Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
15. Potek ure po "navodilih"
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: petek, 04.01.2008, 15:43    Naslov sporočila: 15. Potek ure po "navodilih" Odgovori s citatom

Za boljšo predstavo naj danes malo bolj natančno opišem primer za eno uro!

Na začetku pouka smo torej pojasnili, kaj in kako bomo delali. Učenci zdaj že vedo, da potrebujejo zvezek in učbenik.
Poiščejo snov v učbeniku in začno z branjem. Če so pozabili na kateri strani je, pogledajo na tablo.

Zapis izgleda približno takole:

NIT – Prometna varnost ( U str. 25 - 27)
(SAM) 8.05 – 8.20 Natančno preberi v U in poišči odgovore na vprašanja (tabla)!
(SKUP) 8.20 – 8. 40 Odgovori na vprašanja.
(VSI) 8.40 – 8.50 Preverjanje.

Na »glavno« tablo medtem, ko učenci samostojno delajo z učbenikom, hitro zapišem vprašanja: Ali so otroci udeleženci v prometu? Kdaj si udeleženec v prometu? Zakaj mora vsak udeleženec v prometu uporabljati svojo površino? Zakaj moramo v prometu upoštevati pravila? Ali poznaš vsa prometna pravila? Ali smeš samostojno kolesariti po prometnicah?

Sposobni učenci hitreje berejo in tudi najdejo ter zapišejo odgovore na vprašanja. Oni bodo potem, ko bodo končali obvezno delo,
lahko delali druge stvari po lastni izbiri, zato zavzeto delajo.


Večina ostalih učencev je sposobna samostojno oz. s pomočjo sošolcev rešiti naloge v predvidenem času.
Kadar naletijo na težavo, ki je ne znajo sami rešiti, poiščejo mojo pomoč.

Učenci, ki imajo učne težave (z razumevanjem, pozornostjo) pa me imajo ob takem načinu dela 100% na razpolago. V teh 30 minutah, ki mi ob takem načinu dela ostanejo, jim zdaj lahko individualno ali v manjši skupini pomagam pri branju, iskanju in oblikovanju odgovorov.

Ob predvidenem času na zaključku ure še frontalno preverimo pravilnost in ustreznost odgovorov s to razliko, da praviloma
razlagajo in utemeljujejo učenci, jaz pomagam le, če nikomur ni uspelo najti ustrezne rešitve, kar pa je izjemno redko.

Rezultat?
Učenci so zadovoljni, ker dokažejo sebi, sošolcem in meni, da so se sposobni sami naučiti in celo razložiti snov. Samozavest se jim vidno izboljšuje!
Zadovoljna sem tudi jaz, saj me nemirni učenci ne motijo več pri razlagi, zato ne izgubljam nepotrebne energije in najbolje od vsega je, da se mi sploh ni treba več delati,
kako sem navdušena nad uspehi učencev, ker sem res.

Dovolite svojim učencem, da se izkažejo in so samostojni. Presenečeni boste, kaj zmorejo!

Lep pozdrav
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: petek, 04.01.2008, 20:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem po tvojem (približno) izpeljala uro pri SPO (ponavljanje) in to tretji razred. Povedala sem jim, kaj od njih pričakujem: Da bodo sami ponovili snov po pripravljenih vprašanjih (kar 22 jih je bilo) in da je vse v učbeniku, če pa kaj res ne bodo razumeli, vedo, kje me najdejo. Na začetku (preden so natančno vse slišali, ko so videli število vprašanj) je bilo slišati vzdihovanje, a pisno odgovarjat, a sem "nora" - ne, tega niso rekli na glas. Pa sem hitro zaključila, da je to njihova stvar, a ustno ali pisno odgovarjajo, naj najdejo svoj sistem. Do konca ure je pač cilj, da ponovijo po svoji izbiri učno snov (tri snovi - uho, oko ali nalezljive bolezni).
Kaj takšnega še ne: Odprti učbeniki, delovni zvezki, delovna vnema in brez prisile so se v večini odločili za pisno odgovarjanje (eni na kratko, drugi na dolgo, eni risali, prerisovali ...). Ponovili so dve snovi, tretja je še ostala, ker je zvonilo zadnjo uro v petek in sem morala prekiniti delo, če ne bi zvonilo bi delali še naprej. Ta najbolj tečen od učencev, ki zmeraj sprašuje, kdaj bo že konec, se ni niti enkrat oglasil, ker je iskal hiter sistem ponavljanja, pa ga še ni našel.
Da ne govorim, kako (zame banalne) probleme sem razreševala: A je tu vejica ali ne? (snovi sploh ne, ker punca itak to ve, a želi imeti slovnično pravilno napisano).
Miša, hvala ti! Pa niti knjige še nisem prebrala, samo malo tvoje miselnosti, pa gre na boljše. Nekje je treba začeti.
Lp od KJ
Še najbolj zadovoljna pa sem, da lahko to nekomu povem in me bo mogoče razumel.
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: sobota, 05.01.2008, 9:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo srečen Zelo srečen Zelo srečen ! Ne morem opisati, kako zelo me je razveselil Kajin zapis. No, tale Laughing - tvoj pouk, je pa malo pretiran! Res tako delam in to opisujem, še zdaleč pa nisem odkrila nič novega, vse je že kar nekaj časa znano: kontrolna teorija, Glasserjeva dobra šola, sodelovalno učenje...+ izkušnje Neuničljive + moje izkušnje...

Ponosna sem, da je moje pisanje dejansko v pomoč in spodbudo Cool ! Tudi meni so pomagali, da sem zadeve spravila v prakso, zato se mi zdi prav, da to "vrnem" , saj veste ljudsko izročilo Laughing .

Prepričana sem, Kaja, da bo iz dneva v dan vse več ur takih in bo klasičen pouk kar nekakako izvodenel! Sploh me ne skrbi, da s takim načinom ne bi nadaljevala, saj ko enkrat to okusiš, nekako ne znaš več iz tega, ker je občutek enostavno mnogo boljši... Upam, da bo še kdo preizkusil tak pouk.
Tudi mene je, tako kot Kajo presenetilo to, kaj učencem pravzaprav povzroča probleme... Običajno to sploh ni učna vsebina sama,
kot pogosto zmotno mislimo ampak take banalnosti, kot ugotavlja Kaja: kakšna začetnica je, kako se napiše..., kako se že reče tistemu s čimer prevažamo ipd. Laughing

Veseli me, da sem Kajo prepričala, da je to mogoče in je preizkusila. Bravo, Kaja!!!
Upam, da bova skupaj še koga! Vabim vse, da nam sporočite svoje izkušnje, kot je to storila Kaja.
Če nas bo več, bomo bolj prepričljivi!
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics