Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
HOT POTATOES programčki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: torek, 23.01.2007, 17:35    Naslov sporočila: HOT POTATOES programčki Odgovori s citatom

Uporabljate Hot Potatoes?
Če ga, delite z nami svoje izdelke.
Če pa bi ga radi, pa še ne znate: ste za kratek tečaj, takole, preko spletne zbornice?
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 25.01.2007, 18:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Absolutno sem za, če že ne uspe, da bi nas zbrali v živo. :))))
Lp mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 25.01.2007, 19:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za začetek: treba si je naložiti program na svoj računalnik. Torej, kdor ga še nima, poišči v Izbrani programi - Hot Potatoes, domača stran
Med nalaganjem si izberi slovensko verzijo, (mimogrede, za prevod je zaslužen naš član, Dušan).
Že na osnovni spletni strani je nekaj primerov, veliko pa jih najdeš v Izbrane naloge, spletni kvizi.
O izdelavi nalog je zelo veliko napisano tudi na Dušanovi strani:
http://www.uciteljska.net/ucit_search_podrobnosti.php?id=822
Seveda pa bodo nadvse dobrodošla vprašanja, odgovori bodo v pomoč ostalim.
Če se bo zadeva prijela, torej da bo vsaj eden želel izvedeti kaj več, bomo odprli posebno razpravo, da bo bolj pregledno.
Naloge se da izdelati zelo enostavno. Veselim se zagnanih HotPotovcev!
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Andrejka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. mar 07, tor, 19:55
Sporočila: 9
Kraj: Računalništvo

SporočiloObjavljeno: torek, 27.03.2007, 20:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mene pa ena zadeva zanima glede tega programcka. Ali lahko nastavljas za vsako vprasanje posebej, da nima dodatne moznosti odgovarjati (npr. za multiple choice lahko vmes klikas preveri in klikas tako dolgo, da imas vse prav). Saj vem, da ti sproti odsteva tocke, samo vseeno bi raje videla, da odgovoris in gres dalje, brez gumba check.

In se to: Ali lahko v istem kvizu (ne v linkih, tako kot masher dela), sestavis, da imas razlicna vprasanja, npr. krizanko in vstavljanje besed ter izbiranje odgovorov v istem kvizu?

No, pa se nekaj vprasanj se mi je porajalo, ki pa sem jih ze pozabila :(
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.03.2007, 8:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Andrejka je napisal/a:
Mene pa ena zadeva zanima glede tega programcka. Ali lahko nastavljas za vsako vprasanje posebej, da nima dodatne moznosti odgovarjati (npr. za multiple choice lahko vmes klikas preveri in klikas tako dolgo, da imas vse prav). Saj vem, da ti sproti odsteva tocke, samo vseeno bi raje videla, da odgovoris in gres dalje, brez gumba check.

In se to: Ali lahko v istem kvizu (ne v linkih, tako kot masher dela), sestavis, da imas razlicna vprasanja, npr. krizanko in vstavljanje besed ter izbiranje odgovorov v istem kvizu?

No, pa se nekaj vprasanj se mi je porajalo, ki pa sem jih ze pozabila :(


Program ima določene omejitve. MOrda se da vsaj približno narediti kot si želiš:
brez gumba http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/naravoslovje/telo/mozgani.htm
namesto Masherja http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/naravoslovje/telo/uvod.htm

Se pa ne da mešati, da bi v istem kvizu imel različne tipe. Lahko pa sestavljaš kratke kvize različnih tipov z linki. Vendar sešteva vsak zase in ne skupnega uspeha.
Več o dodatnih možnostih izveš tule:
http://hotpot.uvic.ca/howto/hacking_workshop/index.htm
http://www.teaching-tools.de.vu/
Veliko veselja ti želim pri ustvarjanju. Če je moj odgovor premalo natančen, prosim, povprašaj!
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Dušan Klemenčič
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 8. maj 05, ned, 23:13
Sporočila: 36
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.03.2007, 10:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Andrejka je napisal/a:
Mene pa ena zadeva zanima glede tega programcka. Ali lahko nastavljas za vsako vprasanje posebej, da nima dodatne moznosti odgovarjati (npr. za multiple choice lahko vmes klikas preveri in klikas tako dolgo, da imas vse prav). Saj vem, da ti sproti odsteva tocke, samo vseeno bi raje videla, da odgovoris in gres dalje, brez gumba check.

In se to: Ali lahko v istem kvizu (ne v linkih, tako kot masher dela), sestavis, da imas razlicna vprasanja, npr. krizanko in vstavljanje besed ter izbiranje odgovorov v istem kvizu?

No, pa se nekaj vprasanj se mi je porajalo, ki pa sem jih ze pozabila :(


Odgovor na prvo vprašanje:
Če sem vas prav razumel, si želite vprašalnika, ki bi ga uporabnik rešil in informacijo o uspešnosti dobil čisto na koncu. Takšen vprašalnik je možno sestaviti v sistemu Moodle.

Moram pa poudariti, da je večji učinek, če uporabnik sproti dobiva informacije o uspešnosti, ko o vprašanju maksimalno razmišlja. Poleg tega se ob uporabi sistema preverjanja sproži sistem povratnih informacij - odzivov, ki ima pa pri vprašalnikih še največji pomen. Preko povratnih informacij lahko uporabnike še največ naučite. Skratka, svetujem vam pri uporabi, da te vprašalnike kar najbolj izkoristite tako s sprotnim preverjanjem uspešnosti in predvsem uporabo odzivov.

Vaša potreba najbrž izhaja iz bojazni pred tem, da bi uporabniki sistem zlorabljali. Žal vam lahko iz izkušenj povem, da takšnih uporabnikov, ki vprašalnika nimajo namen uporabljati za to, da se preverijo in obenem čimveč naučijo, pač pa iščejo možnosti za zlorabo, ni moč z nobenim računalniškim sistemom "prisiliti" v drugačen odnos. Enostavno jim je potrebno jasno in glasno pred uporabo vprašalnikov povedati, kakšen je namen, kaj od njih pričakujete in zakaj je to za njih dobro. Končna odločitev pa je je na njihovi strani, ki pa bo vsekakor odvisna od vaše prepričljivosti in ne od uporabe nekih sistemov, ki naj bi učenca v to prisilili.

Odgovor na drugo vprašanje:
Vaš pojem kviz najbrž pomeni v resnici vprašalnik (kviz je prav tako kot križanka in vstavljenje besed ena izmed oblik vprašanj).
Žal ta način sestave različnih tipov vprašanj v istem vprašalniku brez uporabe omenjenih povezav (linkov) ali gumba naprej pri HotPotatoesu ni možen. Gre se namreč za čisto drug sistem, za uporabo drugih javascript funkcij, ki med seboj niso združljive in tehnično takšnih vprašanj ni možno sestaviti v isti vprašalnik.

Je pa možno takšen učinek doseči s sistemom Moodle, ki pa ima druge pomanjkljivosti.

Za zaključek:
Žal boste težko našli idealen program za izdelavo takšnih vprašalnikov, ki vam bi povsem ustrezali (vsaj zaenkrat). Morali se boste odločiti, odpovedati par stvarem in uporabiti tisti vprašalnik, ki vam še najbolj ustreza.

Pa veliko sreče ...

P.S.
Se veselim novih vprašanj ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Andrejka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. mar 07, tor, 19:55
Sporočila: 9
Kraj: Računalništvo

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.03.2007, 15:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Obema najlepsa hvala za tako hitre informacije. Trenutno pa sem brez vprasanj :)

Dusan, za preverjanje se popolnoma strinjam, ampak ce pa bi recimo ucencem rekla, naj preko moodla resijo ta in ta kviz, da je za oceno, takrat pa bi prisla v postev moja varianta, kjer se ne preverjajo sproti, ampak je na koncu gumb za poslji in jaz dobim rezultate.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Dušan Klemenčič
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 8. maj 05, ned, 23:13
Sporočila: 36
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.03.2007, 23:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Andrejka je napisal/a:
Obema najlepsa hvala za tako hitre informacije. Trenutno pa sem brez vprasanj :)

Dusan, za preverjanje se popolnoma strinjam, ampak ce pa bi recimo ucencem rekla, naj preko moodla resijo ta in ta kviz, da je za oceno, takrat pa bi prisla v postev moja varianta, kjer se ne preverjajo sproti, ampak je na koncu gumb za poslji in jaz dobim rezultate.


Veliko uspeha pri ocenjevanju (trenutno še ne poznam "junaka", ki bi elektronske vprašalnike in po možnosti še delo na daljavo uporabil za ocenjevanje). Pojavljajo se namreč številna vprašanja: je njihovo prikazano neznanje res posledica neznanja ali le računalniška nepismenost, je njihovo znanje res njihovo znanje (pomembno vprašanje, v kolikor je posredi delo na daljavo). Sicer pa nekdo mora tudi s tem začeti. Veseli bomo vaših izkušenj ... upam, da jih boste delili z nami. Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Andrejka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. mar 07, tor, 19:55
Sporočila: 9
Kraj: Računalništvo

SporočiloObjavljeno: četrtek, 29.03.2007, 21:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dusan, saj ne bi ocenjevala na daljavo, ampak bi jih imela pred seboj, v racunalnici. Imam pac to moznost, ker sem uciteljica racunalnistva. Na daljavo bi bilo seveda veliko vprasanje tudi goljufanje pri resevanju.

Sem pa danes izvedela za sistem, kjer lahko vsako vprasanje ovrednotis, koliko tock je vredno, za vsak odgovor posebej in ko odgovori na zadnje vprasanje in klikne gumb, direktno poslje meni (dijak ne izve rezultata takoj, meni pa ga takoj izracuna, tako da mi tudi popravljati ni potrebno).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Dušan Klemenčič
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 8. maj 05, ned, 23:13
Sporočila: 36
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: petek, 30.03.2007, 9:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Andrejka je napisal/a:
Dusan, saj ne bi ocenjevala na daljavo, ampak bi jih imela pred seboj, v racunalnici. Imam pac to moznost, ker sem uciteljica racunalnistva. Na daljavo bi bilo seveda veliko vprasanje tudi goljufanje pri resevanju.

Sem pa danes izvedela za sistem, kjer lahko vsako vprasanje ovrednotis, koliko tock je vredno, za vsak odgovor posebej in ko odgovori na zadnje vprasanje in klikne gumb, direktno poslje meni (dijak ne izve rezultata takoj, meni pa ga takoj izracuna, tako da mi tudi popravljati ni potrebno).


Vsekakor je bilo moje mnenje o ocenjevanju napisano na splošno, saj vaše konkretne situacije ne poznam. Vem pa, da dokler ni pritožb čez ocenjevanje, tudi tak sistem ocenjevanja najbrž vzdrži, v nasprotnem primeru pa ... Dvomim pa tudi v prednost tega, da učenec (dijak) rezultata ne izve takoj Crying or Very sad

Vsekakor pa so elektronski vprašalniki izredno uporabni za preverjanje (v kolikor omogočajo uporabo vprašanj na takšni stopnji, kot jih želite; velikokrat je problem preverjanja nekega znanja na višjih taksonomskih stopnjah sploh v povezavi z avtomatičnim vrednotenjem).

HotPotatoes omogoča avtomatično samopreverjanje, nekoliko slabši je pri shranjevanju podatkov in posredovanju do učitelja (vendar tudi za to obstajajo številne rešitve - zelo eleganten primer je v povezavi s HotPotatoesovim strežnikom).

Dosti bolje se na tem področju obnese Moodle spletna učilnica, ki ima za svoja vprašanja izredno dobro, močno in uporabno statistiko (naravnost fantastično, saj omogoča analiziranje tako po točkah, učencih kot tudi po posameznih vprašanjih ...). Morda ni odveč - tudi HotPotatoesove vprašalnike je možno vnašati v Moodle spletne učilnice in doseči neko podobno statistiko ...

Lahko morda izvem, za kakšen sistem ste izvedeli vi (če ni skrivnost)? Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Andrejka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. mar 07, tor, 19:55
Sporočila: 9
Kraj: Računalništvo

SporočiloObjavljeno: petek, 30.03.2007, 14:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za sistem dokeos. Tudi free zadevca, tako kot moodle, pa mogoce celo malo bolj user friendly. Katere ucilnice pa se obstajajo, ki so free?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Dušan Klemenčič
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 8. maj 05, ned, 23:13
Sporočila: 36
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: petek, 30.03.2007, 17:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Andrejka je napisal/a:
Za sistem dokeos. Tudi free zadevca, tako kot moodle, pa mogoce celo malo bolj user friendly. Katere ucilnice pa se obstajajo, ki so free?


Vsekakor Moodle, ki ima tudi bistveno več podpore v Sloveniji (vključno s seminarji ...) in jo tudi več uporabljajo. Za dokeos sem slišal par uporab predvsem ("izključno") v srednjih šolah, vendar se tudi te šole prav zaradi množične uporabe Moodle preusmerjajo.

Pri tem bi rad poudaril, da žal spletne učilnice Dokeos praktično še ne poznam in tudi ne bi rad delel kakšne krivice (gotovo je super ...).

Morda še ena informacija - za izdelavo vprašalnikov v Moodlu sem sam napisal precej podrobna navodila, ki jih najdete na moji spletni strani (http://www2.arnes.si/~sopdklem/moodle/index.htm). Morda vam pridejo prav ... Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
sonja
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 7. sep 06, čet, 21:17
Sporočila: 16
Kraj: Murska Sobota

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 09.04.2007, 18:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Citiram:
Veliko uspeha pri ocenjevanju (trenutno še ne poznam "junaka", ki bi elektronske vprašalnike in po možnosti še delo na daljavo uporabil za ocenjevanje). Pojavljajo se namreč številna vprašanja: je njihovo prikazano neznanje res posledica neznanja ali le računalniška nepismenost, je njihovo znanje res njihovo znanje (pomembno vprašanje, v kolikor je posredi delo na daljavo). Sicer pa nekdo mora tudi s tem začeti. Veseli bomo vaših izkušenj ... upam, da jih boste delili z nami. Wink


Učim v srednji šoli, kjer smo pri pouku poslovne informatike v 4. letniku najprej izvedli nekajkrat preverjanje znanja v obliki vprašalnika. Za ocenjevanje sem nameravala dati klasični test - na papirju. Vendar so se dijaki odločili, da bodo raje pisali v spletni učilnici, tako kot so vadili. Seveda pa sem se zavarovala pred raznimi pritožbami s tem, da so vsi morali podpisati, da se strinjajo, da bodo ocenjeni na ta način. Po koncu ocenjevanja so bili zadovoljni, saj so takoj izvedeli rezultate.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics