni bilo všeč, pa še veš ne za to ... Confused torej bi bil pristranski. To me malce spominja na Orwella. Pa še davkoplačevalci bi morali dajati denar za plače nadzornikom.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: sobota, 13.05.2006, 12:44    Naslov sporočila: zivio Odgovori s citatom

mene snemajo na vsakem koraku - in me nic ne moti. Hvala bogu da delam z profesionalimi ljudmi z visoko etiko v mislih tako da mi niso skodovali.
Glede nadzorstva in nadzornikov naj bo to eden od uciteljev in eden od starsev - prostovoljci. Kot se ze vceraj omenila VSAK UCITELJ IN STARS BO IMEL DIRECTEN IN ENOSTAVEN PRISTOP DO VIDEO KASETE KADAR SE JIM ZLJUBI. Tako da ni treba misliti kdo bo placeval davkoplacevalce.
Cim vec prostovoljnih tock si ucitelj nabere ima vec moznosti da dobi sluzbo za nedol.cas.
Ce bi ljudje imeli cisto vest mislim da nebi prislo do velike dileme kdo bo komu zaril noz v hrbet.

Naj starsi odlocijo na roditeljkem sestanku. Vsaka sola zase. Vecina naj zmaga !!!!
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics