Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Minusi, plusi, žepne redovalnice.... Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Dorian36
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 19. mar 07, pon, 1:18
Sporočila: 6
Kraj: Primorska

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 18.06.2007, 19:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jablana je napisal/a:
V začetku sva imeli problem: logično, da vse znajo, če dobijo potem podobne naloge. Pa sva hitro razčistili: smisel je, da se učenci naučijo in dobijo dobro oceno. Torej smo cilj dosegli. Analiza preverjanja pokaže, česa vse še ne znajo.
Saj iščemo vendar znanje!
LP Mirjana

Jaz bi temu težko rekel znanje. Ostanemo na najnižji stopnji taksonomske lestvice. Če boste učencu zastavili podobno vprašanje, vendar z drugačnimi besedami, pa bo popolnoma odpovedal.
Govorim kot srednješolski učitelj, kjer je seveda delo malce drugačno. Dijaki mi marsikdaj omenijo, da se jim je težava v osnovni šoli zdela ravno ta: ocenjevanje je bilo skorajda popolnoma enako kot preverjanje, beseda ali dve drugačna, drugače pa vse isto. Srčno rad bi dijakom nudil podoben način preverjanja in ocenjevanja, a se bojim, da matura in vse oblike zaključnega preverjanja in ocenjavanja še zdaleč ne funkcionirajo na tem nivoju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sreda, 20.06.2007, 5:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pisno preverjanje in številčno ocenjevanje je v 4. razredu stresno, ker se učenci prvič srečajo s takim načinom ocenjevanja.
Vprašanja na ustenem nivoju postavljam pri ustnem spraševanju in jih zastavljam nenehno med poukom, ker mislim, da moram nudit vsakemu učencu izziv in vpodbudo za učenje. S takim načinom preverjanja in ocenjevanja omogočim tudi slabšemu učencu, da doseže nek nivo znanja. Vedno pa dodam tudi nalogo višjega nivoja. Pri naravoslovju in družboslovju omogočim pri pisnem ocenjevanju, da učenec lahko doseže tudi večje število točk kot sem jih za določeno nalogo predvidela, če določeno poglavje bolj obvlada/ga bolj zanima.
Znanje, ki ga učenec osvoji formalno, res nima posebne vrednosti, zadosti le (trenutnum) kriterijem in mislim, da je več vredno, da vzpodbudim učenca, da se najde na "svojem" področju.
V tem smislu tudi (najbrž) tudi ne več splošne ocene v spričevalu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: četrtek, 21.06.2007, 11:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ko bom jaz učitelj, ne bom spraševal napovedano, tudi če bo tak zakon ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 21.06.2007, 16:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ej, za sposobne učence so vprašanja višjega nivoja - zaradi teh je pouk sploh zanimiv...
za nekatere pa je v redu, da se učno snov naučijo, ni treba v nulo, da jo le znajo (vsaj za zd).
Eni pa imajo tremo pred pisnimi preverjanji.... nikoli ne veš, kaj bo iz takega učenca zraslo....potrebuje nekaj pozitivne motivacije.
Je v prvi triadi samo opisno ocenjevanje in večini otrok in staršev ni jasno povsem, kakšno je otrokovo znanje (ker nimajo primerjave, koliko in kaj je treba znat za "v nulo" in ker moramo učitelji napisati samo tisto, kar otrok zna.
(To ni moja pogruntavščina.)
Vloga učitelja je mnogo več kot samo posredovanje znanja.... in tudi znanje je relativna stvar: nekdo iz malo znanja naredi predavanje, kdo drug pa se iz ogromne količine skoraj ne znajde.

Tudi samokritika ne škodi: ne moreš vseh učnih snovi podati v nulo, saj nismo roboti.
LP Mirjana
PS: Všeč mi je, da (še?) nisi učitelj in kljub temu razmišljaš o znanju in ocenjevanju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: petek, 22.06.2007, 7:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

bogve, kako bo takrat ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bety
Novopridruženi


Pridružen/-a: 1. feb 10, pon, 14:39
Sporočila: 1
Kraj: velenje

SporočiloObjavljeno: petek, 09.04.2010, 16:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jablana je napisal/a:
Še enkrat sem prebrala tvoje pisanje, začetnica.
Ne morem verjet, da sem prav videla: za kakšno kazen pa bi jih spraševala ali pisala test??
Saj niso v šoli zaradi kazni. Naučit jih moraš ti, zato hodijo v šolo.
Kakšen je smisel napovedanega spraševanja?
Smisel je, da se snov naučijo. Če jim boš dajala življenjske naloge in probleme, to kar bodo uporabili tudi v vsakdanjem življenju, bodo zadovoljni in se bodo radi učili. Nekateri se pa ne učijo, ker imajo osebne stiske, tudi lenoba je odraz neke stiske otroka - osebe. Radi delamo to, kar obvladamo. Takrat nam ni noben napor prevelik.
Ne vem, kako bi se ti počutila v kolektivu, kjer bi kar naprej vse nadzirali in stopnjevali pritiske. To ne bi bilo prijetno vzdušje. Če boš kar naprej vse pregledovala, ti bo ostalo premalo časa za pripravo zanimivih nalog. Tako delo pa meni res ne bi bilo v veselje. Veliko lepše je sestaviti zanimive naloge, tudi sama se kaj naučiš pri tem ... in delo postane zabavno, zanimivo, prijetno ... včasih kar hobi, učenci pa radi osdelujejo.
Večkrat je boljše ne reagirat na prvo žogo. Avtoriteto si pridobiš z zanimivim in strokovnim delom, takrat ti tudi učenci oprostijo kakšno tvojo napako, ker si tudi sama tolerantna. Saj si tudi ti zmotljiva, ali ne? Tudi papež je, ... in na napakah se učimo. Tako posatne življenje zabavno, zanimivo, prijazno.
LP Mirjana



Ga.Marija,pohvala zelo dobro napisano.
Res,kaj imate učitelji od tega,da otroke nenapovedano sprašujete,nenapovedani testi,kazensko spraševanje...?
Pri nas celo pišejo nenapovedan kratek celoletni test!!

Bi mi lahko kdo odgovoril:
Kaj spada med nenapovedan test- zadnja snov oziroma snov,ki so jo pred kratkim vzeli ali celoletna snov?

Hvala za odgovor

Lp
_________________
Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: nedelja, 11.04.2010, 17:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aktivne kolegice ne odgovorijo, bom pa jaz, seveda zelo neuradno, ker ne vem več, kako je zdaj s to stvarjo. Nenapovedan test je za moje pojme bedarija. Ne vem, če lahko od takega pisanja karkoli pričakujemo. Nasploh je ocenjevanje nehvaležna zadeva, v bistvu degradira. Kajti (v utopičnem svetu) naj bi se vsak učil zase, da bi se lahko znašel v širokem svetu ... ampak, ko smo bili mi otroci, nam kaj podobnega še na pamet ni padlo. Bolj luštno se je bilo igrati, kot se na pamet učiti nekaj, česar "sploh ne bomo rabili". In zdaj nastopi tisto: kako mladino sploh pripraviti k učenju? Ker verjamejo nam ne, da je v njihovo dobro. Potem pa poskušamo z vsemi pametnimi in manj pametnimi ukrepi. "Ker se nočejo učiti, jim bom že pokazala, kaj se to pravi. Bomo pisali, pa bodo videli ..." In navadno imamo prav, res ne znajo skoraj nič Zelo srečen
Rezultat? Jaz ga ne vidim, razen morda malo zadoščenja za povzročitelja testa. Učenci nič kaj več ne znajo, nič kaj bolj niso spodbujeni k učenju, "saj itak ne vemo, kdaj spet pišemo"
Tole za konec leta je pa sploh privlečeno za lase. Le kdo si lahko zapomni vse, kar smo se "učili"? In kaj smo se sploh učili, čemu res služi to znanje? Jaz bi rekla da nadgradnji naslednjega ne pa preverjanju sedanjega. AMpak to je najbrž samo neuslišana želja Zelo srečen
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics