 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pauline Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17 Sporočila: 74 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: sobota, 20.01.2007, 0:21 Naslov sporočila: |
|
|
Naša učiteljica domače branje v 4. razredu osemletke točkuje in ocenjuje.
Pripravila je 6 vprašanj s podvprašanji (skupno 15), kjer so otroci morali pretežno opisovati dogodke. Zadnja naloga je vsebovala možnost izbire odlomka iz knjige, ki so ga potem še ilustrirali.
Odgovarjali so 1 šolsko uro. |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: nedelja, 21.01.2007, 20:16 Naslov sporočila: db |
|
|
Hvala za odgovor. Sama nekako se nisem imela poguma, da bi se za to odlocila, tokrat pa se moje razmisljanje usmerja v to ... Ne vem.
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
LaraCroft Novopridruženi

Pridružen/-a: 28. okt 06, sob, 18:27 Sporočila: 2 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: nedelja, 21.01.2007, 20:18 Naslov sporočila: |
|
|
govorni nastop vzame kar veliko časa, ker izprašuješ vsakega posebej.
lahko poskusiš mogoše s kontrolno nalogo, ki vsebujejo vprašanja npr:
kdo so glavne osebe?
pripiši karakterske in vizualne lastnosti osebam!
ali so osebe v kakšnem sorodstvu/oz kako so povezane med seboj?
kaj je glavni dogodek tega dela?
določi avtorja, vrsto, zvrst in obdobje nastanka dela!
podrobneje opiši dogodek, ki se ti je najbolj vtisnil v spomin! (cca 100 besed)
ali kaj podobnega.
veliko uspeha! _________________ Lara Croft |
|
Nazaj na vrh |
|
pauline Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17 Sporočila: 74 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: nedelja, 21.01.2007, 22:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pri vsem pa je treba paziti le na to, da bo časa dovolj. V prej opisanem primeru je bilo nekoliko preobsežno in zato so odgovori lahko površni, nepremišljeni.
Pri nižnjih razredih pa je treba paziti tudi na obliko vprašanja. Pri nas se je zataknilo pri izrazu glavne osebe, ko so otroci našteli kar vse in potem je prišlo do odštevanja točk.
Če se že želi zajeti čimveč vsebine, bi bilo morda dobro ponuditi tudi način odgovarjanja z obkroževanjem v naprej ponudenih odgovorov (A,B in C). Ali pa povezovanjem. Da se nekoliko omili količino vprašanj, ki se začno z: Opiši. Pri slednjem se ti lahko učenec razpiše, potem pa zmanjka časa...
Kar se pa glavnih dogotkov tiče, je pa lahko tudi nekoliko odvisno od posameznika, kako je kako stvar začutil, ko jo je bral. Za premislit, kje bi lahko otroci padli v "dilemo", negotovost ...
Srečno! |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: sreda, 26.12.2007, 23:03 Naslov sporočila: Pomoč |
|
|
No, po dolgem času se spet oglašam. Neee, ne spim, samo dela imam čez glavo.
Potrebujem pomoč. V 9. razredu učim višji nivo, pa se mi je pri obravnavi domačega branja zgodilo, da 12 učencev (od 22) knjige ni prebralo. Zdaj niti ni pomembno, katera knjiga je bila, ker želim, da berejo. Kaj naj storim? Obravnave tistega dne nismo imeli, smo pa naslednjo šolsko uro pisali odgovore (sem oblikovala 6 vprašanj) v zvezi s knjigo ..., ki so jih učenci oddali. Pa menim, da tudi ti niso ´bog ve kaj´. Motivacija mi manjka ... Cankar ...
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
sončnica Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 6. nov 06, pon, 17:33 Sporočila: 18
|
Objavljeno: sreda, 02.01.2008, 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas v devetem razredu res preverjamo domače branje z govornim nastopom - učenci si izberejo primerno knjigo in jo predstavijo. _________________ VESELO NA DELO! tb |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: nedelja, 24.02.2008, 22:31 Naslov sporočila: |
|
|
Branko Gradišnik, Strogo zaupno na Irskem je naše tretje domače branje. Učni list z nalogami sem pripravila, sedaj samo upam, da nam bo uspelo prebrati besedilo ...
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: ponedeljek, 25.02.2008, 9:15 Naslov sporočila: |
|
|
POzdravljena, saj veš, kaj bom napisala. Mi bi tudi to videli in uporabljali ....  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: ponedeljek, 25.02.2008, 19:16 Naslov sporočila: Seveda |
|
|
Nataša! Bom posredovala v teh dneh, malo še ´spilim´ navodila. Prav?
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
angelca Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 14. feb 07, sre, 22:14 Sporočila: 9
|
Objavljeno: sobota, 15.03.2008, 8:49 Naslov sporočila: |
|
|
V mojem razredu (5. razred osemletke) bodo učenci domače branje (Harry Potter) predstavljali z govornim nastopom ob miselnem vzorcu z opornimi točkami (brez vsebine ipd.). |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: nedelja, 16.03.2008, 9:03 Naslov sporočila: |
|
|
POzdravljena.
Gotovo si si kaj pripravila na to temo. ALi pa je že nastal kak uporaben izdelek. Bi ga delila z nami? _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|